Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tohle bych nikdy nedal na auto, co bych dal (pokud bych měl přebytečné peníze) tak hydraulický adaptivně stavitelný podvozek co mají např. Audiny A6 Allroad apod. Tyhle "zběsilosti" jsou akorát na machrování, ale užitečné to není... Můj názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja bych to videl asi tak, auto poslat trochu dolu na lepsim podvozku, jenze sem zjistil, ze pak nevyjedu z pozemni garaze, kde doma parkuju. Tudiz vyznam by to pro me melo presne tak jako to ma porsche, prijedu k retarderu, zvednu to, prejedu, jdu k zemi a letim... ;)

 

a jinak je pravda, ze ja to taky budu resit po zaruce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele dolu bych to neposílal, pak to auto je k ničemu. jedině přes nějaky podobný vzducháč, to má dle mého smysl... ano taky bych nezajel do garáže k rodičum, kde občas lezu pod auto nebo měním olej, takže z tohohle duvodu dolu jít nechci.

 

jj pitomá záruka, jinak autorizák asi tuší že mam čip :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že by se v tom svezli přede mnou? :D ukazoval sem jim, jak to vrže ovšem závada se neprojevila :( btw jinak když to napojí na ODIS, tak tam by to mělo být vidět a ODIS musí mít každy autorizák....

 

cena je mimo? dyt to vychází komplet na 30-40 tisíc no ;) asi to přežiji se seriákem :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych chtěl snížit auto o 3cm... Ale nevim, jak to pak bude s pohodlím  :kol-32:  Octavie je tvrdá už sama o sobě a ještě to udělat tvrdší, to už nevim no... Případně co za typ podvozku, kdybych se vykašlal na snížení a nechal to na originálu... Jaké jsou nejlepší tlumiče? Čeká mě to na jaře, mam je v háji tak abych něco už začal vymýšlet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plech je dobrej, ale na nárazník to nemá vliv, ten je níž... Jinak co na ten podvozek, nikdo žádný nápad? Nevim co tam dát. Origo vyjdou na stejný peníze jako snížený neorigo, tak co teď s tím. To že je auto níž, to má vliv na tvrdost? Nebo se dá snížit aniž by se nějak razantně snížil komfort? Teď jak už jsou tlumiče na hraně, tak je to jako tank, všechno je cejtit a to bych po výměně teda moc takhle nechtěl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...