Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokto, na mobilu to neni moc videt, ale jestli jsi D8 protah do nemec, tak brzdi! Ten kousek se stavi uz asi 20 let a nebude nikdy, jsou tam snad zaby ci co.

to je totalka, jako moje.. Tys to mel ještě víc nabourany..

Měsíc to trvalo i u me

Pozor zmena, auto se odstrojilo, hodilo na stolici, 3x to kruplo a prej je na tom okta lip, nez z vyroby :D a pry se narovnala i strecha (nevim ze by taky byla hnuta, je to mozne, fotky hledat nebudu) a tak se oprava zlevni, zatim to vypada na 150tis max 200tis. Reze se pry jen kufr, respektive vyrezava ten zmuchlanej papir a da se novej. Coz je mi znovu divne, na obou stranach se zlomila kastle nad kolem - ze by to zas narovnala stolice? Loketka rupla (ta cast s potahem) - plastova. Kdyz jsem se dotazoval na uchyceni palubky a na vzpery u nohou, tak zde je vse ok... no to nechápu, jedine stolice to musela narovnat, byla tam pekna boule a palubka sla dopredu. Nebo se nauctuje vymena vzpery a pritom se stara preklepne kladivem.

No vyzera to inu dobre a uz je to pres mesic, lehce pres 5 tydnu, ale mesic to stalo jen v garazich.

To je dobře, páč ti stejně reznou a když málo brzdíš tak je po čase stejně vyhodíš. U manželky auta jsme je ted vyhodili po 3,5 letech a 30tis. Hold se s tím autem málo jezdí a ta povrchová rez se nestíhá sjíždět. Proto ač nerad s tím jedu do práce já jen kvůli tomu aby to furt nestálo. Hold žena na mateřské, před tím to auto jezdilo furt 14tis/rok, teď tak 3tis.

Proto ja po desti nebo delsi trase v zime zatahnu rucku na prvni zub a brzdim... tim se ti to krasne ojede. Kdyz to nedelas a svihas 150km po dalnici, pak to odstavis n a 2 dny a rozjedes se, tak ti nepomuzou ani svaty, hadici jsem zadni kotouce strikal a fakt nic, pomohlo az prudky brzdeni... od ty doby to delam a je to OK. Typicky Clint na to bude trpet a fotky to jen dosvedcuji.

Jo to u nás v práci taky řešili, nainstalovali čipy, které předávaly info, jak dlouho běží motor na volnoběh a podle toho brali prémie :D

Petrrr: čeče ty jsi těma laufama uplně posedlej, že ty máš doma místo kytek ve květníkách vejfuky a zalejváš je, aby vyrostly a vykvetly?

No to je asi dulezite uprostred ranveje chcipnout motor a cekat jestli to chytne na prvni dobrou, kdyz se na tebe riti nejaky maly letadylko.

Za chvíli si budeme kupovat auta poskládáná z dílů co kde zbydou. No každý auto bud originál - tzv. individualizace. U RS dojdou zpět. zrcátka, dostaneš zrcátko z yetiho atd. :-)

To uz kupujem. Prvni O2 jsou jen O1 s jinou kastli (Stringo potvrdi), Rapid je vsehochut - pejsek s kocickou varili auto. A Tourky to same, co zbylo na sklade...

Clint:

no i u Tourky to jde tak z lehka, ze si nemuzes nevsimnout, ze tam je vice poloh na okna.

Jinak v doprave nemeli zadny auto a tak jsem zase na nejakej ten den vyfasoval 03, ac jsem chtel Fobii... takze premiera, mam oktavku i za velkeho provozu (drive mi je pujcovali jen na velke prazdniny). A tak jelikoz diesel je drahej, tak je to 1.4, mohu zas dodat nejake dojmy. Motor luxus, ma jen chyby ze kdyz se da noha z plynu, tak to jede furt. Musi se na to pamatovat. Zvuk je teda hroznej, O2 ma lepsi zvuk motoru. Je tam jednoprvek a je to znat, auto je tuzsi nez 02 a i v praze mi to v ryhlosti tak 20-30km/h sklouzlo v ostre zatacce - 02 tim fakt netrpi a je mekci. Jde to vyzkouset i tak, pokud se jede rovne 10km/h (treba v kolone) po ceske silnici, tak se to auto koleba - 02 tim netrpi, ta neronosti likviduje dobre (ach vzpominka na 01). Spojka a razeni jde ztuha, jak u 01 TDI - no hold je to uz malej diesel a musi se to dimenzovat. A aniz bych to tu od Clinta cetl, tak jsem chtel stahnout okno a neslo, ta druha poloha je nevyrazna, fakt se na to musi silene tlacit a zpetna vazba skoro nula - to je fail a take jsem se lekl, ze to ma jen jednu polohu. Clovek si rekne ze to je osoupane, ale neni a to ze dvou duvodu. To auto je temer nove a dela to i cudl na okno spolujezdce. Pak jsem si vsiml drobnych wifikundaci. Jako kdyz je zaple radio a vytahne se klic tak se zvuk ztisuje do neslysitelna - prijemne. Co je hnuj, tak stredovy panel (kolem rádia, ovladani ventilace atd), kdyz se na to clovek podiva, tak je to hnusnej, onulej a obycejnej plast bez vzoru/dekorace - fuj. Cinske zapinani svetel nemusim zminovat a mikro aktivni plochu zpetnyh zrcatek take ne, neaktivni je mega velka to se ale uz opakuju.

