Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nejdřív se tu smál nafťákům, že nikdy nemůžou jezdit za 5,5 a ono to jde. Nesmíš Clinte furt házet špínu na to druhé co zrovna nevlastnis nebo se ti to bude furt vracet :-D. Příště koupíš RS a budeš jako každej jouda nebo jak si to napsal jezdit za deset a pak to zase dostaneš zpátky;)

Vloženo

Jsem se  v bazaru ve Světě Motorů dozvěděl, že 1,8 TSI v Passatu nebrat, prý je to šunt, kterýmu skáčou rozvody a pije moc oleje.

Oni těm chuděrám v D taky prodaj kdeco....

 

A jak nad tím v teoretické rovině přemýšlím, nejspíš dopadnu za pár let jako šéfpirát Clint...NAFTA bude můj sen.

Vloženo (editace)

Hmmm, krása. Test proběhl možná při 150, už nevím. Ale při 150 mi 1,8 žralo skoro 8 dlouhodobě. Tak jsem pak už jezdil 140 ustáleně a spotřeba klesla o 2 deci. Tedy 7,8. Takže 10km rozdíl v rychlosti udělal přesně 2 deci pouze. Teď jezdím do práce 130 a z práce většinou 140 a spotřeba je 5,6 dlouhodobě. Kdybych jezdil 140, nebyl bych tedy o moc víc. To jen tak na vysvětlení

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Sanek...

Koně nepotřebuji na rychlost, ale na předjíždění, aby se to lépe sbíralo po přidání plynu.

S 1,6 TDI jsem jel a je to hrůza. Předjíždění je hazard a na dálnici to nejede, řve a chybí tomu šestka

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Michal Rr

...stačí se s tím naučit jezdit. Teď vidím, že jedna testovací jízda nestačí. Styl benzínového ježdění tomu nesvědčí

Vloženo

Bejvalka  ma  na O1  1,9tdi rotacka  dlouhodobej prumer 4,1 a O1 SDI  tak  s tim sme  sazava  kar.vary a sazava  jeli za 3,4 a rychlost 80--100.Co se tyka spotreby tak na stare nafty  ty nove nemaji a to nemluvim o najezdu:)

Vloženo

Clinte tak to tak neřeš disel bude žrát vždy méně než beno to už je daný. ;-)

Jako presne  tak,proc to furt resit. Nafta setri ,nekam se dopravis za malo,benzin--svezes se:)

  • Pozitivní 1
Vloženo

Na teleport taky dojde ale bojím bojím Moucha:-D

neboj,to bylo jeste  starej model. Musis sehnat ten s NCC-1701  ten uz funguje dobre

Vloženo

Pancho: Nevím, možná jsme rotačce šlapal víc na krk. Ale Kozák taky mluvil o tom, že CR jsou obecně úspornější než PD....

Vloženo

Jinak hlásím klidné spaní a plnou ochranu té mé ceněné krásky o kterou se všichni perou a každý jí chce. Ještě pokoukám co a jak, ale mechoše o firmu zatím mohu doporučit i na el. zásahy i nějaké to kódování. Atd....

Vloženo

Clinte sou .To je pravda  a to nejem diky  vyssim vstrikovacim tlaku. Ale  ja se povidal o starejch motorech  a to 1,9tdi  rotacka je.a jezdil sem s tim takze vim jak to dokaze jezdit.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...