Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jako proc se divíš. Máš tam tvrdší podvozek.18 kola a České silnice a potom ty Vadi nějaké vrzání.? Bud sis měl koupit třeba Lexuse nebo tam mit normální podvozek a kola a bylo by to jiné. Stejné jezdíš na spotřebu tak k čemu tvrdý podvozek a velký kola. Nebo prostě chceš podvozek. Velký kola ale potom je jasné ze to bude tvrdé a vím více zvuků. Hlavně na našich silnicích. Tak to prostě je.

 

 

Jako koukám, že Pancho asi večer šlápnul do hovna, nebo mu netopejr zesral kapotu, že se tak rozohnil...

 

jako myslíš si, že člověk, co jezdí na spotřebu nechce třeba, aby to auto trochu vypadalo a mělo pěkná kola, či nižší podvozek? Myslíš si, že každej, kdo jezdí na spotřebu musí mít zákonitě balóny? Já jezdím na spotřebu a dosahuji krásných 5 litrů i s tím, co mám a jsem nadmíru spokojen. Vrzání plastů není jen kolama, je to prostě někdy kus od kusu, jak se co povede. Souhlasím, že české silnice tomu dávají svůj díl, ale já jezdím 80% po nové dálnici, žádné díry, žádné skákání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to mas podobny cas jak ja :) ja mam naplanovano na 15h z prace to bych se mozna nekde mohl pridat, jeste to promyslim :)

 

Clinte

Sorry, ale ta tvoje nova dalnice je za prve rychlostka a za druhy kope jak prase...

Kola samozrejme delaji hodne i kdyz jezdis normalne, kdyz jedu s kolegama co maj vlecenou zadni  napravu a 16ky tak mu nic nedrnci ani po 60-70tkm. Me na tech 18kach drnci nektere veci od nova.

Dalsi vec je, ze kdyz jedes 90 tak ten motor je hodne podtocenej na muj vkus a drnci veci, takze lepsi je to tocit vic, cca 2000 otacek pak se to hodne uklidni.

Volant a brzdy komentovat moc nebudu - placatej je vyhodnej jen pro nastupovani a origo brzdy jsou fajn, kdyz se drzis meho pravidla, protoze brzdit se s tim neda.

 

A posledni vec, jedine co zavidim Clintovi na aute je handsfree sada, protoze to me v aute opravdu chybi ostatni veci me netrapi a kdyz si sednu do RSka tak si rikam, no jo i Clint s ropakem me muze zavidet...  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě četl, že originál vyrobený přímo pro automobilku s jejich logem ( i když to dělá třeba TRW) není ten samej originál co si TRW prodává pod svou značkou kvůli tomu, že automobilky pod vysokými sankcemi jim to zakazujou, že ty destičky a kotouče pod jejich značkou budou stejných kvalit co dodávají pro ně. Němělo by to tedy být tak, že na lince sjíždí ty samé destičky a jedny se balí do krabičky škoda a druhé do krabičky TRW, to prý bejvávalo. Teď si to automobilky sami dobře hlídají a ty firmy neriskují ztrátu kontraktu za nevím kolik. psali to v nějakých novinách.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě bys mu mohl závidět xenony, u služenáku. Protože být zvyklý na xenon a pak jezdit s bludičkama to je peklo. Mě to netrápí já xenony nikdy neměl a dal jsem tam NBU a dobré, ale ty musíš brečet. Nebo tam ty xeny máš? Ono jak je vidět elegance je dnes holátko, tak se v tom nevyznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako koukám, že Pancho asi večer šlápnul do hovna, nebo mu netopejr zesral kapotu, že se tak rozohnil...

jako myslíš si, že člověk, co jezdí na spotřebu nechce třeba, aby to auto trochu vypadalo a mělo pěkná kola, či nižší podvozek? Myslíš si, že každej, kdo jezdí na spotřebu musí mít zákonitě balóny? Já jezdím na spotřebu a dosahuji krásných 5 litrů i s tím, co mám a jsem nadmíru spokojen. Vrzání plastů není jen kolama, je to prostě někdy kus od kusu, jak se co povede. Souhlasím, že české silnice tomu dávají svůj díl, ale já jezdím 80% po nové dálnici, žádné díry, žádné skákání.

Clinte neříkám že nemůžeš. Mne se to také líbi. Ale potom si furt nestěžuj ze ti tam tam něco drnci. To je daň za krásu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě četl, že originál vyrobený přímo pro automobilku s jejich logem ( i když to dělá třeba TRW) není ten samej originál co si TRW prodává pod svou značkou kvůli tomu, že automobilky pod vysokými sankcemi jim to zakazujou, že ty destičky a kotouče pod jejich značkou budou stejných kvalit co dodávají pro ně. Němělo by to tedy být tak, že na lince sjíždí ty samé destičky a jedny se balí do krabičky škoda a druhé do krabičky TRW, to prý bejvávalo. Teď si to automobilky sami dobře hlídají a ty firmy neriskují ztrátu kontraktu za nevím kolik. psali to v nějakých novinách.

Originál co byl na autě vydrží vždycky dřív. Je to tak.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...