Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Mno týpka z AS celkem už znám, stará se nám o celý vozový park a ujistil mě že i maličký škrábanec na disku půjde na výměnu. Nicméně jsme domluveni že zítra o půl 5 dojede likvidátorka a já si pěkně celé zhodnocení pohlídám. Navíc si myslím že AS z toho bude chtít taky vytřískat co nejvíce práce atd. Navíc 3 auta v jeden den mno pro ně úžasná záležitost. Vaše trable naše práce :-)

Ujišťoval mě že poznat nic nepůjde a bude vše tip ťop, že budou měnit každou blbost atd .... tak jsem sám zvědav doufám že po opravě budu jen a jen spokojen. Nicméně jak už zde psalo více lidí prostě bourané už není to ončo, tak potom budu vážně uvažovat o případně výměně za nějaké jiné auto.

Jo jak mi začal popisovat co příjde do laku tak prakticky 70% auta, čili ideál by byla 100% aby byla všude stejná tloušťka :-D

Dovol abych se zasmal. Ja mel to same a lakovali v SA jen bok a naraznik, rozstrik na strechu, ale jen kousililinek. Jestli je to 70% auta necham zhodnotit tebe. Od ty doby nesedelo vycko nadrze, sly ztuha zavrit zadni dvere a jak to rezali, tak nalital bordel (prach) do zadni lampy a ta pak byla proti te druhe vyrazne tmavsi. Po roce puchyrky... a za 2 roky uz slejzala barva pod vilem kufru. Loupala se jak slida. Od ty doby se uz porad odchlipaval naraznik. Pak me bouchly srny, nechal jsem to opravil u Pepy z horni dolni a nikdo nic nepoznal po letech. Co delala Skodovka byla po roce videt ihned, uplne se zmenil odstin.

Edit

jeste potom sel od zadniho kola hluk, pri desti to byl jiz sakra hluk (nebo jen po desti jet po mokre vozovce) a po letech kdy se sundaval tapec na dvericj, tak ve skodovce ani nevymenili takovou pruhlednou folii na dverich... coz dle skodovky se menit ma, minimalne kdyz musi dolu a kvuli lakovani samozrejme musi dolu, je po obvodu samolepici. Nemluvim o tom, ze ty plastove cvocky jsou podle me jen na jedno pouziti take.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se často zaměňují dva pojmy, jako je "pirátství" a "rychlost". Samozřejmě, že tyto pojmy mají určitou společnou souvislost, ale neznamená to vůbec, že by snad rychlost byla jedinou devizou nějakého pirátství na silnici. To by pak znamenalo, že lidi co jezdí na červenou, v protisměru, předjíždí nebezpečně před kopcem nebo zatáčkou, vybržďují řidiče, porušují zákazy vjezdu, stání i zastavení nejsou piráti.

Tady v našem klubu máme pár rádoby závodníků, doufám že nikoliv pirátů (Pancho, Ozák, Motosman, Barbossa...), ale i hodně pomalejších řidičů (Pawouk, Stanmar, Rádius....). Naši rádoby závodníci se chlubí svými výkony na silnici a největší chloubou je ukazatel jak vysoko se dostali s průměrnou spotřebou ;) Buďme rádi, že zatím to odnesli jen plechy. Uplně to nejhorší, co se může stát je, že někdo z nás už na náš sraz nepřijede a to si nikdo nepřeje.

Název "pirátský klub" rozhodně neznamená, že musíme být piráty a ohrožovat ostatní účastníky provozu. Byl zvolen samozřejmě s nadsázkou a nikoho nenutí k tomu, aby dokazoval svoji příslušnost ke klubu hazardní jízdou. ;)

Boha Clinte. Za prve, to ze 2.0 nafta jezdi lip nez 1.4 TSi tvrdim jz od dob 02. Je to lroste tak, obsah nicim nenahradis a ten kroutak se podepise taky hodne. A 2.0 v 03 je urcite lepsi nez 1.8TSi v 02, to ze by benzin za 30 min naftu predjel ve sprintu je fakt podstatne :D. A to ze jsem rikal ze i moje stara o1 tahla do kopce jak fik a mela jen 66kw... a ze 1.2 tsi nema v 63 kw sancu... kazdej mi to tu vymlouval nejakou misou. Vsetne tebe.

A k rychlosti.

spravnyho pirata poznas podle toho, ze se tim nechlubi a nez jet 140 na dalnici, tak radsi usetrim 1500 a jezdim po okreskach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro barabarosu na vodní kámen, číslo učtu pošlu. (za vědomosti se platí nejvíce)

http://www.detailingshop.cz/cisteni-laku-a-clay/1307-gyeon-q2m-waterspot-500ml-odstranovac-skvrn-vodniho-kamene.html

Podobnej sráč mám v práci na loď ale žere to barvu takže tohle max na okna.

Jinak já řešil problém proti usazování vodního kamene a ne odstranění ale snaha se cení takže pošli číslo účtu s pinem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O Clintove krizovatce se da silne polemizovat. Zaprve ten vystrazny trojuhelnik prednost z prava absolutně nevypada jako dopravni znacky maji tam byt takove krizene hnaty bez lepky. Za dalsi vsichni maji na zemi namalovane ukonceni prednosti v jizde (hojne pouzivane u stopek), cili modrak rozhodne musi zastavit. Z tohoto rozhodne vyplyva ze je to krizovatka bez udani prednosti v jizde a melo by se pouzit pravidlo prave ruky, ci pripadna domluva ridicu (na to se tusim v zakone take pamatuje a presne na takovychto křižovatkách a nebo na krizovatlach, kde stoji 4 auta a nema prednost vlastne nikdo).

Takze za me jede prvni auto v pravo, pak to dole a nakonec modrak v levo. Co popsal Clint si ani nedokazu predstavit :D, klickovat uprostred krizovatky a zastavovat... a poustet, to uz smrdi dalsim autem v kufru a nebo v boku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto, když si koupím všechny ty sráče od základního prvního předumytí a pak leštění a 1. vrstvy přes x ochran na kde co na lak, vodní kámen, atmosferická rez a nevím jaké další nesmysly ten váš detailing dělá, tak mě vyjde levněji ty vole každé 3 roky hodit celé auto do nového laku a mám to bez práce. Až vymyslí lak, který se nešpiní vůbec a vydrží i padání krup a trakařů, tak přij´d. Oni kdyby chtěli, už takový lak mají, ale mnohem větší buziness je naočkovat některé jako kokta a pancho, kteří budou ten lak pořád a dokola čistit jejich drahými přípravky a odbyt je tak zajištěn. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...