Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pancho, to sice ano, ale Rolba dělá v Kobylisech v podstatě na okraji severní Prahy, ráno v 8 tam mám být, pojedu pro sicher zadem jako Řevničov, Slaný a pak D8, pak mám čas cca do 12ti kdy si zase pro auto musím nějak jed. Tedy než bych se k tobě nějak dopravil, mohl bych se otočit a jed zase zpátky bez auta. No a pak mám zase čas od těch 12 do 16 abych stihl v 17 čaj v Krušárně, no je to komplikovaný, prostě si tu provozovnu měl taky postavit na lepším místě víc na západ. Navíc, sám píšeš, že máš noční, tak že stejně v práci nebudeš. Ale to neva, dopo si stoupnu na D8 jako dzigolo abych si vydělal na ten Tempomat a odpoledne mám známého v Klecanech. :-)

Kdybys to mel o vikendu (ne ted so, tu uz mam plnou), tak bych pro tebe s civavou zajel. Sedel bys vzadu. V tydnu jsem bohuzel v praci.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tfuj česká, všechno ovšem máš, je otázka kolik jim za to solíš, ale jak Tě znám nědělám si iluze o nízké ceně. Všechno co je s názvem "Česká" (spořitelna, pojiš´tovna atd.) jsou kurvy co hrají v řadě případech na nostalgii a lidi jim jak ovce platí nesmyslný peníze (viz. bankovní účty - poplatky apod.) Tchýně do nedávna jedna z těch ovcí, měla u české důchodové připojištění, které jí v 55 letech mělo končit dle smlouvy a podmínek v době uzavření smlouvy s 3 měsíční výpovědní lhůtou, tedy podala výpověď 3 měsíce před svými 55tými narozeninami a myslíte že jí to daly? Že prý může vypovědět až jí těch 55 let je, smlouva hovořila o něčem jiném.

Další případ, dědovi přišel od české dopis ohledně pojištění baráku, automatické navýšení pojistného z důvodu, že už ten majetek je vyšší a že by to ta stará pojistka nekryla a podobné keci. děda to ovšem uzavíral před 20ti lety, platí směšné peníze a má pojištěný celý barák i s garáží atd. Dnes by za to platil 3x tolik. Ano chápete to správně, že to na lidi zkouší, páč tím podpisem by se změnili obchodní podmínky na aktuální a hádejte co by asi následovalo. Před časem chodili jejich pojiš´továci po domech a bytech a ukecávali lidipod různými výmluvami aby tyto staré smlouvy vypovídali, že nové jsou lepší atd. (oni totiž tyhle staré smlouvy jsou hodně výhodné pro klienta a ne pro ně). od té doby slyším Česká a ježí se mi chlupy na rukách a natahuje se mi kohout u opasku. NIKDY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr: pravda zatím tak staré auto (nad 5 let) jsme doma nemělia tím pádem neřešili, resp měl jsem dříve, ale pak co jsem začal pracovat, nebyl důvod si kupovat trosky :D

 

Včera jsem se ptal známého v servisu Škoda (to je ten co m tak krásně seřídil ty dveře, že se samy otvíraly za jízdy a při zavření nešly zavřít), že mi jde ztuha ta zpátečka a už jsem čekal, co mi odpoví. Ostatně jako vždy, že se s tím nedá nic dělat, že je to těžký atp....

 

Tak jsem dneska jel ke Kolokočkovi, tam to zkusili  a řekli mi, že to jde lehce pod průměr to řazení (přes zuby to prej nejde, ale někde to vázne), ale že je to skoro normální. Nicméně prej poštelovat se to dá. Ještě jsem volal do svého servisu v Rakovníku a tam mi řekl servisák, že seřídit se to dá, at zejtra přijedu. Tak jsem zvědavej.... ;) Stejně tam musím pro nové SPZ (jedna se mi nějak zkroutila zřejmě teplem, nebo nárazy much... asi na pěti místech), tak to sfouknu najednou... :kol-28:

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peeetrrr je mozne ze,

drive to nebylo ve smlouve, ale dnes je bezne, ze ti banka - kdokoliv, muze vypovedet cokoliv. Cili v dnesnim pripade by prisla obalka a v ni navrh na novou smlouvu s rozmyslem 2 mesicu a pak ze smlouva zanika z jejich strany a cau. Opacne to obvykle nejde muzes jednou rocne a jeste 6 mesicu dopredu :D, a kdo rika, mas si zjistit konkurenci, ta to nema, tak sorry maj to vsichni.

Clint,

Hele pocitas si pomer hodiny jizdy autem VS hodine travene na.netu zjistovanim pricon zavad a casem v servisu a casem cestou do a ze servisu?

Oficialne ti gratuluji, prebiras stafetu od Peeetrrraaa, kterej ji mel odeme :D, na sraz napis rulicku hajzlpapiru zavad :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi,

hele trochu nechapu, jakek je rozdil v dilne u Pepy s origo dilama a v dilne autorizaku. Pokud to mas ve smlouve, tak ok tvoje chyba. Ja to ve smlouve u Hyundaie nemam a ba dokonce tam mam klauzuli ze musim do autorizaku u Franty mi budou kratit 50%.

byla O1, je Hyundai - Uniqua - zver, vsechny skla, H ma i havarijko

Felda - myslim podnikatelska pouze povinne a nema povinne kryte v cizine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste k pojistce na barak,

pozor na to, pokud mate kalkulaci na dnes a platite x Kc, a pak na baraku cokoliv udelate, blbost treba jina podlaha - bylo lino je plovoucka, nebo zvednene uzitnou plochu - na pude udelate ulozbou plochu (drive tramy), tak to musite pojistovne hlasit a ta provede novou kalkulaci. Plati to i opacne. Pojistovna se nepta, dokud platis, jakmile by mela platit, uz se zzacne ptat a pidid - revize, dokumentace baraku, fotky apod... a pak neplati/krati apod.... klasika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius, pokud to dam jinam, tak mi to proste vadi, nepouzvaji origo dil a uz mas cenu jinde  viz okno na S-Maxe co resi kolega.

 

Navic pepa ti kolikrat da fakturu na origo dil a pka zjistis ze tam mas druhovyrobu, coz nejde prakticky poznat. Proste chci dat auto kam chci a v pripade RSka je to autorizak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu prave rozumym, ja sel do autorizaku (mizerna prace), pak jsem sel za Frantou a origo dil (co dal vi buh samozrejme). Proto me to zarazi, co ti ma kdo kecat kam jdes. Dohodli jste se na podminkach smlouvy a pak nechapu ty podminky a vydirani amortizaci. Jestli ma nekdo klauzuli ve smlouve, tak jeho vec a tim se to ridi, kdo tam nema nic, tak amortizaci a kecani ne eee ee.

Ja zil v domeni - diky tomuto foru, ze na amortizaci nemaj narok, vzdy jde cena vozu dolu, at to mas kde chces a at tam das dil jakej chces.

A to je proste fakt - kdybych si to opravil sam a striknul cely auto, tak verim tomu, ze by to mohlo byt i lehce zhodnocene (a pri prodeji o bouracce mlzit, takhle jsem to koupil, je to takhle 5 let a vpoho, nekvete, vidite), jakmile to dela cizi a lakne se jen vadny dil tak to nikdy zhodnocene neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, až budu mít 10 let starou plečku, tak už je mi to taky jedno. Do té doby nemusí být nutně autorizák, ale min. origo díly. Auto dávám do servisu kámošovi, za chváíli bude i příbuznej a tam je důvěra 100%, navíc můžu být i u toho, díl si vybrat atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Platím něco kolem 5.500,-

Jinak právě dorazila zásilka oleje Castrol 5W 30. 5l za 833 KČ. Vemu čaj, ať můžete študovat pravost

 

Jo Motosi, dones, vzorek origo (v originálním balení zaplombovaném ) a olej cos koupil a budeme koštovat. Clint co by znalec originálních dílů a hlavně olejů (však se jich nakupoval) nám poví, kterej je ten správnej.

Cena povinného bych řekl je vyšší, ale za to co tam všechno máš asi není tak strašná. Taky záleží kolik máš bonus, já třeba už budu dosahovat max. tedy 50-55%. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To myslíš že auto Co je starší 5 let ze je troska?

