Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Honzo gratulace k certifikaci ;)

 

 

díky Kubo, ale je pravda, že tuhle jsme "dostali" jen za účast. Protože už pro nás letos nebyly žádný relevantní témata. Ty přijdou až zase v lednu. Ale je požadavek na certifikaci a přezkoušení 4x ročně :(

Stačilo by 3x, ale zato pořádně.  :kol-32:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to víš, servisáci mají školení snad co 14 dní. Buď vedoucí příjmu, nebo vedoucí dílny. Stále je co zlepšovat  :kol-28:  ale vtip je v tom, že nasimulované závady se dají vcelku "jednoduše" a logicky odhalit systematickou prací a po určité době už i víš co a kde hledat  :kol-31:  ale v praxi to pak vypadá trošku jinak.

 

A ještě jedna velká odlišnost: auta na školícím centru jsou čistá i v motoru  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojišťovák říkal, že se zvýší po škodní události havarijní pojistka běžně o 10%, bude to ještě horší, nikdo nechce klienty s průšvihy. Malus je 50% navíc  a nebo 24 měsíců bonusů :-(, již se nedivím pronájmům za 1300 Kč měsíčně, asi pronajmu garáž :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treo. magicar jsem měl u mé předchozí O1 a je tam senzor otevření kapoty, který v mém případě někdy fungoval někdy ne, navíc pro něj musí vyvrtat díru do rampy světel. Stejně tak když chceš aby ti po zamčení dveří dojela všechna okna (v případě že jsou otevřená) musí tapec dveří při montáži dolu, No a zároveň magicár nějak obchází orig. imobilizer. Je ale fakt, že když neodemkneš magikarem a nastartuješ tak to za chvíli chcípne. Dobrá věc, ale má také svoje limity. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr - ten nový magicar  bere data o otevření dveří ze sběrnice, to je výhoda. Umí to i jablotron a další. Udělat spínač na přední kapotu není problém, kolega tam dával něco jiné. Ale ta signalizace přímo do hospody a nebo na ryby je ideální. Mohou rušit GSM jak chtějí :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo 9007: Servisáci mají školení co 14 dní, tak proč o velkém problému Rapidů v podobě vadných silenbloků převodovek né všude vědí. Majitelé Rapidů jsou s přístupu ŠA nešťastní, všem to dělá to samé a každý servis si to řeší po svém, někteří vůbec neví, někteří mění tyčky stabilizátorů atd. (na názor zákazníka nedají aby pak uznali že by to mohlo být ono). Proč to ŠA zase tutlá a nevydá TP atd. Zajímavé ale, že díl pro náhradu není, proč? Protože jednají s novým dodavatelm. To zase víme od těch informovanějších mechaniků s nějakými kontakty. Zase dělají ze zákazníků ovce kde já když pojedu na reklamaci, tak budou dělat, že je to normální, já jim to tam budu ukazovat a předvádět a přesvědčovat jako nějakej vůl, vymění půl auta jen kvůli tomu že ŠA tutlá a nekomunikuje s partnery. U jiných automobilek už by byla např. svolávačka atd. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treo, jo tak, máš asi pravdu, i u mě to bylo přes Can i otevření dveří. Ale otevřená okna ne, ale ta neměla ani zavírání oken pomocí dálkáče, tak to bude asi tím. Ten obchod imobilizéru se muselo jen když si chtěl verzi s dálkovým startem. Jinak máš pravdu dosah to mělo slušnej zkoušel jsem to na letišti na volném prostranství 600m, v zástavmě méně, ale i tak pecka, byl jsem jinak též spokojen. Výhoda Rapida je ta, že se asi krást nebude, tak tam to dávat nebudu. Na O1 jsem měl Construct, Magicar a ještě pískovaná skla.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stringo: myslím že nikoliv, magic má svojí ŘJ která se napojí na ŘJ comfortky, dále z ŘJ magicu vede kabel s anténou, anténa se umísťuje většinou do předního A sloupku řidiče a další kabel ke snímači otevření kapoty. Je pravda že magic pozná i otevřený kufr a to nevím jestli je taky přes can a nebo samostatně. Myslím si, ale že to bude přes can, žádný snímač jsem tam neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start funguje tak, že musíš mít vyřazeno a zataženou ruční brzdu (nějakým způsobem to samo pozná) a delším podržením tlačítka na pageru nastartuješ, problém je u dieslů kde se žhaví a tak délku toho stlačení toho tlačítka musí cca odpovídat i délce předpokládaného žhavení, za mě to bohužel nějak neumělo zohlednit, ale já neměl dálkový start to jen že jsem si zjišťoval info když jsem se rozhodoval do jaké varianty jít. No a při tom dálkovém startu to musí nějak obejít vlastní imobilizér auta, což se nějak přepojuje, ale detaily nevím. To byl taky důvod proč jsem do této varianty nešel, pak ty studený starty, a taky, že jsem měl defendlock, který bych tím pádem nemohl stejně používat.  Jediná ještě nevýhoda magicaru je, že má jen 4 tlačítka (1,2,3,4) a magicar umí desítky různých funkcí (vypnout snímač otřesu, vypnout sirénu, atd. atd.) a všechny funkce se zapínají nebo vypínají kombinací stisků různých tlačítek a navíc navíc hraje i roli na jak dlouho ta tlačítka stisknete. Tedy se dost často stane, že si člověk něco zapne nebo vypne aniž by chtěl (třeba při nošení v kapse atd.) a ty kombinace nemá šanci si zapamatovat. Vozil jsem v peněžence tahák právě pro tyto případy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako pokud zloděj, vyruší dokonale jablotron, tohohle magiccara, tak to fakt jsou už vrcholový zloději... se sherlogem máte o dost větší uspěšnost..

bohužel když vezmou nákladak, kterej bude odrušenej a najedou tam s nějakym autem např Benz GL 500 apod, tak ani sherlog s tím nic neudělá...

 

dálkový start je na nic, motor se neohřeje na provozní teplotu na nic... to chce bufíka.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majitelé octavií si fandí, že by pro ně přijel odrušený náklaďák :-), ty se kradou na náhradní díly pro garážníky. Octavie se vykrádají víc než by se kradly. Přijede parta a ta udělá několik aut, tedy nechtějí být rušeni, tak stačí i menší zabezpečení

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...