Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 7 hodinami, Clint napsal:

Já ji měl s 1,6 benzínem a kromě té špatné převodovky z výroby odešla jen lambda. Samozřejmě pár pazvuků bylo taky, ale oproti O3 to nestálo za řeč.

docela velká vada že umřela převodovka na ubohé 1.6 která jela hrozně jako nafta :D

stanmare: ale fanatiku na škodu tady je furt dost :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme se učili ve škole. Rozebrat převodovku z Hyundai i30 a znovu poskládat. Problém vždy byl, když nám zůstalo 20 šroubů. Když si to tak vybavím, plno mých spolužáků dělá u Škodovky. Ještě že už se nevyskytuju v Ostravě. :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo nemam s tim problem, necht jede kazdy jak zvladne. Mam ale problem s tim, kdyz jedna osoba zdrzuje celou populaci. Neboli jedes pomalu, uhni do prava do pomalyho pruhu.

K Hyundaii, prijde ti Hyundai drahy? Tak si kup Kiu, chudsi vybava, stejny motor za 340tis - levnejs nez Oktavka. Jestli se nepletu, tak i ochcavka s litrovkou stoji klidne 450tis a parkovaci kameru ani nema a zavadeci (neboli prestrelene) ceny uz ochvavka davno nema. Hyundai do pul roku bude stat co ten soucasny.


Petrrr už to tady vzdal (čest jeho památce )  :kol-26:
Teď ještě udolat rádiovku
jinak wolfspitz snad bydlí jen ve své kleci (tématu)
Takže už tady moc prudičů nezbývá :kol-147:

Jo kup mi Oktavku 1.4TSi s klimou, el. zrcatkama, dalkacem, loketkou a garantuju ti, ze budu v servisu castejs nez zde na foru -> tedy nebude cas sem psat.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Radius napsal:

K Hyundaii, prijde ti Hyundai drahy? Tak si kup Kiu, chudsi vybava, stejny motor za 340tis - levnejs nez Oktavka. Jestli se nepletu, tak i ochcavka s litrovkou stoji klidne 450tis a parkovaci kameru ani nema a zavadeci (neboli prestrelene) ceny uz ochvavka davno nema. Hyundai do pul roku bude stat co ten soucasny.

 

Jak můžeš porovnávat krátký Hyundai i30 nebo krátký C'eed s Octavií? Vždyť jde o úplně jinou karoserii a jiné rozměry. Pokud chceš porovnat Octavii s něčím od Hyundai, tak si vyber i40, která má podobné rozměry, stejné dostupné karoserie a v podstatě stejné ceny... a pokud chceš Kii, tak na seznamu je Optima. Hyundai i30 a Kia C'eed jde srovnávat tak maximálně s Rapid Spaceback...

 

Až to uděláš, najdeš si, proč je hloupost srovnávat i30, C'eed s Octavií, možná přijdeš na ten hlavní problém... Octavia je sice drahá, ale ve výsledku je cena na podobné úrovni jako její konkurenti. To, že Hyundai inteligentně začal porovnávat jejich o třídu nižší auto s Octavií, je věc druhá a jde tady vidět, že jsi jeden z mnoha dalších oveček, které si nejsou schopné otevřít internetový prohlížeč a porovnat si auta.

 

Editováno: , autor: Sabiza
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej Sabizo, teď jsi zase vedle ty. Že škodovka dělá přerostlá auta a chce tím zblbnout lidi, že mají větší třídu je jedna věc, ale Oktávie třídně opravdu patří k i30. To samé i40, která patří k Superbu. Oktávie je a bude auto nižší střední třídy(Ikdyž je v této třídě největší). Souhlasím ovšem s tebou, že krátká i30 nejde úplně s Octaviíí liftback co se prostoru týče srovnávat, ale kombi obou značek naprosto v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo ted jsi se fakt schodil, protoze evidentne TY nevis do jake tridy ty auta patri. A Golfa porovnavas s Fabii?
Ale kdyz tedy chces porovnat i40 a Octavii, tak by me zajimalo co Octavie nabizi oproti i40, ktera je o ligu dal. A jestli chces srovnat i30 a Rapida, no ty kraso, kdo by Rapida koupil? To ze se muze stat, ze v urcite vybave stojej stejne neznamena, ze to jsou konkurenti. Maverick mel Rapida za 500tis, kdo soudny by to koupil? To radsi Ochcavku. A na sraz jezdil chlap uz nvm prezdivku a ten ma nove benzinove RSo za 550tis! Diametralni rozdil!!!

A uprimne velikost Octavie 3 mi prijde az zbytecna, ideal je Octavie 2. A napriklad kufr v Superbu je k cemu? Precti si zkusenosti manazeru, kterym takhle ujel kufrik v kufru a nebyli schopni ho vyndat a hraj si kdyz mas byt za 10minut na schuzce. Upraveny, fit a bez stresu. A jak jsem psal, za me radsi Golfa (ano je mensi, ale je to stejna trida), nez Octavii. Golf je o generaci dal. Stejne platí SuperB x Passat. A to rozhodne nerikam ze Octavie je spatny auto oproti Golfu a nebo i30 ci i40. Pouze rikam ze za sve bych ji za dane ceny nekoupil, ze se da poridit lepe jinde. Ale sluzebni by mi nevadila.

  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proti autum Skodovky absolutnr nic nemam. Pokud to auto stoji to co stoji, tak si to musi obhajit. Cest je vice, napriklad kvalita vozu. A pokud to zadna kvalita neni, tak musi byt cena nizsi. Tim ze Skodovka prodava draha auta, ktera oproti konkurenci nijak kvalitnejsi nejsou, tak se nesmis divit, ze zasnu nad tema zavadama a hlavne poctem a ze to treba vypada jako bych Skodovku hanil. Nehanim, je to pravda, hanite akorat Vy, kteri i30 videli akorat v reklame.

A i30 je mozna vice ceska, nez Octavia!

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, MichalRr napsal:

Počkej Sabizo, teď jsi zase vedle ty. Že škodovka dělá přerostlá auta a chce tím zblbnout lidi, že mají větší třídu je jedna věc, ale Oktávie třídně opravdu patří k i30. To samé i40, která patří k Superbu. Oktávie je a bude auto nižší střední třídy(Ikdyž je v této třídě největší). Souhlasím ovšem s tebou, že krátká i30 nejde úplně s Octaviíí liftback co se prostoru týče srovnávat, ale kombi obou značek naprosto v pohodě.

dělají to všichni, proto ted O3 FL zepředu vypadá jako velikostně A8.... o to v dnešní době taky jde.

 

Radiusi: z oktavie mám ted dělníka, vozím v tom prakticky vše, izolace, trubky, počítače atd atd. docela je to dobrý, ale jinak to auto je prostě bez charakteru. Ale to už sem se naučil rozlišovat, auta na běžnou jízdu nebo víkendovku atd...(to sem dřív nevěděl :D)

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, MichalRr napsal:

Počkej Sabizo, teď jsi zase vedle ty. Že škodovka dělá přerostlá auta a chce tím zblbnout lidi, že mají větší třídu je jedna věc, ale Oktávie třídně opravdu patří k i30. To samé i40, která patří k Superbu. Oktávie je a bude auto nižší střední třídy(Ikdyž je v této třídě největší). Souhlasím ovšem s tebou, že krátká i30 nejde úplně s Octaviíí liftback co se prostoru týče srovnávat, ale kombi obou značek naprosto v pohodě.

 

Ano, Octavia v ČR opravdu patří do nižší střední třídy, to nepopírám. Ovšem dáš i L&K paket do nižší střední třídy? :) To bys tam mohl dát i Superba v základu, protože ten je podobně tragikomický jako Octavia.

 

SDA se k tomu docela solidně vyjádřila před několika lety:
 

Citovat

Jak to tedy s Octavií opravdu je? O vyjádření AutoRevue.cz požádala tajemníka SDA Pavla Tunkla. „K tomuto sporu se váže jeden příběh. Octavia byla kdysi v nižší střední třídě, ale čeští novináři to kritizovali, protože ji celá Evropa měla zařazenou do střední třídy. SDA se před více než deseti roky rozhodl převzít evropské třídění a od té doby je Octavia řazená do střední třídy. Novináři ale na náš krok zareagovali tím, že o vozu začali psát, že patří do nižší střední třídy,“ uvedl Tunkl.

 

„Třídy se posuzovaly podle rozvoru, který je u Octavie menší. On ale žádný konkrétní parametr pro není taxativně stanovený. Segmenty obchodních tříd se ostatně i dost prolínají a zařazování není tak striktní. Výrobce se prostě snaží najít místa, která nejsou zaplněná. Vozy se pohybují na hranici obchodních tříd a kolikrát je problém určit, do jaké patří,“ pokračoval tajemník.

 

„Český motorista je ovlivněný tím, že se u nás o Octavii dočte jako o autě nižší střední třídy. Ovšem třeba ve Švýcarsku je Octavie nejprodávanější auto střední třídy. Zařazení vozu je z velké části záměr výrobce a SDA se v tom rozhodl přizpůsobit renomované společnosti JATO, která působí téměř po celé Evropě. Trochu mě tenhle rozpor mrzí. Nevím, proč s tím má odborná veřejnost takový problém,“ dodal Tunkl.

 

Pokud opravdu budeme srovnávat to, že z Octavie jde udělat auto střední třídy, dá se srovnávat s Hyundai i40 nebo třeba s Citroenem C5 - každé z aut bude mít své plus a mínus. Například Hyundai i40 nemá rozhodně podvozkem na to, aby se dalo řadit do střední třídy...

 

Až bude venku ceník Hyundai i30 v kombi provedení, můžeme srovnávat. Do doby, kdy srovnáváme hatchback a liftback je to zcela nemístné.

 

před 37 minutami, Radius napsal:

Sabizo ted jsi se fakt schodil, protoze evidentne TY nevis do jake tridy ty auta patri. A Golfa porovnavas s Fabii?
Ale kdyz tedy chces porovnat i40 a Octavii, tak by me zajimalo co Octavie nabizi oproti i40, ktera je o ligu dal. A jestli chces srovnat i30 a Rapida, no ty kraso, kdo by Rapida koupil? To ze se muze stat, ze v urcite vybave stojej stejne neznamena, ze to jsou konkurenti. Maverick mel Rapida za 500tis, kdo soudny by to koupil? To radsi Ochcavku. A na sraz jezdil chlap uz nvm prezdivku a ten ma nove benzinove RSo za 550tis! Diametralni rozdil!!!

A uprimne velikost Octavie 3 mi prijde az zbytecna, ideal je Octavie 2. A napriklad kufr v Superbu je k cemu? Precti si zkusenosti manazeru, kterym takhle ujel kufrik v kufru a nebyli schopni ho vyndat a hraj si kdyz mas byt za 10minut na schuzce. Upraveny, fit a bez stresu. A jak jsem psal, za me radsi Golfa (ano je mensi, ale je to stejna trida), nez Octavii. Golf je o generaci dal. Stejne platí SuperB x Passat. A to rozhodne nerikam ze Octavie je spatny auto oproti Golfu a nebo i30 ci i40. Pouze rikam ze za sve bych ji za dane ceny nekoupil, ze se da poridit lepe jinde. Ale sluzebni by mi nevadila.

 

V čem je Hyundai i40 dále než Octavia? Dílenské zpracování podobné, podvozek podobně ubohý...

 

A máš pravdu, kdybych si vybíral auto za 500 tisíc a měl možnost si vybrat nadupaného Rapida v plné výbavě, než abych sáhl o osekané Octavii RS, která nebude mít rádio, klimatizaci a možná ani volant. Toto je ale klasický český problém. Lidi si raději koupí auto o „třídu výše“, ale to, že je v základu, nemá vůbec nic, je už tak netrápí. Když jsem nedávno jel v základní Active verzi OIII, která neměla ani malý kožený paket, chtělo se mi zvracet. Za tu samou cenu, co seženeš takto skvěle vybavenou Octavii, seženeš slušně vybaveného Rapida s 1.6TDI, které má 85kW.

