Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Napsal jsi to pěkně, ale na stranu druhou, pokud chci aby někdo něco pravidelně měnil za kvalitnější, lepší, tak mu k tomu musím dát podmínky, aby tak mohl činit... Myslíš že v Německu tohle řeší? Nebo v Rakousku, nebo severských zemích? Neřeší, protože si jdou po 3-5ti letech koupit auto nové (chudší jdou pro zánovní roční vůz) a mi ty jejich už vlastně stará auta kupujeme, protože na ten komfort u nás dosáhne pár procent lidí...

Takže jako já jsem taky pro, aby se používaly věci, které jsou šetrné k životnímu prostředí, ale musím mít možnost na tyhle novinky finančně dosáhnout... A nechci slyšet, že kdo chce tak na to finančně má, to je kec toho, kdo má buď štěstí, nebo kontakty. 70% lidí nedosáhne ani na průměr mezd, nezvládají si spořit a mít nějaké rezervy pro náhlé případy, natož aby si pravidelně měnili auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, ale není přeci nutné kupovat auto nové, stačí se o něj trochu starat a hold občas do něj investovat. Třeba jako ty. Jen, že se najdou lidé, co jim stačí, že to auto jede a o nic jiného se nestarají. Jsou lidé ( mezi něž patří u můj tchán) co když má investovat 500kč do nových stěračů nebo jakoukoliv částku do auta, tak brečí. Ale v zápětí jde a koupí si naviják na ryby za 3 litry. Je to hold o prioritách, každý je máme někde jinde a proto bohužel ( nebo i bohudík) zde máme STK a EM protože všichni jako my nepřemýšlí a auto je jim ukradené. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale měří studeny auta, se podívejte před STK kolik tam vždy stojí aut. Vozí je tam servisi,aby zákazníkum udělali STK. Až má STK volno tak tam vozí tyhle auta za studena. Takže mě tady nekrmte nesmyslama :) nebo si myslíte, že technik z STK jede každé auto předtím projed 20 minut? asi nesmysl že jo :)

 

@stringo aha, takže v uzavřený místnosti nasimuluješ podmínky z venku? ono totiž auto musí jed po nějakém asfaltu nebo kostkách, venku nečekaně fouká i vítr. To v uzavřený místnosti na volnoběh a turováním fakt nenasimuluješ :D jediná možnost je válcová zkušebna...

Takže vlastně měření emisí simuluje, když stojíš na světelné na volnoběh a Petr si vychutnává turování svého Rapidka :)))

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, ty kujóne, neříkám že se to neděje, ale říkám že se to nemá dělat za studena... A s tím odporem a volnoběhem to myslíš vážně? Tomu motoru na ty výsledky je úplně jedno jestli se motor vytočí za jízdy, nebo když stojí, ty sračky z motoru jdou výfukem úplně stejně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak ty si taky ten tuningar. Snizeny podvozek, placatej volant. [emoji23]

Sanku. Vyckejme casu. Urcite to tak horky nebude ale prisnejdi nez ted to urcite bude. Ale hold lidi si za to mohou sami. Kdyby se neojebavalo tak by se nemuseli vymyslet tyhle buzeracni predpisy.

A ano s coudicima dehtakama ( ale i benzinama) nemam slitovani i kdyby ho mela moje mama. Stejne jako nemam slitovani s kurakama co otravuji nam ostatnim zivot. Stejne jako ty co foma v kotlich pali petky a jine hnusy. Nejsem ecolog ani z Deti zeme, ale ceho je moc toho je prilis.

Zapomnel jsi na blondyny v tramvaji, ktere se vybavuji (treba i po mobilu) se smeckou zbylych slepic :D

Jenže já mám na autě jen to, co je originál, nebo co má atest, nic nedovoleného, kromě LED nad SPZ a ve zpátečce nemám...

Nemám nic ohnutého, mám originální rovné koncovky...

Jenže tímto zatopili autům od roku cca 2003, které mají protokol OBD (nebo jak se tomu nadává), takže staré Mergly apod. Které právě znečišťují ovzduší nejvíc, ty tohle absolutně mine...

Originalni tlumic ma rovne koncovky? Stringo blbost, rovne koncovky maji jen vozy s DPF. Ohnute jsou proto, ze auto coudi do zeme a neni to tak videt.

