Publikováno Červenec 9, 201312 r Zdravim vas, resim celkem veliky problem (minimalne za deste veliky bude). Dnes mi zacaly stavkovat sterace celniho skla. Minulou jizdu fungovaly bez chyby, vse ostatni funguje jak ma, na diagnostice zadna zavada. Jejich chovani jsem nahral na video. Chyba se projevuje jak pri zaplem destovem senzoru, tak pri normalnim stirani, jednom setreni (packou dolu) nebo pri ostriku. Nevite, cim by to mohlo byt? Zpet do vychozi pozice se sterace vrati rychle, takze se zatuhnutim by problem byt nemusel. Nebo se pletu? Nejprve jsem si myslel, ze zavadu zpusobilo vedro, ale vecer se stav jeste zhorsil. Nyni se sterace zastavi o dalsich 10 cm nize. Dekuji za jakekoliv rady. MR2006, 1.9 TDI, BJB
Červenec 10, 201312 r Autor Vyreseno. Totalne zatuhle ulozeni sterace ridice. Upraveno Červenec 10, 201312 r od LucasCZE
Říjen 28, 201311 r Jak jste to opravil. Musel jste demontovat celý mechanizmus a nebo stačila kapka oleje? Upraveno Říjen 28, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Říjen 29, 201311 r Autor Jedine demontaz celeho mechanismu. Ulozeni sterace bylo tak zatuhle, ze jsem musel hridel sterace upnout do sveraku a s pakou cca pul metru pomalu rozhybavat a vysouvat hridel z ulozeni. Toto pomale vysouvani trvalo snad ctvrt hodiny, bylo to tam nalisovane uplne na krev, takze se hridel vysouvala snad po setinach milimetru. A to jsem to porad krmil WDckem. Nechapu, jak s tim motor mohl pohnout alespon do te ctvrtiny skla... Az hridel vyndas z ulozeni, mas vyhrano. Staci ocistit od bordelu, trochu vylestit, promazat a vratit zpet (rovnou promaz obe, i kdyz zatuhla bude asi jen jedna). PS: Nejhorsi na tom celem bylo z hridelek dostat samotne sterace. Bez stahovaku asi nemas sanci. Ja si stahovak vyrobil z veci, co jsem nasel ve sklepe...
Říjen 29, 201311 r Taky sem to nedávno absolvoval. Stěrače mi šly sundat bez problémů zato z toho uložení to bylo na krev jako u tebe, mezi pouzdrama v uložení to bylo řádně zarostlý U mě druhá věc která se inžinýrům ze škodovky nepovedla (první byla zátka na vysoušeči kondenzátoru klimatizace).
Říjen 29, 201311 r Autor Asi to bude zalezet na stari auta (to stahnuti steracu z hridelek). Ja to sundaval po 7 letech, takze to bylo trochu zaoxidovane. I se stahovakem to neslo zrovna lehce...
Říjen 31, 201311 r kdyz to rozdelavate tak mate pouzit horkovzdusku, staci poradne nahrat ten hlnik a jde to krasne ven. Uz se mi parkrat stalo, ze to dokonce prasklo jak to bylo zakousnuty. Na tenhle samej problem trpeli O1 necham proc to nevymysleli jinak.
Listopad 1, 201311 r Autor Vidis, to me ani nenapadlo. To by hned slo asi mnohem lepe. Ale co plast kolem? Prezije to? (S horkovzduskou nemam praxi...)
Listopad 1, 201311 r On myslí na to uložení, ne ramínka. Horkovzdušku na takovýhle bejkárny používám, naposled kondenzátor klimatizace, ale vše dělám u tchána a zrovna ji někomu půjčil, jelikož to bylo na rychlo tak nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo, dostal dvě dávky a bylo
Duben 15, 201411 r mam taky problem se steracema cim dal pomalicku se zadrhavaji jak dlouho neprsi sotva se rozjedou......Je demontaz tezka nebo ne kolik casu tak zabere at vim kdy to delat dekuji
Duben 15, 201411 r Já to dělal skoro tři hodiny ale hodně mě zdrželo že se povolila matka na hřídelce motorku takže nebylo podle čeho označit a bylo třeba nastavit správnou polohu. Pokud nejsi matla a máš aspoň základní vybavení tak bys to měl dát do dvou hodin. Upraveno Duben 15, 201411 r od šulda
Červen 12, 201411 r Jedine demontaz celeho mechanismu. Ulozeni sterace bylo tak zatuhle, ze jsem musel hridel sterace upnout do sveraku a s pakou cca pul metru pomalu rozhybavat a vysouvat hridel z ulozeni. Toto pomale vysouvani trvalo snad ctvrt hodiny, bylo to tam nalisovane uplne na krev, takze se hridel vysouvala snad po setinach milimetru. A to jsem to porad krmil WDckem. Nechapu, jak s tim motor mohl pohnout alespon do te ctvrtiny skla... Az hridel vyndas z ulozeni, mas vyhrano. Staci ocistit od bordelu, trochu vylestit, promazat a vratit zpet (rovnou promaz obe, i kdyz zatuhla bude asi jen jedna). PS: Nejhorsi na tom celem bylo z hridelek dostat samotne sterace. Bez stahovaku asi nemas sanci. Ja si stahovak vyrobil z veci, co jsem nasel ve sklepe... Můžu mít dotaz jak jsi dostal z auta celý ten mechanizmus stěračů? Stěrače mi šly sundat v pohodě, ale vyndat ven ten motor s těma "pákama" mi přijde jak ježek v kleci .. díky za odpověď, jestli si to ještě někdo přečte
Červen 12, 201411 r Už sem od tý doby dělal spoustu jinejch věcí tak si to nepamatuju ale sundat torpédo plast a pak sem se s tím chvilku pral jak píšeš, to se asi ani nedá popsat
Červen 12, 201411 r presne tak...popísať to písaním bude asi problém...dôležité je mať ten náhon v nulovej polohe
Duben 23, 201510 r cau hosi, tak ja jsem se s tim dneska pral tak aspon 2hodiny ale vyndat ten mechanizmus i s motorem se mi proste nepodarilo. Sterace dobry ale ten hnusnej mechanizmus je na pikacu. polohu mam na nule ale nikudy to nejde vyndat. co je to torpedo plast? kdyz se na to koukam zepredu tak kterou stranou to nakonec vytahnu, tou pravou? diky aeryn
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.