Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

jde o to Petře, že nestíhá motor brzdit u slabších motorizací a tím auto o něco zrychluje, je to dáno tím, že TMP neumí ovládat brzdový systém, to umí jen adaptivní TMP  :kol-28:  ale nemusíš mít strach, není to nic hrozného, je to jako když ty jedeš a z kopce pustíš plyn, tak auto buď zpomaluje a když je to větší spád, tak lehce zrychluje  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasný stringo, je to i zpřevodováním ne jen motorem. U O1 1,9 TDI co jsem jel kopec jsem dal za 4 a i když je to krpál nezrychlil, u Rapida setjný kopec i když dám za 3 a i kdybych tam dál možná i za 2 tak to neubrzdí resp neudrží si tam zákonných 50.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 1,2 TSI je trochu jako wartburg s volnoběžkou, tam to z kopce taky fungovalo takhle :D

 

Mě se začíná ten chrochták nakonec i líbit ;)   Jak teď tankuju tu Vervu, tak jsem snížil spotřebu o 0,5 litru a dlouhodobá je rovných 6,0/100km, do práce už jezdím i za rovných pět na sto ;)  To je nádhera, že nemusím tak často solit prachy na benzínce ;) To je labůžo :D

 

Na okreskách se mi dokonce sem tam ukáže i čtyřka...což je skutečně luxusní, to u benálu jsem byl rád, když se sem tam ukázala šestka...., většinou to lezlo k osmi.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naučil mě skoro hovno, starýho psa novým kouskům nenaučíš, jen zhodnotil moji jízdu a poradil mi, že mám dříve řadit a nejezdit často na tempomat...jenže moje pohodlnost vítězí  a tak na tempomat jezdím dál, jen to řazení si více hlídám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SS nepoužívám a Lego na Shellce už 5 let není ;)  Naopak teď každý měsíc synkovi kupuji jen to nejdražší Lego, co vyráběj a že toho už doma máme ;) Přece nebudu na synkovi šetřit...to raději ušetřím na manželce :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U toho diesla tenhle rádce více odpovídá realitě, než u benzínu. V podstatě to nabádá od 1500ot řadit nahoru, což odpovídá praxi, kdy ideál je jet právě kolem těch 1500ot/min., kdy stačí i na pětku jen přišlápnout a motor má tah....To je asi něco jako 2500ot u 1,2 TSI, jenže tam když šlápněš na pětku na plyn, začne to kašlat a dusit se.... :D Musíš podřadit o dva dolů a pak přemýšlet o předjíždění....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U toho diesla tenhle rádce více odpovídá realitě, než u benzínu. V podstatě to nabádá od 1500ot řadit nahoru, což odpovídá praxi, kdy ideál je jet právě kolem těch 1500ot/min., kdy stačí i na pětku jen přišlápnout a motor má tah....To je asi něco jako 2500ot u 1,2 TSI, jenže tam když šlápněš na pětku na plyn, začne to kašlat a dusit se.... :D Musíš podřadit o dva dolů a pak přemýšlet o předjíždění....

No jo, jenže když někde v okolí 1500 ot. přeřadíš na vyšší kvalt, tak ti spadnou otáčky skoro na volnoběh. :kol-46:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...