Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Já ti to řeknu takhle, měl jsem srovnatelného diesla a spotřebu jsem měl o 1,5 l nižší, což je paráda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Asi si budu muset půjčit na ten víkend nějakou 1.8 TSi... už mě to sere, jak jsem závislej na Vaše dohadovací komentáře no dobře no, když už něco, tak ten nájezd můj roční je zralej na TDi, to by mě muselo TSi hodně překvapit spotřebou, schválně za kolik pojedu já No konečně rozumný přístup. To ti schvaluji, ale nezaručují, že ti musí TSI vyhovovat ve všech hlediscích. Je právě nutné si to projet a pak zvážit všechna pro a proti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tak teď nějak nechápu, pokud točím rotor otáčkama 2000-2500 a druhý motor 3000-4000, tak je snad logické, že ten s vyššíma otáčkama bude jednoznačně více opotřeben, na tom nic nezměníte kluci... (beru v potaz stejný počet najetých km) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) Dneska ty motory neujezdíš. Pokud dostávají to co mají. Pawouk: uvidíš, jak se sveze, zařve radostí a ropu vrhne ze skály v Šárce Editováno: 20. Březen 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tak teď nějak nechápu, pokud točím rotor otáčkama 2000-2500 a druhý motor 3000-4000, tak je snad logické, že ten s vyššíma otáčkama bude jednoznačně více opotřeben, na tom nic nezměníte kluci... (beru v potaz stejný počet najetých km) Já stále nechápu, proč bys měl stále motor u TSI točit mezi 3000 - 4000ot., kromě třeba předjíždění? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) stringo opět ti říkám, pokud má motor olej tak ho prostě nepřetočíš maj gat... když jedu dálnici s dodávkou tak 5 kvalt a točím celou cestu taky červený otáčky, aby mě to prostě 140 jelo... Editováno: 20. Březen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 No co to tak ctu, tak jsem zmatenej jako lesni vcela a obcas mi prijde jako bychom se bavili o uplne jinych motorech nebo dokonce autech. Byt stringem kdyz to tak tady ctu tak si nakonec poridim Š120 a necham si ji u Kokty nachipovat a jedu domu do Dobran, v podstate to ma Stringo kousek . Stringo proste zapomen na vsechny ty zvasty tady, i na ty moje a s cistou hlavou az to budes resit si ty auta na vikend pujc, ano drobne niance clovek rozezna opravdu az za delsi dobu ale pro zakladni poronani mezi sebou popr. mezi tvoji puvodni to urcite staci. Ja jsem proste s TSI nadmiru spokojen v Rapidu ( sve jiste hraje roli i zprevodovani atd. 6st. manual) Sametovej chod, ochota zatacet (diky lehkemu predku) Nevim jak Radius ale radim mene, neni to potreba pokud si nehraji na relye. Obecny charakter zakladni si myslim je u vsech TSI stejny, to mi potvrdi urcite i Clint, ktery se svezl ano, rozdil je ve vykonech jednotlivych motorizaci ale ta zakladni specifika vsech TSI je stejna. Vsak i ta 1,2 TSI vychazi z 1,4 TSI. A ja pokud diesla tak jedine 2,0 a treba do Supa uz je to dle meho vhodnejsi volba, obzvlaste jednalo by se o 4x4. 3,6 FSI je ovsem stale to nejlepsi 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) teď sem tam hodil udaj, 9,12 litru za poslední tankování hmmm... ještě sem měl 70km dojezd.. takže i se zvýšenou spotřebou není problém naject 600km (jenom počty ovšem), když bude spotřeba 8 až 7 litru, tak to bude zase někde jinde... http://www.spritmonitor.de/en/detail/626659.html petře 3.6 má pitomé zpřevodování, nemůži si pomoci.. Editováno: 20. Březen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Se divis, jezdis furt pilu a to je pak jasne. Ja jezdit s tvym tak budu jezdit za 6,5. Ja mam mir a slunce v dusi a to se projevi. Jeste Stringo: Kdybys napsal na zacatku ze najedes 30 tis rocne, usetrilo by se tu Clintovi mnoho stran textu a rovnou bych ti tekl kup si diesla pokud hraje ekonomika provozu u tebe roli, coz jak pises hraje. 1,5 litru na 100 rozdil ve spotrebe uz bude u tebe znat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Jojo, on Supák je těžké auto a tam už nemá kromě té 3,6 V6 benzín nějak smysl. Tam je lepší vzít tu 125KW naftu. K tomu přetočení, čeče mám už indicie a vím o případu, kdy dotyčný přetočil 1,8 TSI u supa. Rval to co to dá, přeskočil řetěz....