Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Nevim Clint s tema dieslama posledni dobou se nejak rozvasnil. Je peknej ale to je tak vse. Vzadu pro kolna mista malo a nad hlavou tomu nebude jinak. Predrazenej kram. Leda by to meli poradnej motor jak pise kokta. Kdyz mercedes tak to musi mit motor.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo:jestli diesel nebo benzín-prostě si obě varianty projeď,zapomeň na nějaké předsudky a jakési společenské názory až normy,že benzín je takový a diesel takový a ten pro sporťáky a ten pro rodiny a s tím musíš najet aspoň tolik a tolik, prostě si kup co se ti bude líbit víc.

Když si nevybereš O3 s 1,2TSI,tak myslím,že neprohloupíš z žádnou ze zbývajících možností.

Petrrr:zrovna hlučnost motoru benzínů vs. dieselů bych už asi jako argument nedával-přežitek.Konkrétně o velké hlučnosti 1,4TSI je tu toho napsáno dost.Osobně jsem se byl podívat kdysi na O2fl 1,8TSI a ten zvuk motoru při otevřené kapotě,noooo, takový docela divný, jsem čekal,kdy se z toho začne něco sypat:-)ale musím uznat, že to auto bylo celé jakési divné, tak kdo ví, co to bylo zač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně stringo by si koupil "pomalou" 1.2 tsi když teď má 130 kw :D, takovýhle člověk už nebude chtít nic slabšího, takže 1.8 tsi nebo opět 2.0 TDI CR...

 

sanku to je přímé vstřikování, taky jsme to koumali.... z venku se  zdá díky tomu vstřikování, že je to hlučné, ale uvnitř to neplatí! rozhodně lepší než VRRRR, CHRRRR, vybrace, rezonování atd(neříkám že mě to nějak vadí, je to v normě)... co je hlučné na 1.4? před 14 dny jsem ji krátce zkoušel a přišlo mě to stejné jako moje 1.8 TSi, teda kromě ty pitomé nápravy, typický okresky jsme projížděli a bum bum bum, musím uznat že to auto má v zatáčkách daleko větší stabilitu než O1 ....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta:jednak klepe jako diesel:-D viz jejich vlákno, ale to je možná nějaká závada a jinak to tu někdo někde psal a nebylo to stylem jedna paní povídala,ale z osobních zkušeností.

Jinak 1,2 je dobrá do Fabie, ale ne do Okty.

Editováno: , autor: Sanek81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta: Mergl nádhernej, ale souhlas, drahej je. Tak je to novinka. Vzadu už není tak málo místa, natáhli ho. V současném C-čku si dozadu normální člověk nesedne, to je i oktávka dvojková proti němu mega big :)

 

Chlapi, se tu nějak rozhořelo naše oblíbené téma ropa - benzín :)   Kdo píše, že je nafta stejně tichá jako benzín? :) Jeli jste v 1,6 TDI, to je pořádnej traktor a volant se třese, jako by měl každou chvíli upadnout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sanku, nevybral sis dobrý příklad - 1.8 TSI sice při otevřené kapotě cvaká (mimochodem, tento zvuk vydávají snad všechny přímovstřikové benzínové motory), jenže v interiéru není vůbec nic slyšet. Řešit zvuk motoru při otevřené kapotě je poněkud mimo. :kol-28:  V interiéru je daleko tišší než 1.2 a 1.4 TSI. Má třeba na rozdíl od nich také vyvažovací hřídele.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci já nedělám předsudky, ani neříkám že jsem vysazenej na diesel, měl jsem první auto 1,6 D (Golf 2), potom krátce 1,4 (felicie v benzínu), potom 1,6 TDi (Golf 4) a teď mám 2,0 TDi (Octavie II). To že sháním informace, nebo že mě to jen zajímá je jen kvůli tomu, že jsem si vždycky jak píše Shanek myslel (slyšel jsem to od každého), že diesel má prostě sílu a benzínové auto je dobré tak akorát pro lidi, co jezdí denně sami, tudíž využijí ten výkon a nelimituje je  váha kterou auto obsadí a když ho naloží, že auto prostě nejede, resp. jede ale žere jako tank a pořád ho musíš vytáčet... Tohle asi už dneska při nástupu TSi tedy není. Kdybych měl možnost si na měsíc půjčit nějaké TSi hned bych to udělal, ale lidé v mém okolí, které znám mají buď maloobjemové TSi nebo MPi a když už mají něco silnějšího tak je to TDi (pracovníci), a známí mají většinou starší auta, takže buď atmosféry, nebo zase TDi... Tudíž když nemůžu vyzkoušet, tak se snažím získat informace takhle. Když si půjčím auto na víkend v autorizáku, tak toho moc nezjistím...

 

Už jsem tu někde psal, že další auto vidím na TSI (jak napsal Kokta min. s výkonem jako mám teď)... Ale nechci tvrdit, že jednou TSI navždy TSi :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doby kdy byl propastny rozdil mezi dieslem a benzinem jsou davno pryc. Nez se zaclo davat do nafty turbo tak ta nafta byla na tom hor než benzin. Dnes už se to pomalu srovnava diky cpani malych turb do malych obsahu. Zakladni rozdil je, ze diesel ma vysoky kroutici moment v nizkych otackach a max vykon bude koncit na hranici 4tis ot kde zacina ozivat benzin. V praxi. Kdyz pojedou vedle sebe 2 auta se stejne vykonym motorem tak ze zacatku disel ujede diky Nm, ale benzin diky vetsimu spektru pouzitelnych nakonec diesel dostane na rychlost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no Pawouku to chce jezdit déle, aby člověk si na auto zvykl a vyzkoušel ho v různých situacích, však to určitě znáš... Já když dostanu nějaké auto v práci, tak mi trvá min. týden, než si na to chování zvyknu a vím, co kde jak si můžu dovolit a jak myslet dopředu. Prostě cca po 14.dnech teprve vím, jak se to auto chová a jak se k němu mám chovat já, aby udělalo to co po něm chci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arlo a o to mi jde, dneska když jedeš, tak buď jedeš jak ostatní v koloně, nebo musíš resp.stále předjíždět... Chovají se dnešní TSi (o stejném výkonu jako by mělo TDi) stejně, že podřadíš a vypálíš a předjedeš na már metrech, nebo ten výkon ač je velký nestačí TDičku? 

 

Víš co tím myslím ne? Jsem zvyklej, že jedu za 2 náklaďákama, projede auto, já podřadím o stupeň, šlápnu na podlahu a prostě je předjedu. Když tohle udělám s TSi o stejném výkonu, tak budu asi potřebovat více času ne? Bavím se teď opravdu o TSi min.1,8 se 130kW slabší auto prostě mít nebudu další...

 

Rychlost je pro mě trošku neprioritní u auta, jestli jede auto max. 220, nebo 240 to už je mi fakt jedno, hlavně abych měl pořád rezervu v tom, že začnu předjíždět a to auto opravdu pojede a ne že budu muset čekat na kilometrovou rovinku, abych předjel 2 náklaďáky ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arlo má pravdu v tom, že ty doby, kdy měla nafta navrch jsou pryč, jenže to spousta lidí stále neví. Ano, vzpomeňme si na dobu, kdy silnice brázdily traktory SDI, kterým to každej atmosf. benzín z fleku natřel. Nafťáci kouřily a nejely. jediná deviza byla spotřeba a lidi využívali známých, co jezdili v JZD traktory, nebo náklaďáky, kradla se nafta a byla levnější než benzín.

Pak k nám přišla nová éra přeplňovaných motorů a do dieslů se začaly dávat turba. každej, kdo měl TDI byl maxi king a vysmátej předjížděl na dálnici všechny benzíny. každej chtěl TDi, stala se z něj modla. Auto jelo jak z praku a nežralo. Co na tom, že se klepalo jak drahej pes a zvuk mělo zemědělského traktoru. Vesměs každá oktávka, co mě předjížděla byla TDI.

No a pak přišla další éra, automobilky (některé) začaly dávat turba i do benínů a v tu chvíli se karta obrátila. Výhoda nafty tedy už je jen jediná, tou je o cca 1,5 litru nižší spotřeba. To je vše. Nicméně s tím souvisí spousta dalších nevýhod, vyšší ručení, dražší servis (filtry) a DPF.

To, že stejně výkonná nafta ujede na začátku stejně výkonnému bezínu se mi nezdá, myslím, že neujede.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to by byla opravdu paráda se s vést v nějakém silném TSi. Jak říkám, kdybych měl možnost, už jsem se svezl, ale kolem mě jsou to samé slabší motory a atmošky, takže možnost nemám. A ani jsem nikdy nebyl na předváděcí jízdě, nevím jak to chodí v autorizáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta to má vočipovaný, takže to má zase o level výše, ale i klasika 1,8 TSI je velmi solidní. Nemám za jízdy problém cokoliv předjet, pokud to není Koktova oktávka, RS, nebo BMW :)

 

Včera jsem jel z Příbrami po okreskách na Beroun, poměrně svižně, ale byla tam mizerná cesta a v zatáčkách mi ty ouzké zimáky dost odskakovaly, budu muset už přezout ;)

 

Spotřeba byla 6,9/100....ale hodně kopců.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk:v pořádku,jestli je to jejich vlastnost, tak nic proti,ale ať pak tu někdo furt neargumentuje, tím, že je diesel traktor,ty časy už jsou dávno pryč.To už by mně trápil víc aerodynamický hluk.

Jinak aby bylo jasno,já nejsem ortodoxní dieslák, doteď jsem jezdil v benzínch, O3 je můj první diesel, takže se za něj nebudu do krve hádat,podobně je to s automat vs. diesel, obojí má svoje, alespoň u mně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem tedy nejel s 2.0 TDI CR OIII (jen s předcházející generací v SII a tam je to prostě také slyšet), ale 1.6 TDI CR OIII je v interiéru za určitých podmínek pořád slyšitelný traktůrek. To se s 1.8 TSI skutečně nedá srovnat.
Stringo - 1.8 TSI by tě podle mě určitě při manévrech typu předjíždění nezklamala. To o 1.4 TSI už říct nemůžu v provnání s tím, co máš teď v autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk:tomuto stejně taky moc nerozumím-slyšet? Já slyším v autě hudbu.

Sem tam, když se jedu jen tak projet a nakládám tomu,tak si umím vypnout rádio a poslouchám zvuk motoru a hle, žádné nehezké zvuky se nekonají, prostě jiné než benzín,ale také poslouchatelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sanek81: když třeba zastavíš, máš vypnuté rádio, slyšíš zvuk motoru?  Cítíš vibrace do volantu? U 1,6 TDI slyšíš a cítíš, volant se chvěje. U 1,8 TSI motor neslyšíš a volant necítíš. Už se mi někdy stalo, že jsem, ho chtěl nastartovaný natočit :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sanku je to traktor, něco v TDI mám taky nalítáno od rotaček, mercedes CR diesel, PD,CR i nové CR, ale není to nic hrozného, ale u PD je už propastný díl, ale opět si na to zvyknu a když je to čiplé, tak to má dost výkonu...

 

v dodávce mergluv motor 316 CDI, nehorázně to táhne...

 

IMG_20140317_122426.jpg

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...