Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jak říkám, auto to je, pro lidi co jezdí v klidu a nejezdí dálky to bude dobré, já porovnávám hodně motorizací od 1.2 TSi přes 2.0 TDi to je prostě velká škála motorů, nějaké jsou nové, nějaké mají 250t km... to pro toho kdo přesedl z nějaké Thálie 1.4i na Rapida 1,2 TSi je prostě nebe a dudy  :_icon_smich2:

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potom co Stringo tak vychválil kindekáru se Petrrr nějak neozývá....jsem zvědavej na jeho komentáře a poznatky.

 

A heleme se, Petrrrův mokrej sen v naftě...

 

http://www.novinky.cz/auto/testy/367783-test-ram-1500-ecodiesel-hromotluk-co-pije-naftu.html

 

Mě se to auto nelíbí, palubka jak z šedesátých let a ty chromy na čumáku jsou přehnané, zavání to Korejcem. Jinak auto vlastně u nás k hovnu, nemá využití pro normálního člověka.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potom co Stringo tak vychválil kindekáru se Petrrr nějak neozývá....jsem zvědavej na jeho komentáře a poznatky.

 

A heleme se, Petrrrův mokrej sen v naftě...

 

http://www.novinky.cz/auto/testy/367783-test-ram-1500-ecodiesel-hromotluk-co-pije-naftu.html

 

Mě se to auto nelíbí, palubka jak z šedesátých let a ty chromy na čumáku jsou přehnané, zavání to Korejcem. Jinak auto vlastně u nás k hovnu, nemá využití pro normálního člověka.

 

Američani mají specifický vkus a tím pádem i design interiérů. Exteriér se mi docela líbí - myšleno v této třídě aut, využití auta u nás je přesně popsáno v tom článku = pro 99,9 % řidičů na prd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Im back. Ozi diky za rady ale sel bys na to slozite, nepoznal bys proste ktera je ktera, obe jsou na chlup stejne jak je videt na fotce, ale pouzil jsem Motosovu metodu se senzory vibraci v prstech. Vyslo to. Mas recht s tim zadnim, tam to davat nebudu. Zde vysledek

post-10015-1429812441,2057_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo ze tady pomlouval Rapida? 9mm v zubech [emoji3] . Oktavka to neni to je jasne, obzvlaste O2, O3 i kdyz je mekci tak zas takova hitparada to neni. Ja mohu porovnavat pouze s O1 TDI a to je Rapid na hony vzdalen podvozkove. Ano O1 pohodlnejsi, to je ovsem vse. V zatackach se norila na vnejsi predni kola, nedotaciva atd. Rapid, obzvlaste ten muj MR 2013 je opravdu tuzsi i na 15" kolech, zatacky vykruzuje lehce, nebori se na predek v zatackach ale i pri brzdeni. Z5 vazba je s origo nastavenim opravdu netikavka preposilovana, ja mam ovsem nakodovan rezim sport, stejne tak brzdy. Jinak aby ses v zatackach nedivil nebo pri slalomu kdo by byl vitez jestli lehkej rapid bez multilinku nebo tezkej diesel. No a co se motoru tyce mam 77kw a dle majitelu co meli 63 a nechali prehrat soft na 77 je to nebe a dudy ( obzvlaste pri rychlostech nad 100km). Navic 77 kw verze ma narozdil od 63 kw sestikvalt. Rapid je zase narozdil od te tve tezke kravy lehkej, tedy co u tebe 160 koni by bylo stejne jako u Rapida se 120. Ja pocituji nizsi vykon jen kdyz jsem nalozeny, to je pravda. Jinak bych rekl ze pro ucel pro ktery je, je ten motor dostatecny. 1,4 TSI s manualem uz by byla vic jak dostatecna, ovsem se nedela. Souhlasim ze Rapid neni buh vi co, ale vzhledem k tomu co stal ( pisu zamerne stal) je pomer cena vykon dobrej. Hlucnost, nevim s cim srovnavas, pokud s O2 benzinem co jsem jel s Clintem je opravdu hlucnejsi o trochu, Clint potvrdi jel i v Rapidu, pokud ovsem srovnavas s jakymkoliv dehtem obzvlaste 2.0 TDI PD tak to asi jezdis se spunty v usich. [emoji3]

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.mh.cz/eshop/rusicky_hlod

Mylím tu s těmi dotykovými polštářky.

Já mám tu levnější a kuna se už 3 roky neobjevila, můžu jen doporučit a zapojeno na tvrdo na baterku a náš pesan to zvládá naprosto bezvadně, vůbec mu to podle chování nevadí...

