Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Já to poznal dost, zvláště na začátku, když klima jela naplno. Když jsem chtěl rychle předjíždět, musel jsem ji na chvíli vypnout. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Twl, si děláš kozy? Se 118 kW jsi vypínal klimatizaci abys předjel? Tak to nemohlo fungovat správně. Někde jsem dokonce četl, že když dáš plný plyn, tak řj motoru "zařídí", aby šel plný výkon na kola a ne do kompresoru. Ten je totiž již mnoho let plynule regulovaný. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Předkrm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Další provokatér. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Poznat to opravdu je, sice daleko mene, ale i kdyz to elektronika reguluje, tak tam jsou drobne pomalejsi reakce motoru ;-) nicmene jakmile je motor v tahu pod plnym zatizenim, znat to neni. Respektive je to tak minimalni ztrata, ze to nepoznam... Nicmene koni neni nikdy dost ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Aha. Já jezdím nad 3000ot. Asi proto.[emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Asi proto jezdis za 10. No ja mel parky s mikrovlnky z Liedlu. Ted Plzen po narocnem dni na schlazeni. Na EuroOilu jsem vyhral Pepsicolu "trhni losem" a douvam ze vyhraju tankovani na rok v hodnote 20tis kc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Nene. Dnes jsem dotankoval opět Vervu 100 a vyšlo to na 9. A navíc slevička na další tankování 1kč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 No já nevím, na své 1.4 TSI nic nepoznám. Poslední auto, kde to bylo cítit, byla 1.2 TSI 63 kW a taky FI 1.4 16V 74 kW - tam to bylo dost citelné při rozjezdu (jenže tam byl rozjezd díky nepodařenému elektronickému plynu ošemetný i bez ní) jinak ne. A to jsem zkoušel klimatizaci vypínat/zapínat za jízdy při různých režimech. Vždyť kolik ten kompresor bere? Ví to někdo? Nedaří se mi nic kloudného najít, jen u Felicie to je 4,8 kW a u nějakého Daewa 5 kW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Jo, klimatizace bere se rika kolem 5kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Hele nevím. U supa to je poznat. Ale nemohu s jistotou říct, jestli to je klimou, nebo vedrem. A jak je to s tím zatočením vlevo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 tak u atmošky by snad vedro tolik vadit nemělo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Co to máte za krámy? Čím víc kW, tím hůř to jede s klimou. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Proto říkám, že to nemohu posoudit. Když je vedro dsg škube a moc se mu nechce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Jak říkám, krám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 To, že je dsg krám, vím už dlouho. A co to zatočení vlevo a nárůst chlazení? Dělaj to téměř všechny auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 No to nevím, asi se překlopí nějaká klapka. Jen jestli nejsi na ty škodovky příliš rychlý řidič a ony chuděry nezvládají příčné zrychlení v zatáčkách. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 [emoji23] [emoji122] OK. Zkus se na to zaněřit. Menší rychlost a zatočeni skoro na plnej rejd. Projevý se to po delší jízdě, když má klima dost. Mám nastaveno vždy 19°C. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Jestli ty zrovna nezatáčíš zrovna v ten okamžik, kdy klima přidá, aby srovnala teplotu v interiéru na těch tvých 19°. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) Ale je pravda, ze to taky pocituji, nevim ted z hlavy na jakou stranu, ale ovane me jakoby studenejsi vzduch nebo teplejsi pri topeni a to i v Thalii ktera climu nema, musi to byt ostrejsi zatacky. Dle meho pohyb vzduchu v kabine. Mel jsem to tak i v O1 s manualni. Editováno: 6. Červen 2015, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 dsg chce každej a je prej nejlepší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) Ten novej DSG v S3 je uz urcite vychytanej [emoji1] Hlavne ze opravit DSG neumi ani autorizak, ten umi jen menit cely dil. Jsou sbad jen 2 lidi v Republice mimo autorizak co se v nich fakt vyznaji. Malo kdo si na nej troufa. Editováno: 6. Červen 2015, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Autorizák už dávno skoro nic neopravuje, tam se jen vyměňuje. Občas dokonce i správný díl. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 S tím zatáčením doleva a chladnějším vzduchem je to jinak, když Motosman zatočí doleva, hodí ho to doprava přímo před středové výduchy klimy a jemu se zdá, že to foukne chladnější.[emoji1] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Dsg už z principu je na h. A tímto revolučním sdělením se dnes loučím. Vrhám se do světa obžérství, alkoholu a zábavy. [emoji160] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky