Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Dneska jsem měl možnost projet OIII s motorizací 1,4 TSI 110kW (nový motor o stejném výkonu, co mám já v dieslu)

 

Půjčili mi ho samotnému na cca hodinu ježdění. Takže jsem měl možnost to porovnat s ohledem na můj dřívější 1,8 TSI a na můj současný 2,0 TDI. Někdo může tvrdit, že budu srovnávat zase hrušky s jabkama, ale to nevadí. Nicméně, jak jsem psal, 1,4 TSI a 2,0 TDI mají stejný výkon, akorát krouťák má TDI větší.

 

První, co mi vyrazilo dech a nemá to s motorizací nic společného bylo, jak byla ta oktávka příjemně pohodlná a měkká. Samozřejmě, standart podvozek a 16" balóny udělají opravdu víc, než jsem čekal.

 

A pak už se žádné překvapení nekonalo.

 

1/ Řazení mělo poněkud delší dráhy, obzvláště na trojce jsem si toho všiml, tuhost řazení byla shodná s mým, kinder je na tom lépe.

2/ Spojka zabírala hodně vysoko, což mě u nového auta překvapilo, ale to je dané prostě kusem. Rozjezdy mi zpočátku moc nešly...

3/ Motor pocitově docela táhne, ale dvoulitr TDI táhne při rozjezdu o poznání lépe, krouťák je prostě znát.

4/ Při 150 km/h už byl motor docela vytočenej i na šestku, tady už jsem zřejmě přivyknul k TDI a na jeho nízké otáčky.

5/ Spotřeba atakovala zpočátku 8 litrů/100, ovšem občas jsem na to trochu šlápnul. Po zklidnění a příjezdu zpět tam bylo nějakých 6,8/100. Prodejce potvrdil, že rozdíl bude oproti mé naftě cca 1 litr/100km, což tragédie není.

6/ Jinak je to tichošlápek a i tak má poměrně dost sil, na běžné ježdění vystačuje. Ovšem nepřinesl by mi jaksi nic navíc, ani stejnou či nižší spotřebu a ani stejný či vyšší zátah.

7/ Po hodince jsem si zvykl na tento benzín, ale rád jsem se vrátil k mému TDI. Je vidět, jak si člověk přivykne. Nejdříve jsem si naftu nemohl představit a teď mi tenhle benzín neříkal už vůbec nic. Asi bych se musel svézt v benzínovém RSu.

 

Největší sranda byla, když se mě prodejce ptal, co vlastně chci, když mám nového dvoulitra TDI, což je podle něj nejpovedenější motor koncernu :)

 

Takže tak. :)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a teď nemilá zpráva, z čehož bude mít Petrrr zajisté radost, moje auto jde zase do servisu :D :D

 

Odešla zřejmě nějaká klapka ve vzduchotechnice. Cvaká a nefunguje rozvod vzduchu :(

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jéje, takže jsme to trefili?

 

Co si představit pod pojmem docela vytočený motor při 150 km/h? Kolik ti točí TDI a kolik točilo TSI? Bych si tipnul, že zhruba 3200 ot. a ani nevíš, že je tam máš. Přibližně stejně ti musela točit i 1.8 TSI. Se podívej, kolik točí atmosféry podobných kubatur. Tam to začíná čtyřkou. Toto je docela skok směrem dolů. Je ale jasné, že při této rychlosti si turbobenzín cucne víc, než diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čeče myslím si, že pod 3tis určitě, nevím, ale určitě méně, než to TSI. Samozřejmě i méně než moje bejvalé 1,8 TSI. Tahle 1,4 tam měla myslím 3500ot. On je to hlavně uplně jinej zvuk, těžko srovnávat.

 

Ale jak někdo psal, že OIII je špatně odhlučněná, tak v tom TSI jsem si připadal jak v zvukotěsné komoře :) Takže určitě bez problému a řekl bych lepší jak OII, minimálně stejné.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to možné, já to zas tak moc nezkoumal, ale přes 3tis to bylo určitě. A kde máš mobil Pawouku? ;) Jako nejelo to špatně, na 1,4 to bylo super ;) Ale ten krouťák dieslu, co tam chybí, to samozřejmě znát je....

 

Já si myslím, že pro normální lidi je to do oktávky naprostosto vyhovující, dostačující a super motor. (myslím tu 1,4 TSI 110kW)  Naše závodníky samozřejmě nenadchne.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

až zase budu chtít jít něco řešit do autorizáku, tak mě dejte pěstí. To je opravdu horor, vyzkoušel sem za pár let 5 ša autorizáku a všude to je v něčem stejně nahovno..... fakt nesnáším škoda autorizáky.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to bohužel jinde není lepší, je jedno, jestli autorizák, nebo nějakej patlal. Vyjde to nastejno.

 

Jediné co dneska dovedou je napojit to do zásuvky, ono jim řekne co je vadné, pak objednají díl, podívají se do lexikonu kouzel, jak se to vyměňuje a zkouší to postupně měnit pokus omyl....Ono to jednou vyjde. ;)

Přitom samozřejmě hrozí, že už to nedají dohromady tak jako ve fabrice a poserou ještě něco jiného....

Průser ovšem je, když počítač mlčí....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsme dva. Jinak me politika nerozestvava. Ja Clinta nesnasim uz davno, tedy se nic nezmenilo. [emoji23]

Jinak mne problem nedela vedet nazor ostatnich i kdyz je jiny, ba dokonce treba i opacny. Pak nedojde k Foooopaaaa, kdyz pak treba pred Clintem reknu ze ten Putin je ale cu.ak a on byl ze me prekvapen a rozbrecel se s tim ze nemam pravdu a bezel by mi kopnout do auta. Pratele by se meli respektovat. Vice mene uznavam, ze zde to neni vhodne vzhledem k zamereni fora. Protoze se ovsem shazime i live muzeme obcas zaradit do diskuse politicke vsuvky. Tedy zde jsou temata a do caje si pripravte referat. Clint a Putin, Laska Ruska nekonecna, Kdyz buh neni s nama, s kym je Putin? Clint a uprchlici, Pravda a Putin vitezi nad lzi a nenavisti ( Clintovo motto )

[emoji23] [emoji23] [emoji23]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@klinte divný, že Rolbař v Praze, jeden elektrikář za hradcem nebo solo živnostník lakýrník nebo větší neautorizák ve vedlejším městě mě vyšel vždy vstříct a vždy mě udělali co sem potřeboval i u firemních aut(teda jednou zapomněli vyměnit u jednoho auta kapalinu chladící,převodový olej) ale za tejden mě volal a omlouval se a říkal at přijedu kdykoliv, že to je priorita...(ovšem to ani nefakturoval)

u mé oktavie tam v tom neautorizáku měnili brzdy za ty větší a byl se tam taky 100% spokojený. v autorizáku mě řekli, že to nedělaj :D :D

 

psals taky že maj dostupnoust dílů škodovka výbornou. za 14 dní nejsou schopni objednat nárazník a nalakovat ho... už toho mám fakt dost a už tam se svym autem dojezdím záruku....

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpomeň si Petřřře u Motose. Jak jsem vzal ten plakát opičáka z bílého domu a několikrát ho přejel autem. Pak ti Ozi dával první pomoc dýcháním z úst do úst a zapomněl, že jsi měl k obědu nudlovou polévku. Pancho ti nosil studené obklady ;)

 

Kokta: Rolbař je nýmant a amatér, sem tam se mu něco povede a ty v něm vidíš automobilového boha :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak všichni, kromě několika jedinců, víme, jak je to s dostupností náhradní dílů u škodawagen - do druhého dne od objednání. Ale to za socialismu to bylo také tak - všichni a všechny podniky plnili plán na 100% a více procent a ve skutečnosti nikde nic nebylo. A tak to občas funguje i těchto koncernů. Těch lidí, co čeká, či čekalo delší dobu na nějaký díl od škodovky je tady na foru dost a dost.

 

Clinte, my ti báťušku bolševika a kagébáka Putina nebereme, ale kde ty bereš jistotu, že vyznáváme toho Husejna z Bílého domu? Nějak jsem si toho nikde nevšimnul, že by tady pro něj někdo horoval. To máš jen ty nějaké horečnaté stavy. :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...