Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

yeti má docela kvalitní podvozek, i když to je krabice tak to lepí silnici docela slušně(měl sem 16"kola dunlop sportmaxx) je to ještě kvalitní auto oproti Oktavii 3, superbu 2 či 3.... ale sedíš tam jak na záchodě.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daleko lepši zpracovaný interier, podvozek je fakt super. Sedadla máš dělené, přímo nad nápravou. po delší době života se superbem, je prostě podvozek malej na tak velkou almaru. u superba ten podvozek není ani komfortní ani sportovní... ale to sem byl taky trošku naivní, když superb má prostě podvozek alá audi A3, oktavia apod...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to tu zase, no tak prostě Pawouk to v Praglu nevyužije a je to hned k ničemu... hele já ti něco povím, těch pár cm je kurewsky znát. Nejen že já teď jsem o 3,5cm níž, než jsem byl původně a nezaparkuju kde jsem parkoval dřív, mám problém zajet na polní cestu, mám problém přejet blbě navržené retardéry atd. ale i posraný Tiquan nebo i Golf+ mě oslňuje v noci a dřív jsem s tím neměl problém, takže i posraný 3cm nahoru jsou obrovský rozdíl a konkrétně v novém Yetim jsem jel večer a i kamiony mi nevadily. Ano je to drahé a ano je to na posez jiné, ale neni spravne tvrdit, ze to je k ničemu, to je jako říct, ze Pražákům je Octavie k ničemu, te jim stačí Citigo...Pawouk je sám, s autem skoro nejezdí radši kvůli zácpám, když už, tak všude plno a nema kde zaparkovat, ale ma Octavii a uplne zbytečně [emoji3] ... to je blábol viď? Každému se líbí a hodí něco jiného a to co jednomu přijde zbytečné, to ten druhý vidí jako přínos a naopak... a prodeje mluví jasně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo - tak jasně, jenže lidi dost často lidi kupují co je módní, aniž by příliš přemýšleli zda tu věc (auto) skutečně využijí. Tak to prostě je. A ano, kdybych jezdil autem hlavně po Praze, tak nemám Octavii, protože by to byla blbost. A neměl bych ani Citigo, protože je hnusný. Že ty sis nesmyslně snížil podvozek je tvoje blbost, to takto nemůžeš srovnávat. A že ti někdo svítí do očí? Hm, to mně spíš ti, co si neumí světla správně nastavit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co tu furt píšeš o průchodnosti, ti lidi si to s tím že nikdy nevyjedou třeba ani na trávu kupují. Oni si to kupují na obyčejné ježdění, prostě se jim to auto líbí,vyhovuje jim třeba posez, kufr atd. nehledej za tím nic jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radši Porsche kde si uzijes a ne tyhle nesmysly.na to ti stačí běžná oktavie apod.

Kazdej čumí na spotřebu a pak si ovce kupují suvka. Strýc má Santa Fe od hundaje a furt nadává jak mu to jezdi za 8 litrů min.

 

To je jako můj kolega, koupil tu vysokou sračku od Mitsubishi a teď si stěžuje, že mu to žere 8 litrů a že myslel, že bude jezdit s naftou za 4-5, jak prej mu prodavač sliboval :D

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U SUV bych taky průchodnost neřešil, to spíš 4x4...pro mě uplně k hovnu, na hory jedu jednou za rok v létě a kolik lidí někdy zapadlo do závěje, že museli mít 4x4? Nikoho neznám ze svého okolí....Chápu to u terénních vozů, u lidí, co bydlí na horách. Tam to má své opodstatnění.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo - tak jasně, jenže lidi dost často lidi kupují co je módní, aniž by příliš přemýšleli zda tu věc (auto) skutečně využijí. Tak to prostě je. A ano, kdybych jezdil autem hlavně po Praze, tak nemám Octavii, protože by to byla blbost. A neměl bych ani Citigo, protože je hnusný. Že ty sis nesmyslně snížil podvozek je tvoje blbost, to takto nemůžeš srovnávat. A že ti někdo svítí do očí? Hm, to mně spíš ti, co si neumí světla správně nastavit...

To nebylo myšleno tak, že si stěžuji, to bylo myšleno tak, že jsi psal, že nějaký cm nehraje roli, osobně ti můžu potvrdit, že nějaký cm je kurevsky na výšce podvozku znát, takže ač pro tebe zanedbatelný, lehce zvýšený podvozek oproti klasickému podvozku může někomu jinému usnadnit denní běžné ježdění v místech s horšími komunikacemi...