Škodovka mu nic nedala, řekli Good bye Adams a šel. Sám mi to známej povidal, že to přehnal. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 trošku svižněji no, tady je vidět že s naftákem nemůžeš mít takový rozdíly.. minulý testovací tankování za 200km 7,12 litru, ted 9 litru... klinte sup s haldexem s 18" koly drží pěkně, ale to zpřevodování a chování DSG mě fakt štve, kurna chci si to pořádně vytočit a poslechnout atmošku, dsg mě tam kopne jinej kvalt Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Jeste posledni doplnujici info pro stringa. Rozdil v hmotnosti 1,4 TSI a 2,0 TDI je 75 kg. Rozdil v hmotnosti 1,8 TSI a 2,0 TDI je asi 5 kg. Plati pro O3. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Nejhorší je, že ten rozdíl jde na přední nápravu, která samosebou víc trpí, jak je zatěžována (silentbloky, čepy atd) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) V sobotu jdu projet trocho toho supáka s tím 125KW TDI. Tak pak dám reference, ale asi toho moc nepoznám, pač se mnou tam bude sedět majitel Vezmu to na okresky, chci vyzkoušet, jak se mu chce do zatáček Kokto: DSG Proto já bych musel mít RS jenom v manuálu Editováno: 20. Březen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Kokto. Nemam zkusenost jako ty resp. nemam zadnou, ale jen kvuli tomu motoru a haldexu bych to DSG dokazal strpet. Porad To ma zrychleni 6,6 poctiva atmoska a sestivalec co nema takove vykyvy spotreby na svuj vykon jako vsechny novodoby foukatka. Vsak Motosman rikal ze nevi cim to je ( vsichni vime jak jezdi) ale ze jezdi lehce pres 10. Kdyby bylo, zatim neni vykonove srovnatelne TSI s haldexem s DSG a to bys asi jezdil za jinou palbu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Clinte jasne poradne mu ho protahni at vidi jak se taky jezdi a ne jen z garaze, umejt od prachu a zase do garaze. Ani bych se nedivil kdyby ten motor mel zlenivelej. Tak at jen saze litaji DPF at je do ruda rozpalenej a pavouci co tam vsude ma at se tresou. Jinak vezmi sebou Kinedril kdyby se mu udelalo spatne resp. mu ho dej uz pred jizdou nejlepe s necim na spani, pac prekrocis 2 tis otacek a uz bude blbe koukat. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Minule sem mu protáhnul jedničkového po dálnici a už se třásl, že bude platit pokuty Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Kokto k tomu pretoceni, mas pravdu ze ty motory maji ochranu omezovac proti pretoceni. Je ovsem jeden zpusob jak ho i pres to pretocis a to kdybys tam treba ve 150 flakl dvojku, proti tomuto motor nelze chranit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Na ČT2 běží výroba Bentley naprostej luxus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Petrrrre asi máš pravdu, je lepší so to opravdu půjčit a povozit. Jinak já rozhodně buď 2.0 TDi nebo 1.8 TSi, takže hmotnost motorů zanedbatelná... No ale zase takhle předběhneme nějaký ten klub Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 petře mě by se to líbilo s haldexem ale v manualu, otec nutně potřebuje automat jinak by nemohl ani řídit, takže jemu to vyhovuje a chválí si jak je to tiché oproti PD a při předjíždění to slušně zrychluje. on běžně jezdí do 10 litru, se zimáka 9,5 litru. jinak se prý dá koupit zkrácené řazení, to by se mě líbilo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Co to byt zkracene? Jako u DSG? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tak za 58561km průměr 10,86. Je v tom Praha a dálnice. Žádné flákání a jízda na úsporu. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 ne zkrácený řazení u manualu..., http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/zkraceni-drah-radici-paky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Na ČT2 běží výroba Bentley naprostej luxus To je prd oproti dokumentu od National Geographic. Mrkni na nej, na youtube bude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky