kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 spíš i u O2 TDI cr ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Já bych teď taky potřeboval intercooler. Nemůžu vedrem usnout, venku 23 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Tak ze hosi ha ja mit voda vzduch. Stejbe jako dvouojruhove chlazeni s mechanuckym cerpadlem a druhy s elektrickym. Jj, stary fobry EA 111 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) tak si běž lehnout do auta ne? aspon toho ropáka nastartuješ taky jednou ) Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Clinte strc manzelku na chvili do lednice a pak si muzes ochladit nanuk. Vime ze mas loznici v podkrovi a tak ti nezavidim, stary dobry panelak, i kdyz vedro je mi tak, ta Plzen fungovala chvili. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 ti řeknou po záruce, naserte si... Klinte jasně že za tepla to auto jede prostě hůře... musel bys sát vzduch rovnou z venku a mít to odstíněný od horkého motoru. to dost pomůže.... větší cooler ještě například z audi S3... dále já poznám i když mám plnou nádrž +55litru nebo mám v nádrži 5 litru a jezdí to jak das.... A ted to saje vzduch odkud? :-DOdstineni u preplnovaneho motoru neni tak podstatne jako u atmosfery. U preplnovanyho motoru jde vzduch skrze IC, takze na nem zalezi jak je dobre chlazeny a jaky ma rozmer ;-) Pomerne dobre funguje narazove chlazeni vodou z ostrikovacu, pouzivali to Evolutiony a STIcka ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Ale super chcavec se blíží, už je u Regensburku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Hm to bude nejdriv tady. Jako vzdy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Někdy k ránu to vidím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 spíš i u O2 TDI cr ne? Asi jo, u druhé generace TDI CR. Všechno si nepamatuji, však jsem tam psal že si to "myslím". Hledat se mi to nechce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Zdar pinďouři, dneska byl hic a já vyzkoušel u plně naloženýho auta klimu. Musím uznat, že i při plné klimatizaci nepozoruji nějaký úbytek ve výkonu, táhne to stále dobře. To je rozdíl oproti původní 1,8 tsi. Tam jsem to pozoroval hodně, že to ztratilo sílu. protoze to zadnou silu nemelo a chipnout si to nenechal... je teplo to je previt:)) https://www.youtube.com/watch?v=AHJ-GclOPVk nj, teplo je previt, ale aspon, ze jste si konecne navzajem vyprali ty smradlave monterky... Už se to dela zavist, ja mel jen klobasku, ale i tak to slo... Protoze dnesni kompresory jsou vicestupnove, u O1 TDI treba co jsem mel bezel kompresor vzdy naplno. Dnes je ta regulace dokonalejsi a kdyz neni treba nejede ta soustava naplno, obzvlaste u Climatroniku. Ozi co si delal v Jachymove, ses vole nemohl ozvat, i kdyz byl jsem na tom kole. Pancho, a umis si to predstavit sedet cely rok v kanclu mimo cerstvy vzduch - krom pripadu kdy obcas nekam pracovne jedu, sedet cumet do PC, zada v prdeli, oci v prdeli, namakanej ukazovacek od klikani. Obcas po obede kolikrat se clovek musi drzet aby neusnul. To zase neznas ty, takova drina. A kdyz musim v zime 30m z kanclu do auta, takova zima. Joo, nikomu bych to nepral. Volne vikendy, v tydnu jen denni, bez vecerniho grilovani. [emoji1] jsem tu do zitrka do obeda, mamka je tu v lanich a dneska jsem ulovil jednu holcinu tak v pondeli na nocni otocku znova Poznat to opravdu je, sice daleko mene, ale i kdyz to elektronika reguluje, tak tam jsou drobne pomalejsi reakce motoru ;-) nicmene jakmile je motor v tahu pod plnym zatizenim, znat to neni. Respektive je to tak minimalni ztrata, ze to nepoznam... Nicmene koni neni nikdy dost ;-) jenze tady na plnou zatz jezdis jen ty takze ostatni to poznaj Nene. Dnes jsem dotankoval opět Vervu 100 a vyšlo to na 9. A navíc slevička na další tankování 1kč. ze ty mas visu ty lumpe Co to máte za krámy? Čím víc kW, tím hůř to jede s klimou. proto slusni lidi klimu nemaji a nebo nepuzivaji, aby to nepoznali Autorizák už dávno skoro nic neopravuje, tam se jen vyměňuje. Občas dokonce i správný díl. vsak nejak se kluci zivet musej... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 A ted to saje vzduch odkud? :-D Odstineni u preplnovaneho motoru neni tak podstatne jako u atmosfery. U preplnovanyho motoru jde vzduch skrze IC, takze na nem zalezi jak je dobre chlazeny a jaky ma rozmer ;-) Pomerne dobre funguje narazove chlazeni vodou z ostrikovacu, pouzivali to Evolutiony a STIcka ;-) Ten ostřik vodou nemají jen subaru. Ale měl sem to i na O1 RS 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Dsg už z principu je na h. A tímto revolučním sdělením se dnes loučím.Vrhám se do světa obžérství, alkoholu a zábavy. [emoji160] nj, to znam, rasne ze? Jo, za zapnuté klimy to auto prostě nejelo, byla to bída, možná i tím vedrem.. hele plyn je ten pedal uplne vpravo, zkus ho, mozna to i pojede ale nesmíš toho chrochtáka zase moc honit.... na okruhu se to jedné FL RS TDI CR dost přehřívalo a měl tam skoro 110 stupnu na ukazateli dyndynovi se to hralo protoze je to srot, ne ze by to jinak nedavalo mě se nic nepřehřívalo, ani ozimu měl sem max 125 stupnu na oleji, ozák 135.. to víš nanočásticovej olej C3-12 presne, vyssi teplota znamena bejt prvni kdo to utavi a lepsi prvni nez druhej a hlavne lepsi mrtvej nez druhej... tato zprava me vycerpala natolik, ze jdu dal kalit, papa rano... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Ten ostřik vodou nemají jen subaru. Ale měl sem to i na O1 RStapatalk_1433626471345.jpeg si me roztrhl muj super dvouprispevek smejde Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Koukám. A ponizene se omlouvam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) kdo je první??? kdo že ? kdo? radši sem nemám dávat video, jak ti to 2x nebrzdilo a já si říkal, jestli chceš auto rozmlátit to víš rkovy brzdy, který utavili i kvalitní goodyearky nahovno Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Asi jo, u druhé generace TDI CR. Všechno si nepamatuji, však jsem tam psal že si to "myslím". Hledat se mi to nechce. Tak jsem se podíval do příručky a schéma chlazení nic takového nezná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Ví někdo, jaké jsou hodnoty teploty stlačeného vzduchu za turbem a pak za coolerem? Nemůžu nikde nic kloudného najít. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) Zeptej se v AS, tam vi vsechno. Takovych pohadek co jsem od nich slysel by vydalo na 10 knizek pro mou dcerku do 10 let. Editováno: 6. Červen 2015, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) Ozi ty vole a co v tom Jachymove s tema duchodcema delas? Jo v PO jedes za nejakou zhavou 60tnici, kdyz pry vynda zubni protezu ........ [emoji23] By me zajimalo kde tedy paris, nekde s duchodcema na caji pri brutalni dechovce. [emoji23] Editováno: 6. Červen 2015, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Ví někdo, jaké jsou hodnoty teploty stlačeného vzduchu za turbem a pak za coolerem? Nemůžu nikde nic kloudného najít. Jo vím. Třeba když je venku 20 tak při jízdě podle rychlosti tak 25 nebo méně a když zastavím tak to jde na 35 i více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Teda to je vzduch co to saje a potom co jde do motoru. Takže za chladičem. Co je za turbem to mi neukazuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Schválně to ted budu sledovat více. . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Koukám. A ponizene se omlouvam omluva prijata, ale jen proto, ze jdi to ty. Clintovi bych to neodpustil... kdo je první??? kdo že ? kdo? radši sem nemám dávat video, jak ti to 2x nebrzdilo a já si říkal, jestli chceš auto rozmlátit to víš rkovy brzdy, který utavili i kvalitní goodyearky nahovno IMG_8916.jpg sem te dojizdel o kolo pico a dokaz ze ne Ozi ty vole a co v tom Jachymove s tema duchodcema delas? Jo v PO jedes za nejakou zhavou 60tnici, kdyz pry vynda zubni protezu ........ [emoji23] By me zajimalo kde tedy paris, nekde s duchodcema na caji pri brutalni dechovce. [emoji23] cece, mozna tomu nebudes verit, ale je tu takova jedna, za kterou musim proste jet... jo vlatne no je to mamka 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Takže video Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky