Radius Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Chytráků podobného ražení, kteří mají jen podobné řeči a skutečné povědomí o dopravních předpisech už ovšem ne, potkávám denně na silnici spousty. Pokud tam mám přežít, musím mít nad nimi navrch, třeba znalostí alespoň základních předpisů. No jistě, jen v Praze projedou denně desítky tisíc, ba stovky tisíc aut nějakým zúžením pruhů, těch pár, co vezou nějaký kanystr, nebo co, je v tomto měřítku marginální problém. To ty ovšem nejsi schopen rozlišit.Jo navrch, proto potrebujes to turbo! Tak ted je nam to vsem jasne.Nicmene politika je to pravé, stale tu mluvis o vsem možném, abys zakryl zes to nevedel a utocis na vsechny okolo. Co neznas je marginalni problem, co neznaji ostatni je vlastne konec sveta. A jak jsem psal, nema smysl to tu dale rozebirat, evidentne nikdo predpisy radne nezna - pac nikdo nepsal ze to vi. Kazdy zna ten svuj maly okruh predpisu a kdo je nezna, ma selsky rozum a ohleduplnost - alespon v mem pripade spravny a nepotrebuju ani predpisy a poucovani od cloveka, který si neprecetl ani manual od auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 LucasCZE a mohl bys mi sehnat čísla těch těsnění? ...tuším že máš ETKU [emoji4] BKD 103kw 2.0TDi ETKU nemam, pouzivam nejakou online ETKU, taky bys to mohl zkusit. Co se tyce vedeni sani, tak tam jsou 2 o-krouzky. Cisla jsou N 90927302 a N 90978701. A vyfuk je pripojeny pres tesneni 069131547D, ale to uz neni gumove... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 (editace) @Stringo: 069131547D Ma predbehol Editováno: 3. Červen 2016, autor: Kyselinka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Jo navrch, proto potrebujes to turbo! Tak ted je nam to vsem jasne. Nicmene politika je to pravé, stale tu mluvis o vsem možném, abys zakryl zes to nevedel a utocis na vsechny okolo. Co neznas je marginalni problem, co neznaji ostatni je vlastne konec sveta. A jak jsem psal, nema smysl to tu dale rozebirat, evidentne nikdo predpisy radne nezna - pac nikdo nepsal ze to vi. Kazdy zna ten svuj maly okruh predpisu a kdo je nezna, ma selsky rozum a ohleduplnost - alespon v mem pripade spravny a nepotrebuju ani predpisy a poucovani od cloveka, který si neprecetl ani manual od auta. Radiusi, když už tady vystupuješ jako okázalý demagog a technický ignorant v otázkách spalovacích motorů, tak alespoň v tomto nelži! Nikde jsem se ani slůvkem nezmínil, že nevím, nebo jsem v ten okamžik nevěděl, či případně nějak zakrýval nějakou neznalost předpisů o nebezpečných látkách v garážích či při jejich přepravě v autech (mimochodem mám i základní školení ADR...). To je čistě tvoje fabulace. Ostatně si to tady každý mohl a může přečíst. Já to moc dobře vím, mám garáž ve společném objektu a tento problém se tam řeší prakticky každý rok na schůzích SVJ. Tož tak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Tak na fabii po napíchnoutí chyba škrtící klapka a snímač tlaku sání. takže jsem vyčistil klapku dal 3 víčka zázračného vifu doplnil nádrž 100octanem a 60km výlet. vypadá to že bude zase na rok klid a paní se bude snažit vifovat. Pavouku Pepík mi doporučil nedělat základní nastavení té škrtící klapky prej to pak rádo odchází. Na chrochtě nové okno to původní prej už taky nebylo originální ;-) Petře nestraš s emisemi když o tom víš hovno z Varů, kamarád dneska prošel s 1.9 TDI a zaslepený egr ventil a Pepík potvrdil že se v podstatě nic nezměnilo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Od července má být změna, tak nevím, nevím. Nicméně ke klapce - to je možné, o tom nic nevím. Pokud se odpojí od baterky, udělá si nastavení sama, ale může to chvíli cukat a blbnout. Něco o čištění je ZDE. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Jo jo, já klapku měnil a ona se nastavila sama, u EGR se to prý musí nastavovat nějak přes PC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 samé pančování TDI pro barbarosu http://tn.nova.cz/clanek/mapa-tyhle-benzinky-sidily-od-inspektoru-dostaly-mastne-pokuty.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Kokto žádný strachy povětšinou tankuju v Německu a Belgii přímo u zdroje a kolikrát levněji jak doma ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Ja hlavne netankuji u noname benzinek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Tak jsem přijel ze servisu, závada těsnění dveří se neprojevila, závada pazvuku z pravé strany od kastlíku se neprojevila, únik chladící kapaliny se neprokázal, ošoupaná hlavice objednána. Sakra to mě vytočili, já tam jel třikrát, aby mi řekli, že tu hlavici objednali, to se mi snad zdá, to nemohli objednat, když jsme tam byl poprvé??? To jsem zase pro změnu jel do jiného autorizáku, než jezdím obvykle, moje chyba. Takže tam auto stálo