Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 4 minutami, Heini napsal:

Zlatý škodovky, kámoš zakoupil Maserati Levanto,(nebo tak nějak), měl ho 4 měsíce, z toho 3 v servisu, když ho naposledy odtáhli do Prahy na podvalu, tak ho vrátil. Auto za cca 3,2 mega.

kamarád má x tým rokem MCstradale a žádny problém, hold když si tvuj kamoš koupí nějakou suv mrdku pro důchodce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, motosman napsal:

Konečně to prasklo. Dacia

Tak nic. Mají reklamu, jak jezdí po trávě a seká emoji23.png

 

Haha ta reklama je dokonalá. Alespoň člověk vidí reálné využití motoru - prostě sekačka.

 

 

A teď se tady objeví zběsilý pomatenec z Dacia fóra a začne se jako vždy navážet do mého bezproblémového, stále po 13 letech fungujícího, městského motoru o třech valcích, protože jeho Dacia má ty válce čtyři, ale dílenské zpracování je na úrovni auta, které postavil slovenský bača z ovcí.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až Ti rupne přední sklo to bude švanda. Ne že bych Ti to přál ale...:kol-147:

A od ceho mas pojisteni? Primarne ho mam pojistene samozrejme proti sutrum, ale za 10 let aktivniho denniho jezdeni mi zatim zadny sutr okno nerozbil. Jestli rupne od vody je pak uz jedno. Spoluucast 500Kc. A uz se porad opakuji, na Felicii bylo okno ruple od sutru (dulek a malinko na 2 strany rozlezle u spolujezdce, na STK vzdy cajk) a okno v zime polevanim nikdy neruplo - pojistene to nebylo.

  Možná proto je dobré před celým procesem auto nastartovat a nechat foukat vzduch na okno... ale chápu, moc úkonů.

Jasne, nic proti tomu nemam, cuchej si ty smrady. A skrabej. Pro me je po ranu (kdy nemam cas) prioritní co nejdrive odjet, nez delat o ukon vic nebo min. Volny cas mohu vlozit do volnejsi jizdy, abych nejel jak tisic pip, ktere denne potkavam. Evidentne maji bobika v zatacce a ohrozuji zivoty ostatnich. Kdyby nerozmrazovali, ale polejvali, treba by tak nepospichali.

Mohl bys to prosim jednou natocit???

Hele celovku s kamerou fakt nemam a treti ruku taky ne. Na youtubu urcite najdes tisice videi a i tech stastnych vyhercu - kteri o to urcite stali.

mě vždycky stačí, jak si povídám s kamarádem z vedení Kvasin a s jeho kolegou z Česany, jak dělali tapece do O3. to je nejlepší story [emoji3] aneb jak potřebovali sundat cca 400g na tapecu [emoji3]

Se rozepis, to bychom radi slyseli.

Ona zas ta kvalita tak úplně v prdeli není, Hnůj a ostatní mrdky z Hongkongu jsou na tom hůř.

Nicim nepodlozene.

Zlatý škodovky, kámoš zakoupil Maserati Levanto,(nebo tak nějak), měl ho 4 měsíce, z toho 3 v servisu, když ho naposledy odtáhli do Prahy na podvalu, tak ho vrátil. Auto za cca 3,2 mega.

Z toho jasne vychazi Dacia jako vitez! Vsak Clint to jiz take prestal pocitat na hodiny, uz to ma na dny.

  Haha ta reklama je dokonalá. Alespoň člověk vidí reálné využití motoru - prostě sekačka.

 

 

A teď se tady objeví zběsilý pomatenec z Dacia fóra a začne se jako vždy navážet do mého bezproblémového, stále po 13 letech fungujícího, městského motoru o třech valcích, protože jeho Dacia má ty válce čtyři, ale dílenské zpracování je na úrovni auta, které postavil slovenský bača z ovcí.

Hele porad tu meles nesmysly, ja tu nikdy nemluvil o tom ze je spatne ze ma 3 valce (to tady jini jim rikaji invalida) a nebo ze neni ten motor spolehlivý (ac o spolehlivosti je tu tuna prispevku a jeden dobry motor statistiku nezvedne, spis ten jeden dobry je vadny - tedy selhalo kurvitko). Ja tu mluvim o tom, ze ten motor nema cim obhajit svoji podstatu. I jako zaklad je to auto jako celek drahy (napr Fabia 2 holota za 235tis nemela absolutne nic, jen ABS a 2 airbagy ze zakona a interier vyslovene hnusnej az odpornej). Tedy cena pada, vykon motoru - neoslni, spotreba? Stejna jak u 1.2TSi, spis vyssi, ja mam s HTP a 1.4TSi v 02 a 03 obdobne spotřeby, HTP zhruba o decku vic, takze taky pada. Co tedy ten motor nabizi? Prijemny zvuk? Kdyby byl linej a jezdil za 5l real, reknu dobrej motor jako zaklad. Kdyby jezdil jako stara 1.4 MPi za 6.5 (nvm kolik presne zrala, kamos jezdi za 7l real v F1), reknu ok. Ale u HTP u F2 nemam co rict, v jinem aute jsem ho nezkoušel. V pred FL F2 je i silene hlucnej, tedy dalsi negativum, u FL nemam se zvukem problem - tedy nezkouseno na dalnici.

Napriklad ta litrovka v Citigu je parádní, ale jen ta 55KW verze, jede pekne, zere 5l, jo supr motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ps nemam data, tak si videa nepustim, nekam se mi ztratilo 33GB, fakt nechapu kam, delam vse jako driv, asi na youtube zmenili format na horsi kompresi a zere to, denne mi mizi cca 2x tolik dat. Zhruba 700MB (leden) vs nejakych 350MB (prosinec).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Radius napsal:

A od ceho mas pojisteni? Primarne ho mam pojistene samozrejme proti sutrum, ale za 10 let aktivniho denniho jezdeni mi zatim zadny sutr okno nerozbil. Jestli rupne od vody je pak uz jedno. Spoluucast 500Kc. A uz se porad opakuji, na Felicii bylo okno ruple od sutru (dulek a malinko na 2 strany rozlezle u spolujezdce, na STK vzdy cajk) a okno v zime polevanim nikdy neruplo - pojistene to nebylo.

 

No jo, ale hlavně že ušetříš minutu času. Pak ten čas strávený v servise s výměnou čelního skla bude k nezaplacení. A už vidím obličej přijímacího technika, až mu řekneš, žes na to vylil horkou vodu. Takové experty mají v servisech rádi. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divil by ses, ale minuta dela zazraky, hlavne po ranu kdyz jedes do prace.

A kdyby ruplo jednou za 10let, tak co, stejne potrebuju novy.

A v nejhorsim by tedy expert mluvil s expertem, alespon kdybych jel do Skodovky.

Obecne v servisech maji nejradsi ty, co tam jezdi porad na reklamace a ty, kteri chteji byt u vseho.

Nejaka vymena skla je pro ne kseft. Myslim ze ti rekne s usmevem prijedte priste zas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocitej pocitej, kolik VV je nutne prodat denne pri prumernem zisku 5tis Kc na vuz, aby se denne zaplatil byvaly zamestnanec... a tedy VV vlastne jeste nic nevydela. Pokud maji v Německu stejne dane jako u nas, tak jsou naklady na plat zhruba dvojbasobne, tedy 168tis Kc/den!

https://www.novinky.cz/ekonomika/425399-byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, motosman napsal:

Jednou zkusíš...... ale klasickej hydro.

Zkusil jsem vsechny mozne typy, ale me to proste nebavi. A meziplyn davam dodnes, i kdyz neni potreba. Asi jsem starej :D. Jediny, kde bych pochopil automat, je v Praze v zacpe. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co je na takovém odstupném divného? Docela se divím, že je to tak malá částka...

Heke dostávat takovouhle rentu mi teda prijde holej nesmysl! A je jedno ze to je jen na rok!
Jednou zkusíš...... ale klasickej hydro.

A pak furt servisujes :D
Jóó když vzpomenu na starou dobrou Karosu v manuálu s vylágrovanejma synchronama - to bylo poježdění jak v závoďáku - to dvojitý vyšlapávání spojky + meziplyny, tak to byla fakt pecka. Kam se hrabe automat....[emoji3]

Pac se k tomu kazdej chova jak prase. Kdyby mel kazdej ridic svuj autobus, tak se to stane urcite v nasobne vysim probehu km.
Zkusil jsem vsechny mozne typy, ale me to proste nebavi. A meziplyn davam dodnes, i kdyz neni potreba. Asi jsem starej [emoji3]. Jediny, kde bych pochopil automat, je v Praze v zacpe. 

No prave tam rikaj ze ty suchy na to nejsou vubec delany, snad ani variatory. Jedine mokry a tech bude urcite malo, pac to bude drahy.
Tak vynech ňáký ptákárny co použiješ tak 3x do roka, vem to v benžíňu a kvedlej kvedlačkou ... a bude přijatelnější.

Vsak to Clint daval na facebook, jedinej priplatek byl za bilej lak, jinak by mel jen plnic. Vybava ze zakona + priplatkovy hranaty volant.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nikomu to nerozmlouvam, chces automat, porid si ho. Za mne je automat neprakticky, ja si rad radim sam, ne ze za me radi neco, co vi jak se ma nejlip radit atd. Bal bych se poruch a naslednych castek za servis, v neposledni rade je priplatek velky a u ojeteho je automat podle me rizikovejsi nez klasika. Padny argument automat do Prahy do kolon je jiz take vyvracen nekolika clanky na netu (musi byt vhodny typ). Takze za mne je to zbytecnost.
Proc treba nekupuju procesory Intel? Pac procitat ke kazdemu modelu, o ktery bych mel zajem, co vlastne umi a neumi, me fakt nebavi a nemam na to cas. AMD nedela rozdil, vsichni maji vsechno. Konecne se zda ze budou mit i neco konkurencniho, takze se fakt snad tem katalogum Intelu zase vyhnu. Ale uz jsem je malem zacinal shanet. A to same ty automaty, nehodlam jeste zjistovat (kdyz me k tomu nic nenuti) co, kdo, jak, kde, za kolik a jestli je vhodny na to a to...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...