Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

:D :D Souhlasím s honzou :D

 

Ty chceš ropu, ses zbláznil ne? si odmysli DSG a bude to úplně stejné.... Ještě nezapomeň, že na RS musíš kupovat na zimu 17" litáky, což může být pro někoho limitující a chápu to, protože to krásně provětrá peněženku.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza:

priznam se ze nejsem ten typ co obrazi salony a leze do kazdeho auta, zkusebni jizdu jsem mel pouze s O1, kterou jsem nasledne koupil (respektive zkousim auta o ktere mam realny zajem).Takze jsem pouze na srazech vlezl do 03 Stanmara a nekomu do Rapida.

Kazdopadne muj nazor na Yetiho je stejnej a vzhleden k tomu ze je ani moc nepotkavam, tak prodejnost oproti F, O a R asi nebude slavna a to mozna prave hlavne kvuli cene a designu.

Kdyz bych chtel auto do terenu - na praci/blbnuti tak bych sel do Dacie, kdyz jsou mi prachy putna, tak bych si tu drahou pixlu treba i koupil. Ale opravdu kdyz se zamyslim co maji lide v okoli a chteji tyhle plovaky, tak je to bavo, mercedes, nisan, kia (vv je taky raritka)... a kdo che delat podnikatele, tak jde do tohodle a to znam jen 2 lidi a z toho jeden pan podnikatel opravdu je a vozi v tom po meste naklad a ten druhej sice podnika ale slava to neni a ma v aute max. vitr - protoze klimatizace zvysuje spotrebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si právě myslím, že manuál RS ropáka bude zajimavější než DSG....Benzín je skvělej, o tom žádná, ale ropa bude trochu šetrnější na peněženku...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius: taky neobcházím autosalony, ale mám tuto možnost díky své práci ;) A jestli chceš bytelný auto do terénu, pak ani Dacii neber. Na výběr bys měl dva vozy:

1) LADA NIVA

2) LAND ROVER DEFENDER

 

Obě auta jsou totiž raritou a v terénu téměř nepřekonatelná. Navíc je vše mechanické, není se co podělat. Chceš-li však v terénu hrát pozéra, kup si Toyou Land Cruiser či starýho Nissan Patrol (ale jen některé motorizace). Ale tyhle auta tě sežerou ;)

 

A k těm podnikatelům; ono by vypadalo taky docela blbě, kdybys někam jako majitel firmy přijel Yettinou. Právě na takový to pozérství jsou značky, resp. modely M-B ML/G a já nevím jak přesně to mají značený, BMW X5, AUDI Q7 jak dělaný. Ale v terénu, resp. stačí trošku sněhu, s těma autama neuděláš nic. Možná to Géčko od medvěda by tam ještě jakeš takeš jelo. Tuaregů v poslední době potkávám čím dál tím víc; ale je fakt, že většina z toho jsou z DasWeltAuto zejména z Německa a jen velmi málo jich je s tzv. TerrainTech paketem (uzávěrka diferenciálů). Ale to jsem se dostal hodně daleko.

 

Chápu jak jsi to myslel, ale nepravosti je třeba napravovat  :kol-28:

 

PS: ono je občas docela dobrý jednou za čas (3-5 měsíců) vyrazit po pár salonech a jen tak sondovat a koukat. ;)

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak ladu Nivu, ale Land Rovera nebrat, horší auto jsem ještě nezažil, měli jsme dvě a ještě jedno máme v práci a nechtěl bych to ani zadarmo, tolik závad a problémů za 5 let provozu nemaj ani všechny koncernový auta dohromady. Zpracování je ale u té Nivy a Land Rovera stejné, o tom již nepochybuji :D

 

P.S. Lítání po autosalónech je moje hobby, ale mnohdy jsem již profláknutej a tak musím jezdit i do vzdálenějších salónů :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

salony obrazim jako Clint, kdyz se na toaletni papir uz nevejdou zavady ;)

ne ted vazne, kdyz na to nemam, tak mne to ani nelaka a nemam taky moc casu... od srazu v Krusovicich kupuju tu chladici kapalinu :D, ale tak je zima, tak to nehori a je jen kousek pod riskou - kam zmizela vlastne! U O1 jsem za 5 let doleval jen ostrikovace a naftu, s O2 to je olej, benzin, ostrikovace a ted i chladici kapalina... zbyva uz jen brzdici kapalina a prevodovka (klimu neberu, ta se po 5ti letech musi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď z jiného soudku: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/novy-mercedes-c-ma-nadrz-jen-na-41-litru-paliva-je-absurdni-obeti-regulaci/

"Nová třída Mercedes C údajně dokázala oproti předchůdci shodit 75 kilogramů na váze, což jistě není málo. Celých 16 procent z toho však zajistila novou palivovou nádrží, která má pouhých 41 litrů a oproti předchůdci je menší o neskutečných 18 litrů. Na zákazníka se prý přesto hledí, protože nádrž na 66 litrů můžete přeci objednat za příplatek. V Německu vychází na 60 Eur, což znamená něco málo přes 1 600 Kč. Nechtěli bychom zapomenout zaškrtnout tuhle položku, jakkoli se nám nechce ani hrát tyto bruselské hry. Na našem trhu bude s největší pravděpodobností v základní výbavě, což naznačuje český konfigurátor."   A co bude příště za příplatek? Volant? Aby zákazník milostivě mohl alespoň odjet ze salonu? :kol-44:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem zvědavej jak bude vypadat Snowman jestli to zabijou zase nějakým módním výstřelkem jako u Roomstera s těma oknama, tak už mě trefí...

 

Yeti po FL je pěkné auto, že to není tereňák? No a co, jde o to, že to vypadá pěkně a když si může na tereňák hrát Porsche, Audi, VW, proč ne i Škoda

 

 

Teď mě tak napadlo, na jakém podvozku je vlastně postavenej Yeti??? Roomster má základ z Fabie, ale Yeti bude jiný ne? Snowman by měl přijít na podvozku Tuarega, tak že by Yeti byl postavenej na podvozku z Tiquana?

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak ladu Nivu, ale Land Rovera nebrat, horší auto jsem ještě nezažil, měli jsme dvě a ještě jedno máme v práci a nechtěl bych to ani zadarmo, tolik závad a problémů za 5 let provozu nemaj ani všechny koncernový auta dohromady. Zpracování je ale u té Nivy a Land Rovera stejné, o tom již nepochybuji :D

 

P.S. Lítání po autosalónech je moje hobby, ale mnohdy jsem již profláknutej a tak musím jezdit i do vzdálenějších salónů :D

Vy ale s nima jezdíte po ranveji, ne? V Lanďáku se např. při rychlosti nad 95km/h rádi sypou diferáky. Protože je v tom moc pohybu. Defender má ve všem velký vůle do terénu a při rychlé jízdě se ozubení začínají přetáčet :( Holt to je daň za nepřekonatelnost v terénu. Musí se s tím autem umět, jinak je to prevít  :kol-21:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mě tak napadlo, na jakém podvozku je vlastně postavenej Yeti??? Roomster má základ z Fabie, ale Yeti bude jiný ne? Snowman by měl přijít na podvozku Tuarega, tak že by Yeti byl postavenej na podvozku z Tiquana?

Je to mišmaš: podvozek je kombinace OII a SII, řízení je SII, modul podlahy je v přední části z OII, v zadní Golf V 4motion. Samozřejmě tyto komponenty (nebo jejich součásti) jsou různě přizpůsobeny a nemusí být úplně totožné a tím pádem záměnné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...