Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokto ja s tebou vedu vaznou diskusi o brzdach - ktere dokonce i chvalim a ty na me takto utocis. Mel by ses nad sebou zamyslet [emoji23] Ten zvuk vyfuku se nezlob je hroznej. Si asi jeste neslysel zvuk Maserati apod. Tohle je, jak kdyz krysa beha v prazdne plechove popelnici. [emoji1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 v naftě je jak 1.2 v benzínu. Nebo kofola po 3 dnech.....

Bohuzel pravda, uz 1.4 TSI ten 2.0 dehet v ledascem prekonava. Clinte, neda se svitit. Ja ti tady najdu peknou skalu, pac u vas zadna neni. Takovej Jeleni skok nad Varama a pomuzu ti to z te skaly strcit. Pak te odvezu na bus ba Student Agency a sebou Ti dam oplatky Kolonada aby si na ten den mohl vzpominat s mlsanim. [emoji1]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr, v lecčems moje nafta překonává 1,4tsi. Je vidět, že jsi ten motor nikdy neridil a tak o tom víš úplné hovno. Táhne lépe do kopce, než moje bývalá 1,8. Spotřeba je jasná deviza a neskáčou rozvody. Rozjezdy jsou snazší a na začátku táhne možná lépe jak 1,4. Pawouk ti to potvrdí, půjčil jsem mu projet. Tvůj kinder motor naproti tomu nemá vůbec co nabídnout. [emoji23]

Vlastně jo, je za poloviční cenu [emoji23]

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to víš, opravené auto už nikdy nebude to co nové (i ten pocit už) a také když to budeš prodávat, nemůžeš už tvrdit, že nebylo bourané. Bohužel. Já když prodával tehdy supa a jedničkovou oktu, každej jeliman si přivedl servisáka se čtečkou tloušťky laku, v tu chvíli jsem si myslel, že je snad prodávají ve velkém v Lídlu.

 

Smůla to je velká, myslím že i ten majitel motorky byl na prášky. Člověk se o to stará, odstraňuje každej flíček, každé hovno po kosovi a pak přijede nějakej magor, co ti to rozstřelí a ještě služebákem...

Ale nějaký hovno, tady furt melete o něčem co není pravda. Dneska opraví i totálně rozstřelenej skelet a nikdo to na jízdě nepozná, jediná věc co je na tom špatné je to, že to začne v místě opravy většinou dříve reznout, ale to vy co měníte auta za nová po 4 letech nemusíte vůbec řešit. Jediné s čím máte pravdu je ta síla laku, prostě nikdy se to nestříkne tak, jako když se ty díly dělají na lince, ale už tu přestaňte pláca nesmysly o tom, že když se auto nabourá (byť to vypadá někdy strašně) je hned na odpis a je vlastně podle vás neprovozovatelné! Auto se opraví a jezdí se dál a za rok už ani nevíš, že ti to někdo pomuchlal... DOkud nejde auto přes střechu, nebo se neutrhne předek od motoru, tak o nic nejde, dnešní rovnačky nejsou jako před 20ti lety  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kinderu má Petrrr nejdražší tu kameru, co dal za čelní sklo ;) To se takhle občas dělá, děti si dávají na hračky a RC modely kamery, aby natáčeli, jak jezdí autíčkem v trávě. Pak to s napětím u limonády a vzrušením večer sledují na televizi a sdílejí po internetu. Teď je Petrrr trochu nešťastnej a brouzdá po foru, pač se mu ještě rozpadá koženka na ovládacím joysticku.

Co se týče motoru, tak z kopce mu to jede pěkně, ale do kopce musí vypnout i rádio a pořádně to po rovině před kopcem rozjet, aby neztratil dech a v nejhorším před horozontem manželka otevře dveře a odrazí se párkrát pravou nohou o asfalt.... :kol-46:

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že dovol mi Clinte pár reakcí. S 2,0 TDI, ano 103kw ne 110kw jezdím sem tam ve strýcovo SUPU 2 po fl., popř. v tetce Yeitim. Dle papírových hodnot zrychlení z 0-100 pouze o 0,2s rychlejší než moje 1,2 TSI, ano pružné zrychlení atd asi bude ve prospěch TDI, ale když si vezmeš co stál Sup a co moje. Pokud myslím 1,4 TSI, myslím samozřejmě ten nový 103 kw, ne ten Pawoukovo 90kw.

2,0 TDI - 110kw/3500-4000 - 320Nm/1750-3000 - 8,5s - 218km/h - 1325kg

1,4 TSI - 103kw/4500-6000 - 250Nm/1500-3500 - 8,4s - 215km/h - 1250kg

rozdíl v cene - Ambition - 556 vs. 482tis = 74tis

spotřeba 4,0 vs. 5,1 = 1,1 l/100 = 54tis km než se ti vrátí investice za dehet.