Co se tyce dalnic, tak na druhem aute ji nemame a nebudu na necely pul rok platit plnou cenu, jinak bych nad gim uvazoval, protoze bychom to obcas vyuzili. Ale kvuli stavu dalnic, hlavne na Boleslav (ta rychlostni silnice) a D8 (ale ted ji teda opravuji a dostava novy povrch, hmm a na zari zacli... chytre), tak i ja premyslel, ze bych dalnicku nekoupil. Moda serezavani povrchu misto oprav a jeste na dalnici, mi prijde vrchol! A souhlasim se Stringem, jestli ma dalnice (onen obchvat) snizenou rychlost, neni to uz pro me dalnice, ale obchvat... jestli chtej dalnicni znamku, tak to ma mit parametry dalnice. Ale usek jsem nevidel, tak rikam jak to vidim obecne. Kdybych to videl, reknu treba neco jineho.

Clinte, nic zajimaveho jsem nepsal. Jak nechat narust vlasy jsem jeste nevymyslel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, 2 dcl na 100 a to se vyplatí. Zaplať pán bůh, že toto Rapida mihlo o pár měsíců. Jinak pro ty co to neví, tak v těhto měsících jestli od září či října vstoupí platnost Euro 6.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi ne, spis to neni moc prijemne je to nebezpecne a stejne hned startujes. Mimochodem, benzin chcipa uz po 10 ujetejch metrech... dnes to zkusim upresnit. Nahodim to a pustim spojku. Kdyz to projde, tak ujedu metr a zkusim znovu spojku. Kouknu i na teplotu v podzemni garazi, bude +-15 stupnu.

Na druhou stranu, vim kde se na semaforu ceka dlouho, tak to nechavam chciple a asi to usetri. Ale dnes jsem skakal po metru co 10s a to jsem koukal jak to z 5.7, skocilo na 5.9 a pak jsem to ruco vypnul. No hold nechci slevu (nizsi spotrebu) zadarmo. A pekne u startovani poblikavaj svetla i zadni stredove... neni to na to stavene.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste jsem nedodal, ze repraky jsou mizerny zadny basy a to to mam na maximum... doba 01 se vratila ;(... kvalitni zvuk je podle me zaklad.... lidi pak radi poslouchaj radio a neslysej jak diesl vrni, tsi divne bzuci a palubka praska.

A predpoladam ze to ma repraky jen ve předu, pac jsem nasel nastaveni jen na prelevani zvuku leva a prava...

Hyundai i20 je na tom krapet lip... ale na 02 socku nebo Fabii Eleganci se to nesere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi ne, spis to neni moc prijemne je to nebezpecne a stejne hned startujes. Mimochodem, benzin chcipa uz po 10 ujetejch metrech... dnes to zkusim upresnit. Nahodim to a pustim spojku. Kdyz to projde, tak ujedu metr a zkusim znovu spojku. Kouknu i na teplotu v podzemni garazi, bude +-15 stupnu.

Na druhou stranu, vim kde se na semaforu ceka dlouho, tak to nechavam chciple a asi to usetri. Ale dnes jsem skakal po metru co 10s a to jsem koukal jak to z 5.7, skocilo na 5.9 a pak jsem to ruco vypnul. No hold nechci slevu (nizsi spotrebu) zadarmo. A pekne u startovani poblikavaj svetla i zadni stredove... neni to na to stavene.

Jo, cely VW ma start stop nedovychytany. Mam jej v BMW 1 a tam nic neproblikne, neni znat pokles napeti pri "znovunastartovani". Jen jestli to neni zvlastni jednotkou pridelanou na baterce, ktera tam je udajne jen kvuli start stop systemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je super že start stop u BMW je lepší, k čemu mě to je? takovou ptákovinu používat fakt nechci. zapnout a vypnout motor zvládnu sám, nepotřebuji na to asistenta...

 

Jinak petře k těmu ukazatelům na D1, mohl být tam TOP10 statistika, kdo jel nejrychlejc :D :D :D

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...