Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Rozdil mezi tuhou a torzni napravou neznam (domnival jsem se, ze je to ta sama, neni?), kazdopadne vlecena naprava je namahana torznimi kmity a proto jsem se domnival ze musi mit torzni tyce, evidentne ne, ale na tech fotkach nevidim to, o cem pisou. ZAHADA. Uz zbejva jen Pawouk a jeho mimo misu.

 

Tuhá (pevná) náprava se v současnosti u osobních aut používá tak u nějakého off roadu. OIII má vlečenou nápravu, tvořenou dvěma vlečenými rameny spojenými torzním členem svařeným do tvaru U profilu - a to je ta věc, která se kroutí, ohýbá atd. Máš to tam ostatně vysvětlené na jedné z tvých fotek. Tudíž tam nepotřebuje nějaké primitivní tyče, se kterými jsou mimochodem u těch francouzů problémy, například u P206.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho ukazovat muzes co chces, my chceme degustovat.

Pawouku ty chces zradit svoji druhou rodinu? Zase neprehanej, co najednou bys s tim volnem delal. Vypadnes a trochu se odreagujes a s praci si nelam hlavu, ta byla je a bude a ono se to poda. Za pul roku na to budu treba stejne v nove praci ovsem ovsem z jinych duvodu nez z duvodu povyseni.

 

Ale dělat jsem dělal i předtím, jenže teď jsem se ocitnul v systému, o kterém skoro nic nevím, neznám příslušné lidi, nefunguje tam skoro nic jak by mělo, i ten blbej comp a příslušný soft mi nejsou schopni udělat v nějaké rozumné době a to všechno dohromady strašně zdržuje, otravuje a unavuje. A jak to tak vypadá, tak sotva se něco naučím, přijde ještě větší třesk a to změna majitele firmy a přechod na úplně jiné systémy, struktury firmy a kdoví co ještě, A k tomu ještě škola....

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuhá (pevná) náprava se v současnosti u osobních aut používá tak u nějakého off roadu. OIII má vlečenou nápravu, tvořenou dvěma vlečenými rameny spojenými torzním členem svařeným do tvaru U profilu - a to je ta věc, která se kroutí, ohýbá atd. Máš to tam ostatně vysvětlené na jedné z tvých fotek. Tudíž tam nepotřebuje nějaké primitivní tyče, se kterými jsou mimochodem u těch francouzů problémy, například u P206.

Jo jo je to tak.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v pátek jsem si vyzvednu oprávněného chrochtáka nakonec mi k nárazníku přibyl noví praví xenon, že prej byly prasklé úchyty celkem škoda byla 31tis .Dneska jsem dořešil pojišťovnu kde byla uznána srážka že zvířetem takže uhradila 100% plus náhradní auto s provozníma hmotama (cng) dokonce mi doplnily klima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Rapid ma tuhou napravu normalne I provil 100, navareny primo ke karoserii bez tlumicu a pruzin i kdyz listove pruziny tam asi jsou. Pokud ne tak mi to tak nekdy pripada [emoji23]

Motosi, klimatizovana schranka [emoji1] Jo Rapid ji ma, ale mam v ni hasicak a vlhcene ubrousky na prdylky pro deti aby mi nevyschly. Tudiz maso se mi tam nevejde. Ono po pravde to uchladi stejne hovno. Vzduch to fouka o stejne teplote jako do kabiny, pokud tedy auto je uz uklimatizovano na pozadovanou teplotu tak to uz stejne nefouka uplne chladny vzduch. A vzduch napr. o 15 stupnich uz toho moc neuchladi. Budu si muset kvuli tomu grilovani koupit ten skoda chladici box na zadni sedacky za 3 litry. No co Clint rikal kdyz mu donesu uctenku ze mi to proplati, hlavne to musi byt original Skoda.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to tak, vlastne Pancho ani celne neboural ( porad bokem) a ulomily se mu taky ne. Losi test bez losa, za to se Suzuky Vitara. Hold s Panchem jsme spolu bourali a to je jako bratrstvi, neda se svitit. Doufam proto ze mi da ochutnat te jeho grilspeciality. Kdyz uz si na me neudelal cas kdyz jsem byl cely vikend v Praze - sama vymluva. [emoji1]

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...