Závěr analízy - Klady dehtu - spotřeba,(rozvody ukáže čas, nový TSI mít již řemen) jediný klad co jsem našel a to se ještě vyplatí pro lidi s vysokým nájezdem. Nic nového pod sluncem a ty to samozřejmě víš, jen si lehce zapomněl, stejné argumenty jsme vždy používali spolu, asi ti ten dehet těma vibracema vyklepal pamět z hlavy. :-)

edit. Rozjezdy - viděl jsem u tebe když sis to dovezl jak jsou jednodušší rozjezdy, nevím komu to furt chcípalo :-) :-) :-)

edit 2. abych ti vehnal slzy do očí, rozhodl jsem se, že te´d skoro jednu nádrž budu jezdit více ekonomicky abys viděl za kolik já se svým Kindercar dokážeme jen při lehké snaze jezdit. Cesty různé, ne jen do práce a občas řídí i manželka, třeba te´d ze sobotní FamilyGrill a spotřeba po 10ti dnech a nevím kolik km papírová, tedy 5,4. Výsledek Ti pak pošlu na Tvou adresu s notářským ověřením. :-)

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, pokud to opravuje AS tak veškerá antikorozní ochrana je obnovena stejně jako z linky, jinak se vším souhlasím. Jak jsem již psal, tetka před 10 lety zrušila novou O1 na předek, čtvrt předku zmuchlaný až pod okno div ne, opraveno tak, že to prostě nepoznáš a nikde ani náznak koroze po 10 letech, auto zůstalo v rodině u dědy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ukážou všechny motory brzo. Jen tě lehce chci nasrat :-) , ve skutečnosti máš pěkné a dobré auto a mně by konec konců bylo jedno jestli 1,4TSI nebo třeba to Tvoje. Já nic nemám proti dieslům, mají taky své výhody a opodstatnění a možná při mém nájezdu kolem 20tis/rok už by se i taky vyplatil. Pokud bych měl auto cvakat za své a měl přihlédnout k ekonomické stránce věci a mým potřebám a nájezdu asi bych volil 1,4 TSI, pokud by mi někdo na toho dehta dal, pak bych si klidně koupil jeho - nejsem žádný závodník, už nejsem nejmladší a přeci jen čím je člověk starší tím více má rozumu a s rychlostí prostě rostou rizika a to může být člověk sebelepší řidič. Tak že k mému naturelu by i ten diesel šel, bez tak jsem už jednoho měl a byl jsem spokojen. Tedy z mé strany jde jen o chlapské štengrování a nic ve zlém, nejsem jako tady ti někteří co to myslí vážně viď Motosi, Ozi. Taky doufám, že mi někdy půjčíš taky svést, jestli ne, nenechám na Tobě nit suchou příště. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, beru tě za slovo. Ani není třeba závodit. Jednou už jsem s Panchem závodil, dělal jsem mu navigátora a nedopadlo to dobře. Půjčím ti naoplátku svést s KinderCar abys alespoň pak věděl, čemu se tady směješ. Se jednou svezeš a s radostí mi přenecháš za Rapida Tvou O3 + 20tis příplatek (abych si toho dehta vůbec vzal) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, beru tě za slovo. Ani není třeba závodit. Jednou už jsem s Panchem závodil, dělal jsem mu navigátora a nedopadlo to dobře. Půjčím ti naoplátku svést s KinderCar abys alespoň pak věděl, čemu se tady směješ. Se jednou svezeš a s radostí mi přenecháš za Rapida Tvou O3 + 20tis příplatek (abych si toho dehta vůbec vzal) :-)

Náhodou to nedopadlo nejhůř ne. HolT si zmáčknul špatný čudlík a sklopilo se jen jedno kolo. A proste na jedno to nebude letět.[emoji1]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se pleteš, on by utrápil tebe :-) :-) :-) Pro Tvé potřeby je diesel jednoznačná volba samozřejmě. Taky nedělám z Rapida víc než je, prostě klasické auto pro běžné ježdění i vhodné auto pro rodinu s dětmi za relativně rozumný peníz (platilo v době koupě, dnes už si tím tak jistý nejsem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho, pozdě si zmáčkl to červené tlačítko. No dnes už je to prdel, ale v té době to taková prdel nebyla. Málem si splynul s oblohou jak jsi byl bledej, obzvláště po prohlídce škod. Ještě, že já administrativní pracovník s tužkou vždy připraven a vyplňování  formulářů jen odsejpalo (a asi i dobře když Ti to pak pojišťovna cálnula). Jinak doufám, že ten formulář EU už v autě vozíš, kdybys ho tam měl, nic by se nestalo. Ještě, že byl Clint a jeho Motosovo banda na redhot lince a přispěchali s administrativou na pomoc, i když pak už jen okouněli a smáli se Ti  - já je viděl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...