Honza9007 Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 Sraz bude luxusní, vožereme se, zazpíváme, zasmějeme....a hlavně nažereme! V programu nějak chyběj půlnoční dámské striptýzy a liveshow na tvůj striptýz tam nikdo není zvědavej Jinak Pavle, dobrej program. Koukám, že jsem si koupil stejnej lístek 1
Radius Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 Jo to jsem psal, ze se u nohou ridice udelala boula na tunelu jal svina a ze to musi byt totalka No coz za 14 dni bude lestenka v bazaru a budou se na ni stat fronty. Hodi se do celolaku, 2x na myčku kvuli autenticnosti a je to oukej.
kokta7 Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 a klinte myslíš že se tam k nám bude honza hlásit?
Clint Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Vloženo 11. Srpen 2014 Jistě, dostane hlad a bude nasávat vůni grilovaného masa
Radius Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 (editace) kvalita lakovani O3 2.0 TDI: o3 1.4 TSI o3 2.0 TDI Felicita 1.3 MPI O2 FL 1.6 MPI O2 1.4 MPI Fabia 2 FL 1.6 TDI Citoren C1 - elektro 37KW Hyundai i20 FL 1.25 CVVT Steel Smoula s vybavou a bez Vzpomínáme Benzin nekouri Hyundai ma lehko sundatelne dvere jiz dlouho! nemuzu najit Fabii HTP ani TSI a O2 TSI a TDI Editováno: 11. Srpen 2014, autor: Radius
Weithfisto Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 tak to je trošku lépe nastavený podvozek https://www.facebook.com/photo.php?v=817328594953068&fref=nf
Radius Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Petrrr Momentky ze zivota uz jsi nekdy videl po hromade MPI? A taky je tam moje byvala 01 ;/, stale vzpominam.
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 jj, stará láska nerezaví a na první lásku se nezapomíná
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Mám bolest v srdíčku , pokud je to pravda. Moje božstvo STI je stejně rychlé jako posraný Leon i když papírové hodnoty hovoří jinak . http://www.novinky.cz/auto/344562-rozdil-20-koni-a-400-000-korun-je-rychlejsi-subaru-wrx-sti-nebo-seat-leon-cupra.html 1
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) na rovině závodí jenom náš vůdce Klint, ale v zatáčkách leon se může jít zahrabat ale čiplej leon to už by STI na rovině absolutně nestíhalo...(ale na to STI není dělané že jo) Editováno: 12. Srpen 2014, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Já taky nejsem dělanej na Rapida, přesto ho mám. No chipnout můžeš i STI má taky turbo né, navíc větší objem (ale asi i váhu)?
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 https://www.youtube.com/watch?v=QiVrdAOd0Ko#t=197 tak petře kdy pojedem s tvým bourákem a zkusíme to zajet za stejno jako oni?
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Tak to bylo směšný, jak se držel těch Porscháků
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Jako on, neboj se že to video neznám. Janda můj vzor. Meziplyny sázím jak fík. Občas už mi jdou i meziplyny při brždění. Ovšem on jezdí ne se svými auty, je jiné jezdit s půjčenými novinářskými auty a se svým autem co ti musí nějaký pátek vydržet. 1
MichalRr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 na rovině závodí jenom náš vůdce Klint, ale v zatáčkách leon se může jít zahrabat ale čiplej leon to už by STI na rovině absolutně nestíhalo...(ale na to STI není dělané že jo) Přesně, Sti je prostě o něčem úplně jiném. Na rozdíl od Leona to ani není auto na denní ježdění. PS: To Jandovo videjko je fakt parádní, je vidět, že když je hodně dobrý řidič, tak to dokáže dorovnat výkon
MichalRr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Petrrr: Taky trénuji to dvojí vyšlápnutí spojky, ale furt mi nejde ta jeho technika špička-špička právě při brždění. Asi mám levou pravou :-/
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 prej se ptali Jandy, jestli tam má 2.0 TFSI celkem mě to jde, ale asi ne jako Jandákovi a u francouzů vůbec to nejde
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Ten meziplyn jde u TDi mnohem lépe dávkovat díky "prodlevě". U TSi to jde hůř, ale když si na to člověk zvykne a začne to dělat automaticky tak to jde samo. Já to takhle dělám vlastně od autoškoly, kde mě to učil instruktor. Přišel jsem k němu, zeptal se jestli jsem někdy jel a jelikož jsem z vesnice, tak jsem samozřejmě jezdil. No a když jsem odjel jednu jízdu, tak viděl že to je v cajku a začal mě učit meziplyn, od té doby to dělám a ani si to neuvědomuju. Jediná věc je prudké brždění, závodníci podřazujou každý stupeň, já když přijedu rychle k zatáčce, tak pořazuju při brždění třeba i o 3 stupně rovnou, oni jdou postupně... Tímhle se dá opravdu nasbírat spoustu energie na vájezdu oproti méně zdatnému jezdci se silnějším autem.
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Jasný, když jedu race jízdu (pokud se to tak dá teda s rapidem nazvat) Tak řadím s meziplyny vždy při podřazování, to je v poho, už to mám v sugerované a není třeba se na to soustředit tolik. Ale ten meziplyn se současným bržděním mi furt dělá problémy a opravdu čistej se mi zadaří občas. Mi přijde, že ten pedál brzdy je od toho plynovýho daleko a jakmile si člověk špatně při brždění položí nohu, tedy na střed pedálu, tak už je v prdeli, protože druhou půlkou nohy už nedošáhne na plyn a sladit tlak na brzdu a zároveň promačkávat plyn je taky libůstka, z prvu jsem kolikrát málem prolítl čelním sklem.
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Teď nějak nechápu jak to myslíte s tím bržděním a meziplynem... to jako že to dělají jednou nohou obojí??? To bych šel asi do pangejtu hned, já vždycky pouštím brzdu, když dávám meziplyn, obojí bych sešlápnout nedokázal
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Už tu sice jednou o tom byla rozprava kdysi, ale alespoň se něco přiučíš.
Doporučené příspěvky