 

Už po třech :D :D

 

Podívej se na moje předchozí, po třech letech začal motor žrát olej a ve čtyřech už byl prakticky rozumně nepoužitelnej :D Podvozek vorezlej, koncovky nerezové sežraný, světlomet vysmaženej, olej na hadici od turba, olej tekl i z převodovky a voda z chlazení :)

 

Rozvody jsem pro jistotu neviděl a asi bych se nesmál. A to ještě neviděl můj motor Motosman, to bych pak asi brečel.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní auta už po 1 a Clint je toho sám důkazem, o svém autě ani raději mluvit nebudu, co už tam na tom vše Clintík řešil. Já alespoň za tu plečku dal 2/3 ceny co on a neupsal se ďáblu (škofin) na dlouhá léta co on. Páč až Clint bude v důchodu, auto už dávno bude v nebi, ale složenky od Škofinu stále budou chodit a stále, ještě Vašík, to bude do svých 30 let platit, pak budou vzpomínat jaké to bylo úžasné auto. :-) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co Vašík, to budou platit i jeho děti :D Pro jistotu v tejdnu to auto na Vašíka rovnou přepíšu :D

 

Abychom si kupovali každé dva roky nové auto, to bychom museli bejt  v klubu Dacia Sandero :D a ne v Octavia :)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už po třech :D :D

 

Podívej se na moje předchozí, po třech letech začal motor žrát olej a ve čtyřech už byl prakticky rozumně nepoužitelnej :D Podvozek vorezlej, koncovky nerezové sežraný, světlomet vysmaženej, olej na hadici od turba, olej tekl i z převodovky a voda z chlazení :)

 

Rozvody jsem pro jistotu neviděl a asi bych se nesmál. A to ještě neviděl můj motor Motosman, to bych pak asi brečel.

Jakmile auto vyjede ze salonu, tak už je to v podstatě ojetá troska. :kol-48:  Ve skutečnosti je to nejnesmyslnější investice. Ale co bychom my, fandové do aut, neinvestovali, že? :gunners3:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Investice je to fakt strašná, kdyby byl člověk při zdravém rozumu, koupí fakt Sandero z apár korun a ono by to vydrželo jezdit podobně. Jenže my jsme zhejčkaní trochu technikou a já bych se nějak osobně v té Dacii dobře necejtil, trochu jako socka. Neřikám, že Oktávka je nějakej luxus, ale alespoń si nepřipadám blbě, když jedu po městě, jako že nemám na chleba. :D

 

To už je lepší ty prachy asi vyházet za štětky a za žrádlo, jak to dělají Pančo s Motosmanem...i když u panča není jisté, jestli mu ty štětky naopak peníze nenosej :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu prave rozumym, ja sel do autorizaku (mizerna prace), pak jsem sel za Frantou a origo dil (co dal vi buh samozrejme). Proto me to zarazi, co ti ma kdo kecat kam jdes. Dohodli jste se na podminkach smlouvy a pak nechapu ty podminky a vydirani amortizaci. Jestli ma nekdo klauzuli ve smlouve, tak jeho vec a tim se to ridi, kdo tam nema nic, tak amortizaci a kecani ne eee ee.

Ja zil v domeni - diky tomuto foru, ze na amortizaci nemaj narok, vzdy jde cena vozu dolu, at to mas kde chces a at tam das dil jakej chces.

A to je proste fakt - kdybych si to opravil sam a striknul cely auto, tak verim tomu, ze by to mohlo byt i lehce zhodnocene (a pri prodeji o bouracce mlzit, takhle jsem to koupil, je to takhle 5 let a vpoho, nekvete, vidite), jakmile to dela cizi a lakne se jen vadny dil tak to nikdy zhodnocene neni.

me vadi, ze maji smlouvu s autorizaky i garazniky, ale u starsiho auta te proste do autorizaku neposlou, poslou te do garaze. to je vec ktera me vadi... :(

na amortizaci ve specifickych pripadech je narok, ale vetsinou ne, nicmene oni to vetsinou zkusej...

 

Už po třech :D :D

 

Podívej se na moje předchozí, po třech letech začal motor žrát olej a ve čtyřech už byl prakticky rozumně nepoužitelnej :D Podvozek vorezlej, koncovky nerezové sežraný, světlomet vysmaženej, olej na hadici od turba, olej tekl i z převodovky a voda z chlazení :)

 

Rozvody jsem pro jistotu neviděl a asi bych se nesmál. A to ještě neviděl můj motor Motosman, to bych pak asi brečel.

no a na jak dlouho teda budes mit tu tvou octu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...