 

Pokud je manažer idiot, nedokáže si koupit Simply Never řešení, které obsahuje síťky do kufru, které brání tomu, aby se kufr onoho manažer pohyboval po celém autě, je to jen a jen jeho problém. ŠA, ale i ostatní automobilky dnes nabízí mnoho řešení, které mohou usnadnit celou obsluhu auta a cestování v něm. 

 

před 32 minutami, Radius napsal:

A i30 je mozna vice ceska, nez Octavia!

 

i30 je maximálně tak auto, které bylo nakresleno v Německu a vyrobeno u hranic s Polskem.

 

před 31 minutami, kokta7 napsal:

dělají to všichni, proto ted O3 FL zepředu vypadá jak velikostně A8.... o to v dnešní době taky jde.

 

Tak ono stačí, že se Superba na udělali levnější Passat. :D

Editováno: , autor: Sabiza
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele a proc bych LaK nemohl dat treba do Fabie? Je to jen zamer vyrobce, chces ledkovy svetlomety za 30tis? Tak si priplat za drazsi vuz, nic vic, nic min. Felicie se delala v Laurinu, Octavia 1, 2 a 3 a co jako? To o nicem nevypovida.

SuperB 3 se proste nepovedl, stejne jako 03, chude vybavy u Skodovek jsou jaky jsou, ale je to jen kvuli tomu, abys mohl mit tu zazracnou Octavii za 350tis. Golf je v zakladu nasobne lepsi auto (treba i interierem), ale taky je asi o 30tis drazsi. Ale ma lepsi sedacky nez zaklad Octavie, ma lepsi repraky, je lepe odhlucnenej a ano je mensi (ale to me netrapi, me trapi treba hluk, ty sedacky a repraky).
A proc kombi? Ja kombi oktavku nikdy nemel a presto jsem nikdy nemel pocit, ze mi chybi, naopak bych vozil kus vzduchu navic a zatezoval vice zadni napravu (kombi je tezsi). i30 vpoho staci jako, stejne je to uz vajicko v zakladu, liftback nemaji.

Uz jsem si vzpomnel, prezdivku ma Sid a zase hodnotis neco, cos nevidel. RSo ma v uplne normalni vybave. Sel totiz puvodne pro 1.8, ale potrebovali prodeje, tak mu za tu cenu dali RS, on pro nej cilene nesel.

A manazera - a nebo by stacil kufr ze Superba 2, pripadne kdyby nejake reseni bylo jiz v cene. Preci jen s tim ma Skodovka pocitat. Ale hlavne ze mas v kufru odnimatelnou lampicku, jako ze manazer bezne meni pichle kolo. Simply never.

A co je na Skodovce ceske? Ze byla vyrobena v CR? Jak rikam, s i30 si mohou podat v tomhle ruce. Bud jsou obe auta ceska a nebo neni zadne. A pak se muzem bavit kolik procent dilu na danem voze si vyrabi sama automobilka ze surovin, kolik procent je od ceskych dodavatelu a vyrobene v cr a pak zbytek. Ale to se nedozvime nikdy, protoze by pak bylo jasne, ze Skodovka nedela ceska auta - tedy jako u potravin, ze pres 80% (nebo je to 85) je z cr a v cr vypestovano. No a v extremu jake procento cechu se na danem voze podilelo ve vyvoji, testovani, vyrobe atd. Bylo by to z pohledu ceskeho puncu stejne zoufale, jak u i30.

Pavko,
Takhle ti to reknu, ze kdyz teda cim vetsi kufr, tim lepsi auto, tak:

Do Dacia Lodgy nalozime do kufru Octavii 3, te otevreme kufr, dame do nej Fabii 3, te otevreme kufr a napasujeme CitiGo. Vsechny kufry nasledne zavreme v opacnem poradi.
Takhle?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...