Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Musíš do něj sem tam strčit.... :D

 

Pawouk, přitom ty z nás jedinej máš tělesné proporce pro cyklistiku, to nechápu ;)

Bych se mohl unavit. Šéf má nějakýho Cannondala asi za 150 klacků, na to stojí pneumatika víc, než na Felicii. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v pohodě, jenom se ptám co tě k tomu vedlo Marceli... no při rozjezdech budeš nadávat a i po rovině... s tamtím krosovym kolem po rovině v klidu jedeš kolem 35km/h bez velké námahy.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych si nepřipadal jako socka, zítra vám vyfotím mojí hapinu. Muzejní kousek. Váha 50 kg. Proud k osvětlení se vyrábí dynamem, které je přes hnací kolečko opřeno k plášti pneumatiky. Pohon je řešen řetězem o výkonu jednoho muže na šlapku dle jeho potřeb, někam se dostat. Pivo, záchod. [emoji16]

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych si nepřipadal jako socka, zítra vám vyfotím mojí hapinu. Muzejní kousek. Váha 50 kg. Proud k osvětlení se vyrábí dynamem, které je přes hnací kolečko opřeno k plášti pneumatiky. Pohon je řešen řetězem o výkonu jednoho muže na šlapku dle jeho potřeb, někam se dostat. Pivo, záchod. [emoji16]

 

Chceš-li poznat co je dřina, kup si kolo Ukrajina!

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cyklisté: To je ten zmiňovanej Toure de Klínovec, zapátral jsem v arších. Jinak Stanmare, musím soulasit s Koktou, že si koupil nevhodné kolo. Těžkej terén ty jezdit nikdy nebudeš, naopak na silnicích se strašně nadřeš. koupil si čistokrevný horskáč. To na fotce je moje tzv. Crossové (trekové) kolo, má větší průměr kol, užší pneu a to výrazně a převody dělaný více do těžka (tedy větší táci vpředu apod.) Tedy je to optmální poměr mezi silničním kolem a tvým horskáčem, toto kolo zvládne též běžné polní  llesní cesty a lehčí terén a na silnici když člověk chce tak jede solidně a díky převodů po rovině a z kopce na něm vyvineš s menší námahou větší rychlost. Stavba kola a tím posez je pohodlnější vzpřímenější, nejsi na tom kole tak nataženej. Já to hlavně vidím když si vyrazím s lidmi s tvým kolem, oni jednou z kopce po silnici a musí šlapat aby jim to jelo, zatím co já za nimi kolikrát udržím stejnou rychlost bez šlapání popř. s poloviční frekvencí šlapání. Někdy je hold lepší se trochu zajímat než něco koupit co člověk nevyužije. Taky bych bral ryze silniční závodku na galuskách, ale jezdit jen silnice není ono, ovšem na té silničce je jízda na silnici zase o něčem jiném. Tedy hochům s oholenými nohy, namazanou prdelí s vložkou a hemeroidy zdar.

Jo, k tomu Klínovci, nahoru jsem to jel asi 1,5h a dole jsem byl za 25 min.. Dolů jsem to letěl i 70 a předjížděl auta, protože ta v těch serpentinách si nemohli dovolit jed tak rychle jako já na kole. Taky sebemenší chyba a bylo by to na velké bebí. :-)

post-10015-0-00439700-1430895821_thumb.j

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...