Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jedna věc je nová technologie a druhá věc je uměle řízené samo-ničení kvůli ekonomice trhu...

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo

Měnil olej po 30 tkm a ve 200 tkm se mu ucpal mazací systém bordelem. Je to nějaký trouba, co sepisuje romány a přitom tomu nerozumí a neumí ani správně popsat závady... Jinak klasika - rozvody a nějaké další drobnosti.

  • Pozitivní 1
Vloženo
Si delas prdel, ale přítelkyně je to same, desticky sjela az na tu kovovou cast a pak to zaclo delat poradnej bordel. Nechapu jak tahle baba mohla sjet desticky komplet.

Když ony ty nové technologie nejsou vždy schopny nahradit ty starší, prověřené a funkční již asi 110 let.

Na zacatku je vzdy vule neco zlepsit a nejake zadani. Obcas se vyvine neco jineho nez se chtelo, ale je to dobre. Az doted je technologie spolehliva a funkcni. Pak k tomu prijde meenezer a rekne, drahy, musi to jit vyrobit za polovic soucasneho reseni a musi to vazit polovic a mit 2x vetsi vykon. A tak se to osekava jak to jen jde. Pote se to roky testuje - ne to uz kecam, nasadi se to do premioveho vozu a ono se to nejak usadi samo. Plus se pridaji cilena kurvitka s polocasem rozpadu. V roce nebrec tohle jeste neumeli, takze napr. motor vymysleli na papire a az na odlitku se resily drobnosti.

Měnil olej po 30 tkm a ve 200 tkm se mu ucpal mazací systém bordelem. Je to nějaký trouba, co sepisuje romány a přitom tomu nerozumí a neumí ani správně popsat závady... Jinak klasika - rozvody a nějaké další drobnosti.

Menit olej po 30tis a najet 200tis mi prijde celkem cajk ne? Co takova litrovka s 0.5l naplni oleje a 1t autem asi zmuze, za 50tis musi jit do kopru.
  • Pozitivní 1
Vloženo

Ehm, elektrikářům, co mají gumičky na pístech, to možná přijde cajk, strojařům určitě ne. Víc se o tom nemá smysl bavit.

  • Pozitivní 5
Vloženo (editace)

Mě by jenom zajímalo, jak moc se usazuje ten kal. Jestli je to opravdu typem oleje, nebo jenom délkou používání.

Protože dle mazivářské poradny to vypadá na typ oleje.

Editováno: , autor: motosman
Vloženo

Normu Acea. Nebo stupidně u VW - 5W30.

Chtěl bych vidět, jak by vypadal motor po těch 200tis s výměnou oleje 5W30 po 15tis a jak jiný se stejnou výměnou, ale olej Acea A3 např shell 5W40.

Vloženo

Jenže do tohohle vstupuje víc faktorů, např. jakým stylem se jezdí, v jakých klimatických podmínkách, jak poctivý je úkon výměny oleje, atd.

Vloženo

Nebo rusky. Nekteri zde obzvlaste ta starsi generace co miluje Rusaky se jeste ve skole Rusky ucila. [emoji1] To ovsem nebude Radiusuv pripad. Rikejme mu tedy LONGER. [emoji1]

Vloženo (editace)

Dont short storys. [emoji23]

Píše se stories ;)   Tak nejen češtinu, ale už i cizí jazyk pleteš :D Už chápu, proč sedíš pod schodama u kopírky :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Píše se stories ;)   Tak nejen češtinu, ale už i cizí jazyk pleteš :D Už chápu, proč sedíš pod schodama u kopírky :D

Já to tak nechtěl říct natvrdo. Proto jsem jen naznačoval. :kol-28:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...