Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já to poznal dost, zvláště na začátku, když klima jela naplno. Když jsem chtěl rychle předjíždět, musel jsem ji na chvíli vypnout.

Vloženo

Twl, si děláš kozy? Se 118 kW jsi vypínal klimatizaci abys předjel? Tak to nemohlo fungovat správně. Někde jsem dokonce četl, že když dáš plný plyn, tak řj motoru "zařídí", aby šel plný výkon na kola a ne do kompresoru. Ten je totiž již mnoho let plynule regulovaný.

  • Pozitivní 2
Vloženo

Poznat to opravdu je, sice daleko mene, ale i kdyz to elektronika reguluje, tak tam jsou drobne pomalejsi reakce motoru ;-) nicmene jakmile je motor v tahu pod plnym zatizenim, znat to neni. Respektive je to tak minimalni ztrata, ze to nepoznam...

Nicmene koni neni nikdy dost ;-)

Vloženo

Asi proto jezdis za 10. No ja mel parky s mikrovlnky z Liedlu. Ted Plzen po narocnem dni na schlazeni. Na EuroOilu jsem vyhral Pepsicolu "trhni losem" a douvam ze vyhraju tankovani na rok v hodnote 20tis kc.

Vloženo

No já nevím, na své 1.4 TSI  nic nepoznám. Poslední auto, kde to bylo cítit, byla 1.2 TSI 63 kW a taky FI 1.4 16V 74 kW - tam to bylo dost citelné při rozjezdu (jenže tam byl rozjezd díky nepodařenému elektronickému plynu ošemetný i bez ní) jinak ne. A to jsem zkoušel klimatizaci vypínat/zapínat za jízdy při různých režimech. :kol-32:  Vždyť kolik ten kompresor bere? Ví to někdo? Nedaří se mi nic kloudného najít, jen u Felicie to je 4,8 kW a u nějakého Daewa 5 kW. :kol-34:

Vloženo

No to nevím, asi se překlopí nějaká klapka.  :kol-32:  Jen jestli nejsi na ty škodovky příliš rychlý řidič a ony chuděry nezvládají příčné zrychlení v zatáčkách.  :kol-28:

Vloženo

[emoji23] [emoji122] OK. Zkus se na to zaněřit. Menší rychlost a zatočeni skoro na plnej rejd. Projevý se to po delší jízdě, když má klima dost. Mám nastaveno vždy 19°C.

Vloženo (editace)

Ale je pravda, ze to taky pocituji, nevim ted z hlavy na jakou stranu, ale ovane me jakoby studenejsi vzduch nebo teplejsi pri topeni a to i v Thalii ktera climu nema, musi to byt ostrejsi zatacky. Dle meho pohyb vzduchu v kabine. Mel jsem to tak i v O1 s manualni.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)

Ten novej DSG v S3 je uz urcite vychytanej [emoji1] Hlavne ze opravit DSG neumi ani autorizak, ten umi jen menit cely dil. Jsou sbad jen 2 lidi v Republice mimo autorizak co se v nich fakt vyznaji.

Malo kdo si na nej troufa.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

S tím zatáčením doleva a chladnějším vzduchem je to jinak, když Motosman zatočí doleva, hodí ho to doprava přímo před středové výduchy klimy a jemu se zdá, že to foukne chladnější.[emoji1]

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...