Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Hele, není tomu tak, že levné zboží je stejně kvalitní jako drahé, s tím rozhodně nesouhlasím, to je demagogie.

 

Podle mého názoru kurvítka nejsou, jen dnes prostě neumí kvalitně výrobky vyrobit, seká se to všechno v Číně, dělají to směšně zaplacení lidé, nic se předem netestuje, SW není testován prakticky vůbec, firmy se předhánějí, kdo dřív uvede něco nového. Šetří se na materiálech a není zmáknutá dobře technologie výroby. Kurvítka by měly smysl, kdyby výrobek vydržel dva roky, přesně do konce záruky  apak by člověk musel koupit jinej. Jenže dnes nevydrží výrobky ani půl roku, resp. jsou rozbité už po zakoupení a člověk jenom lítá s reklamacema a bere jinej výrobek na záruku. Kozák má sice pěkné názorné ukázky, ale nic to neznamená, jen domněnky, že zrovna tohle bylo schválně. Blbost.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud někdo konstrukčně usadí tepelně náchylnou součástku ke zdroji tepla, tak to podle mě záměrná věc (kurvítko) je, to zase Clinte uznat musíš, nebuď zase přehnaně naivní, že je to všechno věc materiálu. I kdyby na krásně to tak bylo, tak to výrobce nemá vůbec pustit do prodeje a pokud to tak je, že šetří až tak, že je to vlastně nemožné provozovat, tak by to nemělo projít certifikací a prodávat se to tu, to je prostě jen usazení lidí na prdel, že chtějí levné věci a tak je to z materiálu levných a jak říkáš tedy ty špatných... I ten nejlevnější výrobek, by měl plnit svou funkci tak aby byl zákazník spokojený!!!

 

Jako kdyby ti řekli, jo pane vy jste chtěl levné auto, tak jste si koupil Škodu, to se nedivte, že Vám upadlo kolo, to jste si měl koupit Bavoráka, kdyby jste nechtěl ušetřit, tak u něho by se Vám to nestalo  :kol-44:

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady nekdo schovava intervenci za eu6...

http://www.autorevue.cz/modely-znacky-skoda-podrazily-v-pripade-rapidu-az-o-26-000-korun

Aneb intervence je uplne k hov.., pac se v cr nic netezi a jen se nakupuje z ciziny, kompletuje a vyvazi. Cili draze koupim, draze zkompletuji a draz prodam... to ale v CNB nevidi, mysli si, ze Skodovka zelezo ziskava ze vzduchu a vyvazi za levno.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak OZI, výmluvy na levnější výrobu to je na pěst... Lidi by si koupili kvalitnější věci, jenže ono je jedno jestli koupíš levný šmejd nebo předražený šmejd...

jj, kdyz to clovek vidi i z te druhe strany tak musi jasne uznat ze to tak neni. 

 

 

Ale pak jsou lidi jako Clint, poplive dacii, ze je to plecka, vydrzi jen 5 let a uz hnije, je jasny, ze hnijici kastle je neporovnatelne horsi, nez mladsi skodovka, ktera zere olej a jeji motr jde do hajzlu. Proste tezky si vybrat no, bud mas auto ktere hnije, ale jezdi, nebo mas auto ktere ma sice peknou kastli ale po dalnici do prace ho muzes tak max tlacit.  :kol-32:

 

Demagogie, je to ze jsou drazsi veci kvalitnejsi nez levne. Vsechno se dneska boucha v ramci uspor v jedne fabrice a lepi se na to loga.

Clinte jak my vysvetlis, treba rozdil kvality - Audi, VW, Skoda, Seat? Razeno sestupne dle ceny, nemaji nahodou stejne komponenty? A prosim, neres jen vybavu navic, kterou ti to nabizi, res naproklad srovnatelny veci vyjimecne...  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem pred chvili vymenil olejicek v servisu toho znaneho. Ten znamej ma i tu masinu na klimatizace ( coz jsem nevedel), tak vse receno zde nedavno je pravda. Jen pro upresneni, kdyz je malo chladiva klesne tlak v systemu a klimatizace se automaticky vypne, je to ta ochrana kompresoru apod. pri urcite mezi. Kdyz se dela ten servis tak to trva cca 40min. Stoji cca 800 kc. Princip je nasledovny, masina odsaje chladivo, mazivo. Zmeri se mnozstvi, masina udela podtlak v systemu kvuli tesnosti systemu - kontrola, i kdyz hodne male netesnosti to pry stejne nepozna, ten zkusebni podtlak je totiz mensi mnohem nez provozni pretlak. No to vycucle chladivo se v te masine pres filtry zrecikluje doplni novym na max hodnotu a naplni zpet do klimy. Tod vse. Ten pristroj stoji cca 70tis bez DPH a ty filtry do toho jsou v celku drahe. Vse automatika a ma to vyplivnout ten protokol. Vymena oleje vcetne filtru 1100 kc s LL olejem + 100 co jsem mu dal na pivo.

Jo a diky tehle home vymene jsem zjistil, ze pri te minule v AS nevymenili olejovy vypousteci sroub, jak spravne dle servisnich postupu meli, tedy to ojebavaji stejne jako vsude a AS neni zarukou kvality, je jen zarukou premrstenych cen to jo.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, to je jednoduché Kokto, tobě je 19 let a mě skoro 50. Z toho plyne, že je mi o víc jak třicet let více a tím pádem mám více zkušenností a znalostí ve všech směrech. Ale co je důležité, ačkoliv jsi synovec, musíš se ke starému dobrému člověku chovat vděčně, uctivě a slušně. Nemůžeš prostě říkat, že píšu nesmysly, tohle si nesmíš vůbec dovolit. Naopak, ty musíš vyzdvihovat moji inteligenci a chválit moje inteligentní návrhy a příspěvky.

Musíš se k zemi uklonit a vlídným slovem na mě promluvit. Musí z tebe dobrota být cítit. Zamysli se nad sebou chlapče, nechceš přece skončit v ústavu, ještě máš čas a příležitost se polepšit.....;)

Věř mi chlapče, myslím to s tebou dobře. Tak a teď si vyčisti zuby, vyčůrej a běž spát....:)

Hh mame Clinta uznavat ze ma zkusenosti za 30 let vice nez my vsichni :D, problem ale hhe ze je Clint 30 let zavrenej na letisti :D a jedina jeho zkusenost ze od Mc Donalda

Staci vyhledat tiskarny Canon (vygooglit Clinte, ne ze se pujdes podivat na svoji tiskarnu), tam je i dokazane ze po prvnim vytisknutem papire se aktivuje SW kurvitko a to pocita dny a pocet stránek.

Mimochidem mam tiskárnu (asi Samsung nevim), stala asi 1500Kc, vytisknl jsem na ni zhruba 50 a min jeste 300 ten predvadeci toner ma dat, jenze po 2 letech jsem za ni prisel, dal tisk a prouzkuje, jak je to mozne. Prave proto jsem koupil laser, aby mi nezaschla barva. Kazetu jsem na slunci nemel a ani u magnetu, tiskarna byla v krabici a cekala az budu potrebovat po prestehovani tisknout. Jasny kurvitko a rekl bych klidne i SW. Protoze na valci neni ani stopa po prachu ani po skrabanci. Pokud by tam neco z toho bylo, tak je to jasne. A pokud by tam byla jen cerna smouha prachu lze valec cely protocit a ocistit a pak minimalne jedna stranka vyjede cista. Clinte, nahoda ze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo,

Pokud vy to hoax nebyl, tak mininalne te hodi do spravniho a tam si vyberou vic - o tom se tam uz nepise.

A jeste bych dodal ja si za kvalitu rad priplatim ale poblem je, ze na trhu nic kvalitniho neni. Viz treba muj kvalitni zdroj do pc, platil jsem za nej tezkou palku a po 3 letech se dozvidam, ze odchazi stehne jako levne smuky.

Koupil jsem ntb zdroj na picopsu, dovezeny az z ameriky (original sada), cili postovne = cena zdroje a odesel... kvalita uz neni.

Editováno: , autor: Radius
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zradlo pro psa je nasobne kvalitnejsi a levnejsi, nez detske parky od Kosteleckych uzenin - kureci parky, 16 % kureci zbytky strojne oddelene - to je to, kdyz ti zbyde kost a na ni jsou ty milimetrove koisocky masa, ty strojne oddeli a pomelou. Cili proc to jsou kureci parky, kdyz je tam jen 16% kurecich zbytku? Ja mam cerveneho Hyundaie, ale mam cerne ramecky spz, tak, chci do technicaku napsat cernou barvu.

Mimochodem kdo to nevi, tak dezske potraviny jsou ty nejhorsi sracky. Spolehaj na to, ze rodic vidi slovo detske a etiketu cist nebude. Navic, na tom obalu je vyfocenej usmivajici se malej zmetek.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupis ale i slusne vyrobky  co se tyka jidla,ale zaplatis za kvalitu, A ja radsi zaplatim,ja treba  sem schopen jed  do kutne hory pro sekanou,protoza tam maji poctivou a nejlepsi,radsi  najedu 100km  ale  mam slusny vyrobek a ne sracku z obchodaku.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.hoax.cz/hoax/proc-neplatit-pokuty/

Tady máte ten hoax s pokutama. Je to opět top10 v 03/15 . Jen doplním, že je to už hodně roků staré a legislativa se za tu dobu změnila. Dnes je trend zrušit zákon o přestupcích a jeho obsah nacpat do konkrétních zákonů. To co jsem dal je aktuální ze zákona 361.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a kdyz jsme u te administrativy, jak Ozak rikal o pojistovnach co te nuti jit do jejich smluvniho treba i neautorizovanyho servisu. Asi je to pravda, nahodou jsme s tim znamym servismanem na to v mezireci narazli z jeho strany vzhledem k vymene skel na pojistku.

On neni smluvnim servisem zadne pojistovny a od zacatku roku uz neuhadal zadne proplaceni servisnich praci za zakazniky jako driv.

No a dalsi libustka, on je servisem resp. Soucasti site servisu Elite - nezavisle servisy, tedy teoreticky muze potvrzovat servisni knizky. No hlavne ted co uz mu tam zacinaji jezdit auta pouze s elektronickou servisni knizkou zacina problem. Skoda se uctuje za pristup do te jejich Elsy aby tam ty prace mohl zapisovat 900kc/den. Nebo 40tis/rok. Jednoznacna likvidace konkurence, resp. Eliminace servisnich ukonu nezavislych servisu. No rikal ze je sam zvedav jak to Elite okaucuje. Jinak rozumejte 40tis za znacku tedy 40tis Skoda, 40tis Seat, 40tis Audi apod.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dneska udělal vejletíček do Tábora a zpět, cestou nazpátek jsem se stavil u Pančáka, abych ho zkontroloval, jak tvrdě maká ;)  Samozřejmě lehy, kamióny na míle daleko :D

 

Ale abych ho nepomlouval, ochotně mi sám umyl auto, za což jmu jsem vděčný a budu se revanšovat na střelnici ;)  Ještě jednou díky Pančo ;)

 

Cesta proběhla v pohodě a výsledná spotřeba je přímo luxusní ;)  To zíráte, to čubrníte, to koukáte na drát co? Sakra, já mám nakonec to auto rád a ten motor je fakt dobrej :kol-47:

 

post-32269-0-33024900-1429984305_thumb.j post-32269-0-89185100-1429984336_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě Stringo a Barbossa mi to přeje ;)

 

Kdo mi to vyloženě nepřeje je nepřejícnej Kokta, závistivej Kozák a hnůjdajista Rádius.... :) (přitom Kozák sám málem dezertoval k TDI a nakonec teď k Fordu a Kokta, nebýt toho, že si nechal prudkým bržděním TDI zrušit, má ho dodnes)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...