Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Twl, si děláš kozy? Se 118 kW jsi vypínal klimatizaci abys předjel? Tak to nemohlo fungovat správně. Někde jsem dokonce četl, že když dáš plný plyn, tak řj motoru "zařídí", aby šel plný výkon na kola a ne do kompresoru. Ten je totiž již mnoho let plynule regulovaný.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznat to opravdu je, sice daleko mene, ale i kdyz to elektronika reguluje, tak tam jsou drobne pomalejsi reakce motoru ;-) nicmene jakmile je motor v tahu pod plnym zatizenim, znat to neni. Respektive je to tak minimalni ztrata, ze to nepoznam...

Nicmene koni neni nikdy dost ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím, na své 1.4 TSI  nic nepoznám. Poslední auto, kde to bylo cítit, byla 1.2 TSI 63 kW a taky FI 1.4 16V 74 kW - tam to bylo dost citelné při rozjezdu (jenže tam byl rozjezd díky nepodařenému elektronickému plynu ošemetný i bez ní) jinak ne. A to jsem zkoušel klimatizaci vypínat/zapínat za jízdy při různých režimech. :kol-32:  Vždyť kolik ten kompresor bere? Ví to někdo? Nedaří se mi nic kloudného najít, jen u Felicie to je 4,8 kW a u nějakého Daewa 5 kW. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale je pravda, ze to taky pocituji, nevim ted z hlavy na jakou stranu, ale ovane me jakoby studenejsi vzduch nebo teplejsi pri topeni a to i v Thalii ktera climu nema, musi to byt ostrejsi zatacky. Dle meho pohyb vzduchu v kabine. Mel jsem to tak i v O1 s manualni.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten novej DSG v S3 je uz urcite vychytanej [emoji1] Hlavne ze opravit DSG neumi ani autorizak, ten umi jen menit cely dil. Jsou sbad jen 2 lidi v Republice mimo autorizak co se v nich fakt vyznaji.

Malo kdo si na nej troufa.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...