Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tyyyy vole tady jsou sami zazobanci. Mit to ja tak nejezdim skodovkou [emoji1] Ono se dle cisel da logicky zpetne dopocitat jak dojite zamestnavatele. Pawouku vim, nejsem blbej, presto se tomu prazskemu prumeru blizis a medianu urcite. O Ozim a Panchovu ani nemluvim, hold Milka a kamiony doji dobre. Barbossa nepocitam pac nehakuje zde ale v zahranici, kde dela za min. mzdu a jak je spokojeny. [emoji1]

taky ale delam v saune,zkus si to  bejt zavrenej nekde v hale  ,voda a para z rozpalenejch kol:( a jeste v tomhle hicu  cely den v holinkach,umis si to predstavit:))

Vloženo

Petrrr njn co na delas Milka platila docela slušné. Ze to jde dopočítat je mi jasný. Na druhou stranu si myslím že to stejne vychází z nejake odhadují či databáze takže to nesedi...

Vloženo

Ozi, když tam zadáš současný průměr tak to plus/minus sedí. Obecně se uvádí, že průměrného platu nedosahují zhruba dvě třetiny zaměstnanců.

Vloženo

Pawouku to jo, asi nejakej pomer dejme tomu, ale spis jde o to jak se to hybe kdyz si to posouvas treba po 2 nebo 5 tisicich. Nad prumernou mzdou uz se to moc nehejbe pak me prijde...

 

Pancho, pekne vy. Pozdravuj Doktora a uzijte si burgery. Je videt ze to dobre spocital... ;)

Vloženo

Zdar pinďouři, dneska byl hic a já vyzkoušel u plně naloženýho auta klimu. Musím uznat, že i při plné klimatizaci nepozoruji nějaký úbytek ve výkonu, táhne to stále dobře. To je rozdíl oproti původní 1,8 tsi. Tam jsem to pozoroval hodně, že to ztratilo sílu.

Vloženo

Ztratilo sílu? Divné, kolik kW sežere klimatizace, aby to bylo poznat u motoru s výkonem 118 kW? To je znát tak u 1.2 TSI se 63 kW. Jestli to spíš nebylo tím, že za horka se nestačí dostatečně chladit stlačený vzduch v intrecooleru a tím poklesne výkon.

Vloženo

Ztráta výkonu byla u starých typů klimatizace. Spíš by mě zajímalo, proč po delší jízdě, když zatočím doleva vrhne klima studený vzduch. Doprava to neudělá.

Vloženo

Já to chápu u málo výkonných motorů (tam je to znát nejvíc při rozjezdu), případně u starších klimatizací s elmag. spojkou, kde to po zapnutí jelo hned na plný výkon. Ale u 1.8 TSI?   :kol-32:

Vloženo (editace)

Protoze dnesni kompresory jsou vicestupnove, u O1 TDI treba co jsem mel bezel kompresor vzdy naplno. Dnes je ta regulace dokonalejsi a kdyz neni treba nejede ta soustava naplno, obzvlaste u Climatroniku.

Ozi co si delal v Jachymove, ses vole nemohl ozvat, i kdyz byl jsem na tom kole.

Pancho, a umis si to predstavit sedet cely rok v kanclu mimo cerstvy vzduch - krom pripadu kdy obcas nekam pracovne jedu, sedet cumet do PC, zada v prdeli, oci v prdeli, namakanej ukazovacek od klikani. Obcas po obede kolikrat se clovek musi drzet aby neusnul. To zase neznas ty, takova drina. A kdyz musim v zime 30m z kanclu do auta, takova zima. Joo, nikomu bych to nepral. Volne vikendy, v tydnu jen denni, bez vecerniho grilovani. [emoji1]

Editováno: , autor: Petrrr
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...