Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pawouku, u Opela je napsaná spotřeba hodně velké sci-fi, uplnej Jules Verne, kamarád ji má a spotřeba je vyšší jak u srovnatelného motoru koncernu.

Vloženo

Spotreby jsou vyssi vyrazne pac Astry a Insignie jsou tezky jako krava, hlavne Insignie, ta i diky tomu ac relativne vykonne motory tak diky vaze nic moc. Ale one vypadaji dobre a tady plati u obou modelu, ze myslivec je hezci, ja to tak alespon mam.

Ale reknete mi, kfo dnes jezdi v Oplu, je jich poskrovnu.

Vloženo

Mno, tak OIII je to ještě odvážnější. 1.6 TDI 81 kW má triádu 3,9 / 3,1 / 3,3... Je to tedy úplně stejný nesmysl. Počítám, že Astra bude také 1.6 TDI 81 kW.

OIII Combi s tímto motorem má 1280 kg, Astra asi 1500 (přesný údaj jsem nenašel).  :kol-32:

Vloženo

Jo, to je o Astře známo, že je poněkud obéznější, přitom prostor v interiéru oproti konkurenci nic moc. Jen nějak nerozumím tomu, proč proboha na ježdění po Praze vybírají takovou velkou kraksnu. Když už, tak hatchback by stačil. Osobně bych raději něco ve velikosti Fabie... Bohužel, nová firemní dopravní politika má za nejmenší auto právě toho kombíka. Ale ono to může být za pár týdnů/měsíců všechno úplně jinak. Abych nakonec nebyl rád za Opla. :kol-32:  Ale zatím ho nemám, tak se musím péct ve Fabii. :kol-136:  Kdyby měla klimu, tak jsem tu Astru odmítnul. Tam abych se bál, že někde poškrábu nějaký plast a budu to muset zaplatit. Ozi, nevíš náhodou, jak to chodí v těchto případech s Arvalem?

Vloženo

Já jsem dneska poprvé dolejval olejíček do svého chrochtáka.....0,3 litru po najetých 10tis km. ;)

 

Byl jsem dneska na Štemberku s rodinou a vzali jsme i synka sousedů, co je stejně starej jako můj rošťák. No Pancho by z toho radost neměl :D   Pošlapané prahy a těsnění, neustálá másáž zezadu do opěradla a další vymoženosti dětských přesunů :)

Vloženo

Pawouku, u Opela je napsaná spotřeba hodně velké sci-fi, uplnej Jules Verne, kamarád ji má a spotřeba je vyšší jak u srovnatelného motoru koncernu.

Clinte  jenze Verne mel vetsinou pravdu

Vloženo

No ja Clinte za svych 45tis km nemusel dolevat ani jednou ani deci. No u chrochtaku to zacina pomalu u TSI rychle.

LL olej... S tím je to normální, i když tady možná o něco dřív, než bych čekal. Osobně bych si první dolití tipnul na 20 000 km.

Vloženo

Mam stale LL.

Opravim te s tim Rapidem, az ten zlodej zjisti ze misto Octavky v TDI ukradl Rapuda s TSI tak se nejenom pujde priznat ale pred tim se jeste obesi. [emoji1]

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

u generace co má Klint, je běžný dolejvání i po 15000km... jinak kolegovi nesvítí pravá ledka v xenonu, kvalitní auta fakt :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Já jsem dolejval zatím u každého auta. I u supáka 1,9 TDI 96kW jsem na 15tis kolem litříku dolejval.....

 

Jak může Petrrr napsat, že na 45 tis km nikdy nedolejval, když mu každých 15tis mění olej :kol-44:  :kol-98:

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

A to já jen u FI 1.4 16V, ale ty jsou známy svojí žravostí. Pak samozřejmě u 1.2 TSI, ale to je zmetek. U Octy nic. Tam to klesne za 15 000 km tak možná o 1-2 mm. A někdy ani to ne.

Vloženo (editace)

Ja u O1 TDI doleval behem 15tis intervalu tak 0.5l a to az po 140tis. Zase, ty mas hodne vysoky podil dalnic, coz ja nemam. Tak treba jestli to neni tim.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Pawouku Astřička bude pěkná, ale je to opravdu nějak zvláštně těžkopádné auto, navíc ještě jestli ta combi...Já měl hatch v benálu a jezdil jsem za cca 8 l/100km...

Vloženo

Pawouku ja u 1.2 TSI nedolevam aktualne ani u jedne. U 2.0 TSI taky ne a jedine kam jsem dolival bylo do TDI ;)

 

Astra je pekna. Ja tedko bojuju s tim co dostanu, bude to asi docela vtipne... :)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...