 

Kdo ze tady pomlouval Rapida? 9mm v zubech [emoji3] . Oktavka to neni to je jasne, obzvlaste O2, O3 i kdyz je mekci tak zas takova hitparada to neni. Ja mohu porovnavat pouze s O1 TDI a to je Rapid na hony vzdalen podvozkove. Ano O1 pohodlnejsi, to je ovsem vse. V zatackach se norila na vnejsi predni kola, nedotaciva atd. Rapid, obzvlaste ten muj MR 2013 je opravdu tuzsi i na 15" kolech, zatacky vykruzuje lehce, nebori se na predek v zatackach ale i pri brzdeni. Z5 vazba je s origo nastavenim opravdu netikavka preposilovana, ja mam ovsem nakodovan rezim sport, stejne tak brzdy. Jinak aby ses v zatackach nedivil nebo pri slalomu kdo by byl vitez jestli lehkej rapid bez multilinku nebo tezkej diesel. No a co se motoru tyce mam 77kw a dle majitelu co meli 63 a nechali prehrat soft na 77 je to nebe a dudy ( obzvlaste pri rychlostech nad 100km). Navic 77 kw verze ma narozdil od 63 kw sestikvalt. Rapid je zase narozdil od te tve tezke kravy lehkej, tedy co u tebe 160 koni by bylo stejne jako u Rapida se 120. Ja pocituji nizsi vykon jen kdyz jsem nalozeny, to je pravda. Jinak bych rekl ze pro ucel pro ktery je, je ten motor dostatecny. 1,4 TSI s manualem uz by byla vic jak dostatecna, ovsem se nedela. Souhlasim ze Rapid neni buh vi co, ale vzhledem k tomu co stal ( pisu zamerne stal) je pomer cena vykon dobrej. Hlucnost, nevim s cim srovnavas, pokud s O2 benzinem co jsem jel s Clintem je opravdu hlucnejsi o trochu, Clint potvrdi jel i v Rapidu, pokud ovsem srovnavas s jakymkoliv dehtem obzvlaste 2.0 TDI PD tak to asi jezdis se spunty v usich. [emoji3]

Petře vlastně se vším souhlasím, 77kw bude určitě o dost živější. Porovnávám se vším možným, jak jsem psal jezdil jsem za posledních 7let např. Fabia I i II hatchback i combi, jezdil jsem Octavia I i II a už i III, jezdil jsem Opel Astra, jezdil jsem teď naposled Rapidy. Motorizace MPi, TSi, HTP, TD i TDi výkonově od 54kw až po mou 130kw octu. takže všechno možné a prostě mi to přišlo strašně přeposilované (to jsi sám potvrdil, stejně tak jako jsi potvrdil že při brždění se to celé zachvěje a nevíš co se bude dít dál) uskákané o dost víc, jak Fabie II (možná tím, že jsem ji jezdil pouze v TDi a je těžší a hlavně nesouhlasím v tom hluku, je to neskutečně hlučněj motor, protože aby to jelo, tak jsem jel řekněme celou cestu mezi 3-5t ot./min. když jsem chtěl z 5ky předjet kamion, musel jsem před kopcem dokonce i na 2ku a vytočit ji k 5,5t ot./min. a to prostě motor už ječí (proto jsem psal záměrně v komentu, že jsem jel svižnou jízdu jako to mám ve zvyku). Je to ten samý případ jako jsem komentoval OIII s tou 1.6 TDi ta je krásně tichá na volnoběh a do 2000ot./min. jak jí dáš plnej, stane se z ní uječenej diesel. To sice PD je traktor, ale ať jedeš jak jedeš, pořád to je stejnej zvuk a při vyšších rychlostech je to snad ještě tišší...

 

Máš pravdu v tom, že to auto je dobré pro většinu lidí co jelo v předtím ve starších a slabších autech, nebo jich moc nevystřídali (manželka si chrochtala jaký je to brko, jenže neřídila nic jiného než 44kw KAčko a párkrát octu, ale to jela jak pokáknutá), určitě to auto má potenciál, ale není to na dnešní provoz žádná hitparáda, jak někteří vyzpěvují (nemyslím teď vůbec tebe, nebo někoho konkrétního z našeho klanu)...

 

Za mě nejlepší zatím z firemních aut kterýma jsem jezdil byla combíková Fabia II 1,2Tsi 77kw ta seděla, byla fakt svižná  a žrala s mou celkem ostrou jízdou kolem 7,5l/100km :kol-47:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze Kokta tu nebyl, si u Autosalonu na prime pri pohledu na Golf R honil trubadůra. [emoji23]

No a ja si chtel taky honit nad Ram, ale propasl jsem ho. Urco to byla sama chvala.[emoji106]

Jo jo RAM 1500 je fakt masakr, zrovna ho mám parkovaného (tedy kolega ho parkuje) před kanclem na Prunéřově... Ale je mnohem hezčí než ten v telce nebo na netu s tím chromem... a hlavně 5,7 HEMI :kol-46:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...