Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Jediná dobrá kriminálka, na co koukám je 30 případů majora Zemana :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) Stringo, takovej průkaz by mi nesežral ani Koktův velšteriér Jak na to budu vybírat pokuty za špatné parkování, to netuším Editováno: 16. Duben 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Dá se všechno Clinte, chce to jen hledat a potom vyretušovat, nahodit foto a máš to, normální člověk nepozná co je a není originál... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Tady se někdo proletěl. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Jen že co vím součástí průkazu je i placka (znak PCR) Tu si budeš muset doma dodělat na soustruhu a fréze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 To odleješ z dentakrylu a nabarvíš stříbřenkou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Jo, taky možnost. Jinak jsem se dočetl v návodu, že tempomat si z kopce neumí udržet rychlost, co to je za šajz. To jsem se zase nechal od Ozáka do něčeho navrtat. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 U aut s motorem ji celkem udrží. [emoji23] 5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 jde o to Petře, že nestíhá motor brzdit u slabších motorizací a tím auto o něco zrychluje, je to dáno tím, že TMP neumí ovládat brzdový systém, to umí jen adaptivní TMP ale nemusíš mít strach, není to nic hrozného, je to jako když ty jedeš a z kopce pustíš plyn, tak auto buď zpomaluje a když je to větší spád, tak lehce zrychluje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 To jo, ale která auta mají dnes motor, že jo. 1,8 nebo 2,0 taky není motor. 3,6 to je už motor :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Tak hold před každým kopcem dá 2ku. To by mohlo pomoct... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 jasný stringo, je to i zpřevodováním ne jen motorem. U O1 1,9 TDI co jsem jel kopec jsem dal za 4 a i když je to krpál nezrychlil, u Rapida setjný kopec i když dám za 3 a i kdybych tam dál možná i za 2 tak to neubrzdí resp neudrží si tam zákonných 50. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) Tak 1,2 TSI je trochu jako wartburg s volnoběžkou, tam to z kopce taky fungovalo takhle Mě se začíná ten chrochták nakonec i líbit Jak teď tankuju tu Vervu, tak jsem snížil spotřebu o 0,5 litru a dlouhodobá je rovných 6,0/100km, do práce už jezdím i za rovných pět na sto To je nádhera, že nemusím tak často solit prachy na benzínce To je labůžo Na okreskách se mi dokonce sem tam ukáže i čtyřka...což je skutečně luxusní, to u benálu jsem byl rád, když se sem tam ukázala šestka...., většinou to lezlo k osmi. Editováno: 16. Duben 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 A už to někdo otestoval se na tempomat rozjed na 2ku na 130? Co to udělá? :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 to máš pravdu Clinte, 1,2 není trhač asfaltu, zase jezdím za 6 litrů, to ty skoro nejedeš ani s tím tvým dehtem a o 1,8 ani nemluvím. Až Honza+číslo ti otevřel oči a musel tě naučit. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 No jo, ale když platíš méně na benzínce, tak synek dostává málo lega, tedy okrádáš svého syna tím pádem. :-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) On tam je furt stejně ná benzince, protože tankuje 5 litrů nafty, používá start stop a furt startuje diesla! Editováno: 16. Duben 2015, autor: kokta7 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Naučil mě skoro hovno, starýho psa novým kouskům nenaučíš, jen zhodnotil moji jízdu a poradil mi, že mám dříve řadit a nejezdit často na tempomat...jenže moje pohodlnost vítězí a tak na tempomat jezdím dál, jen to řazení si více hlídám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) SS nepoužívám a Lego na Shellce už 5 let není Naopak teď každý měsíc synkovi kupuji jen to nejdražší Lego, co vyráběj a že toho už doma máme Přece nebudu na synkovi šetřit...to raději ušetřím na manželce Editováno: 16. Duben 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Musíš poslouchat tu šipečku, která ti ukazuje kdy přeřadit. Já ji občas poslouchám, ba někdy řadím i dříve nahoru, při řazení dolu jí neposlouchám páč jezdit na 1tis otáček nehodlám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) U toho diesla tenhle rádce více odpovídá realitě, než u benzínu. V podstatě to nabádá od 1500ot řadit nahoru, což odpovídá praxi, kdy ideál je jet právě kolem těch 1500ot/min., kdy stačí i na pětku jen přišlápnout a motor má tah....To je asi něco jako 2500ot u 1,2 TSI, jenže tam když šlápněš na pětku na plyn, začne to kašlat a dusit se.... Musíš podřadit o dva dolů a pak přemýšlet o předjíždění.... Editováno: 16. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 No jo, bude rozmazlenej po tátovi, musí mít vše co vidí (xenony, dehta, bílou barvu, atd.) 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Bílá barva....no zatím jsem spokojenej, dokud nelítá tolik much Pak začne peklo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 A už to někdo otestoval se na tempomat rozjed na 2ku na 130? Co to udělá? :-) Minimálně ti to zarazí omezovač otáček - na dvojku to vytočíš někde mezi 90 - 100 km/h. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 U toho diesla tenhle rádce více odpovídá realitě, než u benzínu. V podstatě to nabádá od 1500ot řadit nahoru, což odpovídá praxi, kdy ideál je jet právě kolem těch 1500ot/min., kdy stačí i na pětku jen přišlápnout a motor má tah....To je asi něco jako 2500ot u 1,2 TSI, jenže tam když šlápněš na pětku na plyn, začne to kašlat a dusit se.... Musíš podřadit o dva dolů a pak přemýšlet o předjíždění.... No jo, jenže když někde v okolí 1500 ot. přeřadíš na vyšší kvalt, tak ti spadnou otáčky skoro na volnoběh. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky