Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Asi si budu muset půjčit na ten víkend nějakou 1.8 TSi... už mě to sere, jak jsem závislej na Vaše dohadovací komentáře  :kol-98:

 

no dobře no, když už něco, tak ten nájezd můj roční je zralej na TDi, to by mě muselo TSi hodně překvapit spotřebou, schválně za kolik pojedu já  :kol-31:

No konečně rozumný přístup. To ti schvaluji, ale nezaručují, že ti musí TSI vyhovovat ve všech hlediscích. Je právě nutné si to projet a pak zvážit všechna pro a proti. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď nějak nechápu, pokud točím rotor otáčkama 2000-2500 a druhý motor 3000-4000, tak je snad logické, že ten s vyššíma otáčkama bude jednoznačně více opotřeben, na tom nic nezměníte kluci... (beru v potaz stejný počet najetých km)

Já stále nechápu, proč bys měl stále motor u TSI točit mezi 3000 - 4000ot., kromě třeba předjíždění?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stringo opět ti říkám, pokud má motor olej tak ho prostě nepřetočíš maj gat... když jedu dálnici s dodávkou tak 5 kvalt a točím celou cestu taky červený otáčky, aby mě to prostě 140 jelo...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co to tak ctu, tak jsem zmatenej jako lesni vcela a obcas mi prijde jako bychom se bavili o uplne jinych motorech nebo dokonce autech. Byt stringem kdyz to tak tady ctu tak si nakonec poridim Š120 a necham si ji u Kokty nachipovat a jedu domu do Dobran, v podstate to ma Stringo kousek :D. Stringo proste zapomen na vsechny ty zvasty tady, i na ty moje a s cistou hlavou az to budes resit si ty auta na vikend pujc, ano drobne niance clovek rozezna opravdu az za delsi dobu ale pro zakladni poronani mezi sebou popr. mezi tvoji puvodni to urcite staci. Ja jsem proste s TSI nadmiru spokojen v Rapidu ( sve jiste hraje roli i zprevodovani atd. 6st. manual) Sametovej chod, ochota zatacet (diky lehkemu predku) Nevim jak Radius ale radim mene, neni to potreba pokud si nehraji na relye. Obecny charakter zakladni si myslim je u vsech TSI stejny, to mi potvrdi urcite i Clint, ktery se svezl ano, rozdil je ve vykonech jednotlivych motorizaci ale ta zakladni specifika vsech TSI je stejna. Vsak i ta 1,2 TSI vychazi z 1,4 TSI. A ja pokud diesla tak jedine 2,0 a treba do Supa uz je to dle meho vhodnejsi volba, obzvlaste jednalo by se o 4x4. 3,6 FSI je ovsem stale to nejlepsi

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď sem tam hodil udaj, 9,12 litru za poslední tankování hmmm...  ještě sem měl 70km dojezd.. takže i se zvýšenou spotřebou není problém naject 600km (jenom počty ovšem), když bude spotřeba 8 až 7 litru, tak to bude zase někde jinde...

http://www.spritmonitor.de/en/detail/626659.html

 

petře 3.6 má pitomé zpřevodování, nemůži si pomoci..

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se divis, jezdis furt pilu a to je pak jasne. Ja jezdit s tvym tak budu jezdit za 6,5. Ja mam mir a slunce v dusi a to se projevi.

Jeste Stringo: Kdybys napsal na zacatku ze najedes 30 tis rocne, usetrilo by se tu Clintovi mnoho stran textu a rovnou bych ti tekl kup si diesla pokud hraje ekonomika provozu u tebe roli, coz jak pises hraje. 1,5 litru na 100 rozdil ve spotrebe uz bude u tebe znat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, on Supák je těžké auto a tam už nemá kromě té 3,6 V6 benzín nějak smysl. Tam je lepší vzít tu 125KW naftu.

 

K tomu přetočení, čeče mám už indicie a vím o případu, kdy dotyčný přetočil 1,8 TSI u supa. Rval to co to dá, přeskočil řetěz....Škodovka mu nic nedala, řekli Good bye Adams a šel. Sám mi to známej povidal, že to přehnal.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku svižněji no, tady je vidět že s naftákem nemůžeš mít takový rozdíly.. minulý testovací tankování za 200km 7,12 litru, ted 9 litru... 

 

klinte sup s haldexem s 18" koly drží pěkně, ale to zpřevodování a chování DSG mě fakt štve, kurna chci si to pořádně vytočit a poslechnout atmošku, dsg mě tam kopne jinej kvalt :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V sobotu jdu projet trocho toho supáka s tím 125KW TDI. Tak pak dám reference, ale asi toho moc nepoznám, pač se mnou tam bude sedět majitel :) Vezmu to na okresky, chci vyzkoušet, jak se mu chce do zatáček ;)

 

Kokto: DSG  :kol-129:     Proto já bych musel mít RS jenom v manuálu

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto. Nemam zkusenost jako ty resp. nemam zadnou, ale jen kvuli tomu motoru a haldexu bych to DSG dokazal strpet. Porad To ma zrychleni 6,6 poctiva atmoska a sestivalec co nema takove vykyvy spotreby na svuj vykon jako vsechny novodoby foukatka. Vsak Motosman rikal ze nevi cim to je ( vsichni vime jak jezdi) ale ze jezdi lehce pres 10. Kdyby bylo, zatim neni vykonove srovnatelne TSI s haldexem s DSG a to bys asi jezdil za jinou palbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte jasne poradne mu ho protahni at vidi jak se taky jezdi a ne jen z garaze, umejt od prachu a zase do garaze. Ani bych se nedivil kdyby ten motor mel zlenivelej. Tak at jen saze litaji DPF at je do ruda rozpalenej a pavouci co tam vsude ma at se tresou. Jinak vezmi sebou Kinedril kdyby se mu udelalo spatne resp. mu ho dej uz pred jizdou nejlepe s necim na spani, pac prekrocis 2 tis otacek a uz bude blbe koukat. :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

petře mě by se to líbilo s haldexem ale v manualu, otec nutně potřebuje automat jinak by nemohl ani řídit, takže jemu to vyhovuje a chválí si jak je to tiché oproti PD a při předjíždění to slušně zrychluje. on běžně jezdí do 10 litru, se zimáka 9,5 litru.

 

jinak se prý dá koupit zkrácené řazení, to by se mě líbilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...