Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

prej leon kombi má kufr jak O3 liftback. ty seš fakt fanatik,  s tebou to jde strejdo z kopce :)  to že oktavie 3 má nejvíce litru, neznamená že tam toho nejvíce dáš! 

 

Cupře by víc seděl 2.5 TFSI co má audi RS3, nejede kupra špatně to určitě ne, ale rozhodně to nic extrémního taky není.  jede to tak akorát. ještě až se ojezdí ty seriové continentaly, tak se tam narvou Pzera Corsa a to bude teprve jízda :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, ty jsi fanatik právě do Seata :D  I prodejce v Seatu mi potvrdil, že ST-čko má skoro tak stejně velký kufr, jako lift OIII. Akorát v Seatu ho zmenšuje tragicky ta dvojitá podlaha, takže v efinále to ST čko s kufrem taky žádná hitparáda není.

 

Lift OIII 590 litrů

Seat ST 587 litrů, ale dvojitá podlaha, takže bída. (nevím jestli standart v FR výbavě, ale ta musí pryč, nebo se složit, co já vím)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta se mě snaží přesvědčit, že Seat je nejlacinější, nejrychlejší a nejlepší auto na světě s největším kufrem. :D

 

Ještě může napsat, že má Leon hezčí palubku jak OIII a já na něj objednám rovnou Chocholouška :D Jo a také říká, že vzadu má místa jako Superb, nebo minimálně stejně jako OIII :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no takhle ty píšeš o škodovkách, já sem to takhle nepsal. ale to bys nesměl si psát tu svoji furt :D kdybys četl dobře, tak sem psal že by tam mohli dát lepší motor :) cena je na dnešní poměry docela dobrá, co to auto umí v zatáčkách.

 

 no nic končím, číst takovy nesmysly, že o 3 litry větší kufr je uplně o něčem jiném :) dvojita podlaha :D :D víš jak vubec leonu funguje? :D ona jde dát uplně dolu víš :D

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš. Kdybys četl pořádně, tak reaguji na srovnání - tvé srovnání kufrů OIII lift a Cupra buznakár (krátká), kde říkáš, že ta Cupra v krátké verzi má dobrej kufr. Ano dobrej tak na jednu pizzu a boty, ale ne moc velké.

 

Jak se můžeš sám přesvědčit, tak OIII má kufr zhruba stejně velikej jako to tvoje STčko....což jsem psal od začátku a ty mi tady strkáš ceny furt té buzňácké krátké verze. Musíš srovnávat srovnatelné...A víš proč? Protože jsi nadrženej Cuprou, autem pro buzíky, co si musí na silnici stále dokazovat, že jim vládnou...;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja se mam koukat? asi vím co sem objednával bráchovi. :D

http://www.seat.cz/countries/cz/files/cenik_leon_cupra_2015.pdf

 

 

2.0 TSI 213/290 6,7 157 785 900 Kč 31 000 Kč 754 900 Kč

 

Cupra 280 stála o 10 000kč méně. šla ještě objednat v minulych měsících. koho potkaj, tak ti automaticky daj tamtu slevu 74 400,--

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych chtěl a kupoval RS-o, tak ho budu mít ve slušné výbavě s metlou, navigací, senzory, kessy, sunset, sound systémem, BT za rovných 630tis. Dokážeš takto vybavenou Cupru v STčku za nižší cenu, nebo alespoň stejnou? Pokud bude cena stejná, uznám, že Cupra bude výhodnější a lepší, protože má lepší podvozek a výkonnější motor.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ja chci RAM s 1.2 TSI - to je nejlepsi motor.

A uz se nehadejte, kazde ma sve. Pomer cena vykon Cupra. Komu staci tuctovka RS 230 sice s hezky cernymi koncovkami vyfuku, ktere se stejne budou loupat, tvrdym podvozkem na 19" kolech, palubovkou co bude vrzat a tapeci dveri jak z trabanta, novy diferak s jedinecnym resenim jedne hridele v druhehe co se bude furt srat a potrebuje opravdu kufr na vozeni vzduchu koupi opravdu to RS. [emoji1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ani nevím, že nejezdí na N95....No to RS bude samozřejmě tvrdé, to je jasné. Chyba je, že nedává Škodovka ty tlumiče i do oktávek, zatím co Leon v FR je klidně může mít....Jako jo, kdyby tak vybavená Cupra byla za 630tis v combi, tak ji beru :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O3 RS je pomalá sračka pro fanatiky škodovky! znalci uznavávají španělsko německou kvalitu.

 

 

Jo cenová politika je ted prostě nahovno, když jsem kupoval já tak byla cena RS úplně někde jinde + ještě byly větší slevy! Ted to je zase jinak, prostě Cupra je nejlevnější rychlé "dálniční" auto bez charakteru které jako všechny minulé Cupry a FRka od Seatu půjdou s cenou hrozně rychle dolu. Takže zlatá Okyna jako vždy :kol-28: Bohužel si nevybereš kde bydlíš. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě ta Cupra není vůbec zlá... Kufr je prakticky stejnej v kombajnech, palubka Clinte je pěkná, jenom ty už jsi starší a nechceš si zvykat na něco jiného než na co zvyklý jsi, nic jiného v tom není. Octavii v RS už dneska jezdí fakt mraky, má to každej jouda jako služebák a prakticky to auto ztratilo úplně atraktivitu (nemyslím teď že by bylo špatné, ale stojí to v každé větší prdeli před barákem) to Cupru jsem viděl asi jen dvakrát zatím... To že je nejlepší,nejrychlejší,nejlevnější auto...to pravda není a není to ani Octavie, ani Golf...všechno jsou to pitomá předražené auta nižší střední třídy a všechna jsou nedotażená takže se tu hádáte o howně stejně jako když dojde na téma hatch vs. combi, benzín vs. diesel, bila vs. černá apod... Že to taky tomu Clintovi všechno żerete, akorát provokuje a tady se polovina lidí co sem chodí může posrat, ať si koupí nebo nekoupí co chce, stejně si nepomůže v téhle jeho cenové kategorii...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle názoru prodejce je ten dvoulitr v naftě údajně nejpovedenější motor Škodovky. Rekli mi to, když jsem zkoušel oktávku s 1,4 TSI. Já samozřejmě jeho spolehlivost těžko mohu posoudit, mám ho jen krátce a je vynikající nízkou spotřebou a solidními jízdními vlastnostmi. Nedosahuje samozřejmě tichosti a kultivovanosti TSI, ale to je s ohledem na jeho konstrukci samozřejmé. Není to prostě benzín, ale nafta. Krouťák je samozřejmě dobrej. To že prostě už nezávodím, to je fakt, naučil jsem se jezdit úsporně. Ale dohady a hádky tu budou samozřejmě stále....Je tu plno mladejch nevyřáděných závodníků, co si ještě nestačili dát na nos a ponaučit se :) Kokta tu mele neustále o Seatu, nad obrázkem Cupry si honí doma triko před spaním :) 

Pokud bych auto prodal, tak mám pár variant, do čeho bych šel....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, jak jsem psal, ono se těžko vybírá z toho co se vyrábí do nějakých 600-650tis....Pár variant ale mám, ale jak jsem psal, nakonec se stejně vrátím k chrochtáku :) V podstatě máš pravdu, ani nevím, co vlastně chci :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastně vím.....chci aby to mělo tyhle moje požadavky:

 

1/ Tichost a pružnost benzínu, bez vibrací

2/ Spotřeba do 5 litrů/100km

3/ Výkon 200 koní

4/ Cena auta s perfektní výbavou do 600tis

5/ kufr 500 litrů

6/ Vyšší nastupování

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...