Protože skoro nikdo z nich ve skutečnosti nevyužívá lepší schopnost průchodu lehčím terénem (vyšší světlou výšku, pohon 4x4), což je podle mě hlavní rozdíl SUV od běžných aut.

A na to jsi našel nějakou statistiku nebo si to jen myslíš? Zase osobní zkušenost od známého. Ma garáž pod úrovní silnice (pod barákem) a vždycky parkoval venku před barákem, protože se tam prostě nemohl dostat, Tad si koupil (posranou) Dacii Duster a parkuje si v garáži, dostane se pres ten přelom sjezdu od garáže na silnici a potom uz to nikde nevyužije, jezdí do práce 20km do Plzně, do lesa nejezdí ani na pole, ale prostě ma možnost auto mít schované v garáži... takže asi tak, samozřejmě to není většina lidí, ta si to kupuje spíš pro vzhled a image... ale opět vyvracím tvrzení, že je to auto k ničemu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kua, zrovna mi volali z banky, že se někdo v USA pokusil odsát mi prachy z karty...Naštěstí mi to blokli. Ti amíci, to jsou hrozní šmejdi....Ještě že se tak nestalo, musel bych říct Petrrrovi, aby mi ty prachy proplatil, když je jejich velkej kámoš.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

At si kazdy kupuje co chce. Ne kazdy ma pri koupi racionalni duvody. Lidem se to libi tak si to koupi. Od marketingu je jim nahaneno do hlavy ze presne tohle a tohle potrebuji i kdyz skutecnost je jina. SUV neznamena automaticky vyssi bezpecnost. Citigo muze byt stejne bezpecne nebo i bezpecnejsi. Lidi kupuji kombi s obrovsky kufrem co kdyby nahodou jednou potrebovali kupovat vanu. Kufr vyuziji 1x do roka na dovolenou ve zbytku roku vozi vzduch. Kupuji SUV protoze prijezd k chalupe neni zivicny ale sterkovy pritom jim tam bezne vyjede i fabie. Ale maji to SUV protoze jim v TV tvrdi jak je to prave pro ne. Pawouk chtel nejspis rici, ze jen malo lidi kupuje sva auta podle svych opravdovych potreb. Ty ma pochopitelne kazdy jine a i pro radu lidi je SUV vyuzitelne. Jen takovych majitelu je mene nez co si ta SUV kupuji a duvody jsou ruzne jak pisi vyse. Stryc napr. mel velky sen Touarega. Tak si ho jednou koupil aby po 3 letech zjistil ze pro nej je to auto o nicem a ty jeho potreby nevykompenzuji vysoke provozni naklady. Ted ma Superba a neda na nej dopustit po vsech strankach. Servis a provoz ho vyjde na polovinu, prostornejsi auto a s daleko nizsi ztratou hodnoty. U Touarega prodelal kalhoty i pri naslednem prodeji po 3 letech. To jen takovy priklad.

Odeslano postovnim holubem jmenem Pepik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je samozřejmě pravda a ani to nějak nezpochybňuji (že to většina lidí kupuje pro vzhled) ale tvrzení, že to je auto o ničem pravda není, každé auto má svého kupce a každé auto má něco pro a něco proti...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, tak slzy v ocich mam ja, ze ne jen ze RAMka zase nebude, ale ze tim padem hlavne musim zitra zase do te zkurvene prace. [emoji25] [emoji22] [emoji26]

Kokto: Sportku, co jineho. Uz jsem nevsadil pres mesic.

Odeslano postovnim holubem jmenem Pepik

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No praci snu zrovna nemam. Tu ma nekdo jiny. Vid Clinte. To se postesti 1 cloveku z milionu.

Prace co delam neni sama o sobe spatna. Za normalnich okolnosti me i bavi. To by ovsem nesmely existovat neustale spechajici terminy z toho pramenici stres atd. V nove praci ve vetsim meritku nez v te stare. Asi si vemu vestu a pujdu zametat chodniky pro mesto. Klid, cista hlava.

Kokto, prace z domu vyzaduje prisnou sebekazen, kterou ne kazdy ma. Kdyz jsem v praci pracuji. Kdyz jsem doma nepracuji. V praci ma navic clovek klid, veskere zazemi a podklady. Navic je i clovek mezi lidmi. Pokusy byly udajne v minulosti toto zavest avsak bez uspechu. Ja bych z domova delat nemohl. To muzou max. nejaci ITaci nebo programatori. [emoji3]

Odeslano postovnim holubem jmenem Pepik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...