No právě že těch aut ještě jezdí mraky, vždyť průměr stáří vozového parku v ČR je 12let tak si vem, kolik jezdí aut nových o stáří do 3 let a kolik musí na ten průměr jezdit vraků starých cca 20 let... Tak tedy nevím, ale jezdit jich bude fakt mraky... Taky je to vidět, každej mladej hejsek jede v Bávu, Audi nebo Mercedesu, ale ty auta jsou ročníky 1996, ti trošku co víc investovali mají ročníky 2000 a to jsou všechno většinou auta s nájezdem kolem 300-400t km do kterých se roky neinvestovalo do pořádaných oprav. Stačí se podívat na cikány, to je jeden typ auta a to 6V Mergl s vylágrovaným motorem o spotřebě 10l/100km jezdící zpravidla pouze po městě na krátkých vzdálenostech. Stačí se jen podívat po parkovištích a podél cest ve městech a hned si uděláš obrázek co to je za šrotiště u nás. To já se svou stařičkou Octou jsem ještě Greenpeace man oproti těmhle autům... A proč? Protože se o auto starám a nic neomrdávám. Už jsem koukal po tom mezichladiči výfukových plynů, dá se sehnat za přijatelnou cenu, tak ho vyměním taky, i když bych údajně nemusel... O to víc mě mrzí, že bych měl mít problémy potom kvůli nějakejm vymyšlenejm kravinam...

A ano máš pravdu, že kdyby se STK dělala pořádně, tak u nás cca 30% aut už neodjede a v tom plně souhlasím, ale na druhou stranu u nás nejsou absolutně podmínky pro to, aby lidi mohli jít a koupit si tedy nové "ekologické" auto každých dejme tomu i kdyby 7 let... V tomhle jsme galakticky vzdálení ostatním západním zemím...

Stringo, po 7 letech aby na jetou (rocni) Dacii nebylo. Ja koukal treba na Citigo a v Eleganci stalo rocni 200tis. Holoty 150tis.

Napsal jsi to pěkně, ale na stranu druhou, pokud chci aby někdo něco pravidelně měnil za kvalitnější, lepší, tak mu k tomu musím dát podmínky, aby tak mohl činit... Myslíš že v Německu tohle řeší? Nebo v Rakousku, nebo severských zemích? Neřeší, protože si jdou po 3-5ti letech koupit auto nové (chudší jdou pro zánovní roční vůz) a mi ty jejich už vlastně stará auta kupujeme, protože na ten komfort u nás dosáhne pár procent lidí...

Takže jako já jsem taky pro, aby se používaly věci, které jsou šetrné k životnímu prostředí, ale musím mít možnost na tyhle novinky finančně dosáhnout... A nechci slyšet, že kdo chce tak na to finančně má, to je kec toho, kdo má buď štěstí, nebo kontakty. 70% lidí nedosáhne ani na průměr mezd, nezvládají si spořit a mít nějaké rezervy pro náhlé případy, natož aby si pravidelně měnili auta...

Zapominas na dulezity fakt. Auto je pravo a ne povinnost. Spis je tlak opacny, jezdit sockou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasné že se zdražuje, dieselgate vyjde na nějakou tu kačku a je třeba někde ty kačky dohnat a kde jinde než v Čechách kde jim lidé za zdražení ještě poděkují a za každou závadu, s kterou musí jít do servisu také. Protože Škody jsou přeci to nejlepší.  

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasné že se zdražuje, dieselgate vyjde na nějakou tu kačku a je třeba někde ty kačky dohnat a kde jinde než v Čechách kde jim lidé za zdražení ještě poděkují a za každou závadu, s kterou musí jít do servisu také. Protože Škody jsou přeci to nejlepší.

Jj, pane ale to ma nove bluetooth. Jooo, to jsem vzdy chtel a musim to mit. Jo pane, to maji jen premiove vozy. Tak kde to mam podepsat.

Po podpisu a zaplaceni:

A k cemu je to blutut? Jak jste rikal? Pane mate iPhone? Nemam. Tak Vam je to k hovnu. Kdyby jste ho ale mel, tak by jste si presto mohl pustit jen pisnicky. Obcas to zlobi, nejde to sparovat, atd... to vyresi casem par aktualizaci.

Jo pane, chcete si rovnou koupit koberecky? Zasterky? Mam se podivat pripadne i po rezerve a povinne vybave? To Vas vyjde bratru na dalsich 20tis, ale nutne to neni. Fakt.

Naschleeee a at hraje a za rok na garancku, anoooo ;) (dalsi idiot co vymenil pulku vybavy za bluetooth).

Editováno: , autor: Radius
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, ty kujóne, neříkám že se to neděje, ale říkám že se to nemá dělat za studena... A s tím odporem a volnoběhem to myslíš vážně? Tomu motoru na ty výsledky je úplně jedno jestli se motor vytočí za jízdy, nebo když stojí, ty sračky z motoru jdou výfukem úplně stejně...

Zase plácá jako obvykle. Měl by občas studovat i něco jiného, než stránky o radarech. Možná by se i dověděl, jak funguje spalovací motor a i všechno ostatní, včetně měření emisí před STK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...