LucasCZE Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Zdravim vas, resim celkem veliky problem (minimalne za deste veliky bude). Dnes mi zacaly stavkovat sterace celniho skla. Minulou jizdu fungovaly bez chyby, vse ostatni funguje jak ma, na diagnostice zadna zavada. Jejich chovani jsem nahral na video. Chyba se projevuje jak pri zaplem destovem senzoru, tak pri normalnim stirani, jednom setreni (packou dolu) nebo pri ostriku. Nevite, cim by to mohlo byt? Zpet do vychozi pozice se sterace vrati rychle, takze se zatuhnutim by problem byt nemusel. Nebo se pletu? Nejprve jsem si myslel, ze zavadu zpusobilo vedro, ale vecer se stav jeste zhorsil. Nyni se sterace zastavi o dalsich 10 cm nize. Dekuji za jakekoliv rady. MR2006, 1.9 TDI, BJB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 (editace) Vyreseno. Totalne zatuhle ulozeni sterace ridice. Editováno: 10. Červenec 2013, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosfor Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 (editace) Jak jste to opravil. Musel jste demontovat celý mechanizmus a nebo stačila kapka oleje? Editováno: 28. Říjen 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 29. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Jedine demontaz celeho mechanismu. Ulozeni sterace bylo tak zatuhle, ze jsem musel hridel sterace upnout do sveraku a s pakou cca pul metru pomalu rozhybavat a vysouvat hridel z ulozeni. Toto pomale vysouvani trvalo snad ctvrt hodiny, bylo to tam nalisovane uplne na krev, takze se hridel vysouvala snad po setinach milimetru. A to jsem to porad krmil WDckem. Nechapu, jak s tim motor mohl pohnout alespon do te ctvrtiny skla... Az hridel vyndas z ulozeni, mas vyhrano. Staci ocistit od bordelu, trochu vylestit, promazat a vratit zpet (rovnou promaz obe, i kdyz zatuhla bude asi jen jedna). PS: Nejhorsi na tom celem bylo z hridelek dostat samotne sterace. Bez stahovaku asi nemas sanci. Ja si stahovak vyrobil z veci, co jsem nasel ve sklepe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Taky sem to nedávno absolvoval. Stěrače mi šly sundat bez problémů zato z toho uložení to bylo na krev jako u tebe, mezi pouzdrama v uložení to bylo řádně zarostlý U mě druhá věc která se inžinýrům ze škodovky nepovedla (první byla zátka na vysoušeči kondenzátoru klimatizace). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 29. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Asi to bude zalezet na stari auta (to stahnuti steracu z hridelek). Ja to sundaval po 7 letech, takze to bylo trochu zaoxidovane. I se stahovakem to neslo zrovna lehce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 kdyz to rozdelavate tak mate pouzit horkovzdusku, staci poradne nahrat ten hlnik a jde to krasne ven. Uz se mi parkrat stalo, ze to dokonce prasklo jak to bylo zakousnuty. Na tenhle samej problem trpeli O1 necham proc to nevymysleli jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Vidis, to me ani nenapadlo. To by hned slo asi mnohem lepe. Ale co plast kolem? Prezije to? (S horkovzduskou nemam praxi...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 On myslí na to uložení, ne ramínka. Horkovzdušku na takovýhle bejkárny používám, naposled kondenzátor klimatizace, ale vše dělám u tchána a zrovna ji někomu půjčil, jelikož to bylo na rychlo tak nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo, dostal dvě dávky a bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Jo taaaak. No jo, ja si rikal... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurika Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 mam taky problem se steracema cim dal pomalicku se zadrhavaji jak dlouho neprsi sotva se rozjedou......Je demontaz tezka nebo ne kolik casu tak zabere at vim kdy to delat dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 (editace) Já to dělal skoro tři hodiny ale hodně mě zdrželo že se povolila matka na hřídelce motorku takže nebylo podle čeho označit a bylo třeba nastavit správnou polohu. Pokud nejsi matla a máš aspoň základní vybavení tak bys to měl dát do dvou hodin. Editováno: 15. Duben 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kohut Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Jedine demontaz celeho mechanismu. Ulozeni sterace bylo tak zatuhle, ze jsem musel hridel sterace upnout do sveraku a s pakou cca pul metru pomalu rozhybavat a vysouvat hridel z ulozeni. Toto pomale vysouvani trvalo snad ctvrt hodiny, bylo to tam nalisovane uplne na krev, takze se hridel vysouvala snad po setinach milimetru. A to jsem to porad krmil WDckem. Nechapu, jak s tim motor mohl pohnout alespon do te ctvrtiny skla... Az hridel vyndas z ulozeni, mas vyhrano. Staci ocistit od bordelu, trochu vylestit, promazat a vratit zpet (rovnou promaz obe, i kdyz zatuhla bude asi jen jedna). PS: Nejhorsi na tom celem bylo z hridelek dostat samotne sterace. Bez stahovaku asi nemas sanci. Ja si stahovak vyrobil z veci, co jsem nasel ve sklepe... Můžu mít dotaz jak jsi dostal z auta celý ten mechanizmus stěračů? Stěrače mi šly sundat v pohodě, ale vyndat ven ten motor s těma "pákama" mi přijde jak ježek v kleci .. díky za odpověď, jestli si to ještě někdo přečte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Už sem od tý doby dělal spoustu jinejch věcí tak si to nepamatuju ale sundat torpédo plast a pak sem se s tím chvilku pral jak píšeš, to se asi ani nedá popsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 presne tak...popísať to písaním bude asi problém...dôležité je mať ten náhon v nulovej polohe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 12. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Jo, jo. Jde to blbe. A jeste hur se to tam vraci. Hotovy hlavolam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeryn.sun Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 cau hosi, tak ja jsem se s tim dneska pral tak aspon 2hodiny ale vyndat ten mechanizmus i s motorem se mi proste nepodarilo. Sterace dobry ale ten hnusnej mechanizmus je na pikacu. polohu mam na nule ale nikudy to nejde vyndat. co je to torpedo plast? kdyz se na to koukam zepredu tak kterou stranou to nakonec vytahnu, tou pravou? diky aeryn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 co je to torpedo plast? http://lmgtfy.com/?q=octavia+II+torp%C3%A9do+plast Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.