Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouku to se povedlo. [emoji23]

Clinte u tebe neni a asi ani nebude problem s DPF, sle pred roky nikdo nevedel ze DPF v TDI neni zrovna optimalni treba pro mestsky provoz a kratke trasy. Tem co to odeslo v zaruce to treba vymenili a co ty ostatni. Mne by se taky nechtelo davat 30tis za novy kolikrat i u 5 let staryho auta. Strycovi odesel po 3 letech a 20tis u Tuarega a to s nim jezdil jen dalky. Na couracky mel jine. Jina vec se starymi vraky se stocenymi km z DE. Kazdy neni fanda aby se zajimal co kupuje a podlehnout marketingu automobilek je tak snadne. Nebo se snad i dnes clovek nekde docte ze kratke jizdy u TDI nejsou uplne koser? U me se v manualu pise akorad ze doporuceni ze jizdy kratsi jak 4km nejsou optimalni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře, když jdu něco kupovat tak snad mám přehled co jdu kupovat a jestli je to to pravé ne? To je jako kdyby sis koupil třeba sporák z milionem funkci za 30000,- a pak někdo přijde a řekne, vždyť ty na něm jenom vaříš a troubu použije akorát na zapečené brambory... To ti stačil sporák za 4500,-

No je pravda, že ten DPF je debilně nastavenej a nic potřebného co by měl uživatel vědět se o tom nepíše a nemluví se o tom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes ráno u nás -12, webasto můj sen, asi jako pro Clinta českej sen TDI.  :kol-28:

Stringo, takhle uvažuješ ty a není ti k tomu nic vytknout. Ne všichni takto ovšem uvažují. Jsou lidi, jako ženské co tomu vůbec nerozumí, koupí si to co jim kdo nakuká. Jsou lidi, co prostě musí mít TDI ( viz. můj strýc Yeti - Superb) s Yetim jeho žena něco najede, ale on se Superbem nenajede ani 15tis km ročně, ale vysvětluj mu to, on je prostě TDI srdcař a vidí jen tu spotřebu. Benzíny jsou pro něj sračky ( žije ještě trochu pár let pozadu) a to je člověk co se kolem aut motá - má autodopravu kamionovou. A takových lidí je v mém okolí řada. Všichni ještě stále žijí v zašlé slávě TDI kdy TDI jela, nežrala a benzíny nejely a žraly. 

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od kdy benzín nejede. 1.6 74kW tě spraska jak malého Jardu

Ovšem rapid má menší hmotnost :) a táhne mu to od 2500 otáček víc ale nahoře dostane :)

A rapid je hlavně sportovně emoční auto

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,6 75 kW spráská možná bábu na kole a to ještě do kopce :D :D  Rapid s 1,2 TSI jede podstatně lépe.....Ten motor (1,6) jsem měl, tak vím, o čem je řeč ;)

 

 

Jo je to tak, jak píše fousatej pinďourek. Lidi jsou zvyklí od pradávné doby, že jediné co jelo bylo TDI a kdo ho měl, ten byl king. Já se sice za kinga taky považuji, ale nemyslím si, že by benzín dnes nejel a žral :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuhle zrovna včera jsem četl recenzi na Turana 1,2 TSi 81 kw a tam psali, že ten motor v nízkých otáčkách má výkon ( ekvivalent) jako 2,0 atmosféra, ve středních otáčkách jako 1,8 atmosféra a ve vyšších otáčkách jako 1,6 atmosféra. Při přihlídnutí k výkonu a krouťáku.

 

Rapid je velmi emoční auto, to mohu potvrdit. Takové emoce kolem závad za 3 roky jsem nezažil ani za 7 let s O1 co jsem ji kupoval jako čtyřletou. No a jestli je sportovní? To určitě ano, protože velká kola ( 17") lištička na kufru, pruhy na boku a sportovní sedadla udělají z auta opravdového dravce.  :kol-28:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako TDi není špatné, můžeš ho naložit a nic nepoznáš, spotřeba je stále nižší oproti TSi a počkej až se na ně podívá ekologie, to zase bude rozdíl, ale je nutný km nájezd. Já mám cca 20000km ročně a to je hranice kdy už se třeba TDi vyplatí, ale je fakt, že je na něm víc oprav potom...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože to klinte musíš točit o tom sou motory a ne že jezdíš jako Honzapluscislo na 1000 otáček

Přijeď se někdy podívat,budeš cumet jak ta 1.6 litá jak divoch.

S těma 1.2 tsi musíš turovat od 3000-4500 jinak to je mrtvý jak tdi.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najedu téměř 20tis též, přesto se mi diesel nevyplatí, tedy ne u Rapida ( rozdíl v pořizovací ceně nového vozu 70tis 1,2TSI vs 1,6 TDI). Tam to pak vychází 30-35tis ročně min. aby se to vyplatilo. A až se ti to začne vyplácet, tak krátce na to se ti auto rozpadne nebo bude vyžadovat takové náklady na opravy, že se ti to zase nevyplatí. :-) 

 

90% všech cest jezdím sám, 9% s rodinou ( já, máma, dcerka + pár věcí). 1% naložený 5 lidmi nebo rodina + naložený kufr. To jen pro Motose. Tím ovšem nechci říci, že by se mi nehodil Dodge RAM 5,7, V8 HEMI s korbou  :kol-98:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, už jsme si zvykli, jak nás Rádius vodí za nos, my už mu to nežereme :D Taky kdo by kradl 1,6 8V, to by musel jedině zoufalec, nebo absolutní amatér, co si myslí že krade tolik žádané TDI že jo? :D

Jo kdo by to kradl, i ty zajem neni, zerou olej. Ja mel 1.4 16V! To litalo!

jj pořád hlídám doma prcka, to je woser

A od ceho mas zenskou? Tohle se ma stanovit pred zacatkem praci na miminu. Doma jsem prohlasil, ze se o to bude starat ona, ja jen vyjimecne - o me se tata taky nestaral. Souhlasi, nesouhlasi...

Kokto a proč si to neudělal mě minule???

Nerikej 2x!

Vsak kdyby si prijel. Dostal bys taky igelitku. Takhle zbylo vic pro nas.

Ja jedinej to odmitl. A hospudka nic moc teda. Palily me oci jak svina a kdyz jsem prijel domu, tak jsem smrdel tou hospodou, ze ze me pritelkyne strahala hadry a hodila je ven na snih. Vyprat to neslo, tak druhy kolo. Ps po strhani hadru pokracovala ve spanku.

Tak ze jsem studoval cely ten metodicky pokyn co sehnal Motos. Zakladni zjisteni.

Klimatizace vyctenim readness code nema vliv na realevantni zavadu emisi. Stejne tak pripadne dalsi zavady nesouvisejici s funkci emisi ci motoru.

Nefunkcni OBD zasuvka=nevyhovujici.

Trvale svitici nebo blikajici kontrolka emisi motoru na pristrojovce = nevyhovujici.

Tzv. Odeznela zavada take ni duvodem vyhazovu. Zavada sice zapsana v OBD ale urcitou stanovenou dobu uz je neaktivni. Zobrazovat se muze az 40 startu pri nesvitici konttolky palubaku.

Info pro chipare : str. 32 u tech co maji chip upravou stav. softwaru tak na ne budou asi kratci. Zalezi na tom zda-li vyrobce uvadi nejake souctove kody ci co. Vetsinou neuvadi.

V druhem pripade kdy je chip resen prehranim sw uz problem byt muze.

O powerboxech atd. Nema cenu se bavit pokud jsou na vozidle namontovany atd.

Jak jsem rikal staci CRC a jste nahrany a jak tu nekdo psal, ze jim CRC sedi. Urcite se da, ale pochybuju ze to je standard (odted za tucny priplatek) a hlavne to bude nejaky genericky soft, ne na miru vozu. A kdo se v tom pohybuje tak vi, ze genericky soft je horsi nez origo.

Já mám auto v naprostém cajku, takovou péči co tomu dávám já, nedávají lidí co mají 5 let staré auto, ale tohle už je celkem hodně přes čáru. Je to jen o tom, donutit lidi kupovat nová auta a odbourat autobazar co s tím vekslují... Jsem schválně zvědavej co budu mít za problém s tím chipem... Hlavně tedy pokud je to problém, nechápu že to stále třeba MotorPower nabízí a je to naprosto v cajku, nebo to s chiptuningem v tom readnescodu (nebo jak se to jmenuje) nic nedělá?

Uz jsem ti to psal, nikdo ti v cipovani vozu nebrani. Na svoji zahrade si muzes jezdit v cem chces (pokud nebudes obtěžovat ostatni/okoli - i treba smradem, kourem atd). Cipovany auto neni proste homologovane vyrobcem a tudíž je nezpusobile provozu na silnici.

Proč přes čáru? Máš mít auto v řádném technickém stavu? Máš. Pokud ho máš, nemůžeš mít problém. Kdo to ojebává, tak bude mít konečně (snad) smůlu. Pokud je ten chip pořádně udělaný, tak nejspíš ne. Kód připravenosti testuje funkčnost systémů, které ovlivňují emise. Spíš budou mít problémy ti, co mají vypnutý EGR. Ale to se ukáže časem. Až s tím to někdo narazí. Naprostá většina s tím nebude mít problém.

EGR urcite, zvysuje otacky na volnobeh a to by projit nemelo. On cip urcite meni i slozeni (pomery) vyfukovych plynu, tak je otazka jestli i to se hlida. Manual od Motose prectu pozdeji.

Chip by s readlines kodem nemel nic delat. Chip je prece jen uprava mapy pro vstrikovani paliva a tlak v sani. Readlines urcite nekontroluje, jestli nemas zmenenou mapu... :kol-47:

Ne i jo, CRC to musi odhalit a za dalsi se musi menit slozeni vyfukovych plynu. Napriklad nejaka sonda bude hlasit ze to uz neni koser a vylejou te na emise. Takze ne za cip, ale za nasledek cipu, ale to spekuluju.

Jj. Ale pak jsem tam četl o kontrole kontrolního součtu softu a porovnání s výrobcem, nebo tak něco. Nicméně, když se to udělá pořádně, tak bych byl v klidu.

Neznam fachmana, ktery ti neco udela poradne. Musi to byt bud dobry znamy a nebo tomu musis rozumnet a stat za nim.

Ano, píše se tam o kontrolním součtu, jenže zároveň tam je, že to prakticky žádný výrobce neuvádí. Takže oni tu hodnotu neznají. A mám takový dojem, že se o tomto na foru už debatovalo (ale v jiných souvislostech) dříve v některém čipovacím tématu, kde psali, že jim ty součty sedí. Ale to by měl lépe vědět třeba Motorpower.

Dnes treba nedavaji, zitra davat muzou.

Dnes ráno u nás -12, webasto můj sen, asi jako pro Clinta českej sen TDI. :kol-28:

Stringo, takhle uvažuješ ty a není ti k tomu nic vytknout. Ne všichni takto ovšem uvažují. Jsou lidi, jako ženské co tomu vůbec nerozumí, koupí si to co jim kdo nakuká. Jsou lidi, co prostě musí mít TDI ( viz. můj strýc Yeti - Superb) s Yetim jeho žena něco najede, ale on se Superbem nenajede ani 15tis km ročně, ale vysvětluj mu to, on je prostě TDI srdcař a vidí jen tu spotřebu. Benzíny jsou pro něj sračky ( žije ještě trochu pár let pozadu) a to je člověk co se kolem aut motá - má autodopravu kamionovou. A takových lidí je v mém okolí řada. Všichni ještě stále žijí v zašlé slávě TDI kdy TDI jela, nežrala a benzíny nejely a žraly.

Sis odpovedel sam, ma kamionovou prepravu, tak prece nebude mit nakladaky na benzin. Uz jsem ti to tu rikal ;).

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...