Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Léta praxe a dlouhá pracovní doba Clinte, ale už na to prdím a jedu domů. Když tak zase večer, kdybych někomu chyběl. 

Jinak Radius nepotřebuje toho losa, on má přeci tu kynetickou energii a tou prorazí i ten strom.  :kol-98:

Vloženo (editace)

Tak to bys měl rychle vykonat své poslední úkoly a přání, přesně tak jak jsi říkal:

 

Prodat za 5tis auto Clintovi, vojet manželku Petrrra až bude Petrrr v Krušárně 16.9., zašlápnout Radiusovi psa, posprejovat bráchovi autobus a den před pádem asteroidu skočit ze Šárky.... :)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

A co OIII s tou lešenářskou trubkou namísto zadní nápravy? Není tam někde?

OIII (není tam uveden typ zadní nápravy) jsem tam našel v tabulce a nic moc tedy, spíš nic, než moc. I Fabie s vlečenou nápravou je lepší... Bída.

Vloženo (editace)

Tak použitelné to tedy je, pač já rozdíl prakticky nepociťuji. A takových je víc...Navíc je to konstrukčně jednoduché, nemá tam co odejít. Brácha si na Leonu na tuhle nápravu také nestěžuje.,

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Volal Ozák ze Slovenska, říkal, že už se nevrátí. Je mu tam prej lépe a slováky oslňuje nablejskaným červeným RS-em. Balí teď prej nějaké osmnáctky - sloveny, co mu skočily na jeho šarm a Raybeny :) a to že má prej o 40kg podvejšku prej jim nevadí :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Tak já tě někdy vemu za sebe až pojedeme na Slapy. Tam poznáš ten rozdíl. Dnes chtěl jeden závodit s TDI a vyletěl do protivky. S tyčí by byl už v pangejtu.

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

Ale prd ty šašku, je to uplně OK ;) To jsou jen pověry a pomluvy, nic víc. Nahrává to lidem, co za každou cenu chtějí dokázat, jak Škodovka šetří. Normální člověk za normální jízdy pozná houbeles.

 

To, že Škodovka ušetřila ovšem nepopírám....samozřejmě.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

no jestli jezdí lidi s oktávkou jak já s dodávkou, tak to pak jo no :D zeptej se oziho jak sem řezal zatáčky, i on se bál :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Taky je to o tom, že umím řídit a mám cit pro techniku. Mě je úplně fuk jaké konstrukce je auto. Projedu se a hned vím co si mohu dovolit a jak autu vyhovět, aby dobře bylo.

Vloženo

To si jel hnůjdayem? Se nedivim, že jsi rapida neviděl. [emoji23]

Teď jsem reagoval na reklamu Hnůjdaye. Prý koupili by jste si I30 s býčím motorem 1.6 diesel? [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji12] [emoji12] [emoji24] [emoji24]

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

Clinte meleš kraviny. Je v tom obrovský rozdíl,jestli máš nebo nemáš vlečnou nápravu a pocítíš to u našich "obyčejných" aut právě při rychlé a technicky náročné jízdě...to ty ani poznat nemůžeš,když jezdíš po dálnici resp. po rychlostce [emoji6]

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo

Ne, jel jsem s Thalii ta ma taky byčí motor 1.2 - 55kw. Silna atmoska. Hnujdaj zesmesnuje sam sebe uz. Jak mi driv korejci nevadili, tak dnes diky tem jejich reklamam na ne zacinam byt alergicky. Tedy jestli prijede na caj Radius, budu si muset sebou vzit Zirtec. [emoji1]

  • Pozitivní 1
Vloženo

Stringo, už jsem s ní něco najel, i Šumavu, zatáčky, naložené auto. A před tím s dvojkou 110tis. Km. Žádnej rozdíl nepozoruji. Jezdí to stejně, jen je trojka tvrdší. Ale díky kolům. To mi stačí, nepotřebuji cizí názor, udělám si sám svůj.

Vloženo (editace)

nechci ti kazit iluze, ale s rodinou a naložený, nevím jak chceš zkusit do zatáčky jed na hraně oktávky...

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...