Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Stringo, takovej průkaz by mi nesežral ani Koktův velšteriér  :kol-46:  Jak na to budu vybírat pokuty za špatné parkování, to netuším :kol-28:

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

Jo, taky možnost. 

Jinak jsem se dočetl v návodu, že tempomat si z kopce neumí udržet rychlost, co to je za šajz. To jsem se zase nechal od Ozáka do něčeho navrtat. :-)

Vloženo

jde o to Petře, že nestíhá motor brzdit u slabších motorizací a tím auto o něco zrychluje, je to dáno tím, že TMP neumí ovládat brzdový systém, to umí jen adaptivní TMP  :kol-28:  ale nemusíš mít strach, není to nic hrozného, je to jako když ty jedeš a z kopce pustíš plyn, tak auto buď zpomaluje a když je to větší spád, tak lehce zrychluje  :kol-47:

Vloženo

jasný stringo, je to i zpřevodováním ne jen motorem. U O1 1,9 TDI co jsem jel kopec jsem dal za 4 a i když je to krpál nezrychlil, u Rapida setjný kopec i když dám za 3 a i kdybych tam dál možná i za 2 tak to neubrzdí resp neudrží si tam zákonných 50.

Vloženo (editace)

Tak 1,2 TSI je trochu jako wartburg s volnoběžkou, tam to z kopce taky fungovalo takhle :D

 

Mě se začíná ten chrochták nakonec i líbit ;)   Jak teď tankuju tu Vervu, tak jsem snížil spotřebu o 0,5 litru a dlouhodobá je rovných 6,0/100km, do práce už jezdím i za rovných pět na sto ;)  To je nádhera, že nemusím tak často solit prachy na benzínce ;) To je labůžo :D

 

Na okreskách se mi dokonce sem tam ukáže i čtyřka...což je skutečně luxusní, to u benálu jsem byl rád, když se sem tam ukázala šestka...., většinou to lezlo k osmi.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

to máš pravdu Clinte, 1,2 není trhač asfaltu, zase jezdím za 6 litrů, to ty skoro nejedeš ani s tím tvým dehtem a o 1,8 ani nemluvím. Až Honza+číslo ti otevřel oči a musel tě naučit. :-)

Vloženo (editace)

On tam je furt stejně ná benzince, protože tankuje 5 litrů nafty, používá start stop a furt startuje diesla!

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 2
Vloženo

Naučil mě skoro hovno, starýho psa novým kouskům nenaučíš, jen zhodnotil moji jízdu a poradil mi, že mám dříve řadit a nejezdit často na tempomat...jenže moje pohodlnost vítězí  a tak na tempomat jezdím dál, jen to řazení si více hlídám.

Vloženo (editace)

SS nepoužívám a Lego na Shellce už 5 let není ;)  Naopak teď každý měsíc synkovi kupuji jen to nejdražší Lego, co vyráběj a že toho už doma máme ;) Přece nebudu na synkovi šetřit...to raději ušetřím na manželce :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

Musíš poslouchat tu šipečku, která ti ukazuje kdy přeřadit. Já ji občas poslouchám, ba někdy řadím i dříve nahoru, při řazení dolu jí neposlouchám páč jezdit na 1tis otáček nehodlám. 

Vloženo (editace)

U toho diesla tenhle rádce více odpovídá realitě, než u benzínu. V podstatě to nabádá od 1500ot řadit nahoru, což odpovídá praxi, kdy ideál je jet právě kolem těch 1500ot/min., kdy stačí i na pětku jen přišlápnout a motor má tah....To je asi něco jako 2500ot u 1,2 TSI, jenže tam když šlápněš na pětku na plyn, začne to kašlat a dusit se.... :D Musíš podřadit o dva dolů a pak přemýšlet o předjíždění....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

A už to někdo otestoval se na tempomat rozjed na 2ku na 130? Co to udělá? :-)

Minimálně ti to zarazí omezovač otáček - na dvojku to vytočíš někde mezi 90 - 100 km/h.

Vloženo

U toho diesla tenhle rádce více odpovídá realitě, než u benzínu. V podstatě to nabádá od 1500ot řadit nahoru, což odpovídá praxi, kdy ideál je jet právě kolem těch 1500ot/min., kdy stačí i na pětku jen přišlápnout a motor má tah....To je asi něco jako 2500ot u 1,2 TSI, jenže tam když šlápněš na pětku na plyn, začne to kašlat a dusit se.... :D Musíš podřadit o dva dolů a pak přemýšlet o předjíždění....

No jo, jenže když někde v okolí 1500 ot. přeřadíš na vyšší kvalt, tak ti spadnou otáčky skoro na volnoběh. :kol-46:

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...