celej den, aby mi vyměnili pylovej filtr a vyčistili klimu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Ponecham bez komentare. Bez tak bych se opakoval a je to jako hazet hrach svinim. [emoji3] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Clinte zítra ti hodím fotku mého těsnění dveří a budes rád že ti na to nesaháli;-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 (editace) Ukazovali mi, jak ze dveří vychrstne voda na videu, po jejich otevření a ptali se mě, jestli to mám taky tak. Povidám, že ne, že otevřu a vychrstnutí se nekoná, jen ze dveří začne pomalu téct voda a oni že je to OK, že průser byl v Rapidech....Ale že mi to můžou nějak proříznout či co. Tak alespoň tu hlavici řadičky že vyměněj.....Tohle mě překvapilo, pač na páce ruku nenechávám a prstýnky buzerantský nenosím. Leze z toho barva, ta kůže je prostě blbě nabarvená, jinak kůže jako materiál OK. Volant je stále 100%, žádné ani minimální opotřebení, tady je to všechno v pořádku. Je mi jasné, že Petrrr si nad mým příspěvkem, týkající se autorizáku honí teď s nadšením lofase Editováno: 3. Červen 2016, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 U Rapida voda ve dverich po otevreni neodtekala i kdyz si je otevrel a presto v tech dverich bylo 5 litru vody. Musel si odchlipnout to tesneni u vytokoveho otvoru aby ta voda co splouchala ve dverich odtekla. Jinak ma samozrejme odtekat i pri zavrenych dverich. U me je to poznat pac jsou spinavy prahy v mistech kanalku ve dverich. Jinak radicku si uhadal dobre, to se mne nepovedlo. Jeste ze ses se mnou hadal s Honzou + cislo s recma o agresivnim potu. Mne je u prdele ceho je ten stav radicky pricinou, kuzi barvou nebo nevim cim, proste je po par tisicich hnusna a tim to hasne. Jinak ano delas mi s AS jen samou radost. Hned mam lepsi naladu. [emoji1] 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 U dvojky s řadící pákou problém nebyl, proto mě překvapilo, že se nedrzeli osvědčeného dodavatele, ale vzali nějakého lacinějšího troubu, který tu kůži barvil vodovkama 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 U Rapida voda ve dverich po otevreni neodtekala i kdyz si je otevrel a presto v tech dverich bylo 5 litru vody. Musel si odchlipnout to tesneni u vytokoveho otvoru aby ta voda co splouchala ve dverich odtekla. Jinak ma samozrejme odtekat i pri zavrenych dverich. U me je to poznat pac jsou spinavy prahy v mistech kanalku ve dverich. Jinak radicku si uhadal dobre, to se mne nepovedlo. Jeste ze ses se mnou hadal s Honzou + cislo s recma o agresivnim potu. Mne je u prdele ceho je ten stav radicky pricinou, kuzi barvou nebo nevim cim, proste je po par tisicich hnusna a tim to hasne. Jinak ano delas mi s AS jen samou radost. Hned mam lepsi naladu. [emoji1] Asi je vyjde levněji vyměnit sem tam někomu celou hlavici, než mít dodavatele, který je dražší, ale udělá to pořádně. Je to šlendrián.U dvojky s řadící pákou problém nebyl, proto mě překvapilo, že se nedrzeli osvědčeného dodavatele, ale vzali nějakého lacinějšího troubu, který tu kůži barvil vodovkama Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Samozrejme, protoze vymeni 10% hlavic a zbytek svedou na agresivni pot. Dnesni politika a pak mi tady bude Honza + cislo co by agitator SA neco povidat. Skoda ze uz sem nechodi by me zajimalo co by na to rekl. Hold uz chodi jen na stranky kde se vsichni placaji po zadech a povidaji si jak je koncern nejlepsi bez sebemensi chybicky a on jim ukaze jak se s TDI da jezdit za 2 litry na 100 a kesene od rakouskeho zastoupeni SA jsou doma. Je tu jeden kluk ( nebudu jmenovat) sam dela v MB ve svarovne a ne uplne delnasa u pasu a ma nazor stejny jako ja ze Sade jde z kvalitou do prdele a budoucnost on sam vidi v operativnich leasingach. Sam ma co rok nove auto jako zamestnanec a do osobniho vlastnictvi by si novou Skodu nekoupil. Coz o necem vypovida. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 (editace) To už jsme ale řešili tisíckrát. Že není co koupit, všechno stejná kvalita, všude se musí šetřit. To jenom ten starej fousatej pán s kinder kárkou si myslí, že Škoda je nejhorší auto a všechno ostatní je zaručeně kvalitní. Editováno: 4. Červen 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Pistolníku, jak to vypadá s Krušárnou? 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 To by mě taky zajímalo [emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 A sakra. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 (editace) Jo a teď už jsem víc motorkář než pistolník. Železo jsem už skoro rozprodal, než mi ho kapitalisté z Unie seberou a já pak budu brečet jako Petrrr [emoji23] Editováno: 4. Červen 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Omyl, to nejsou kapitalisté z Unie, to jsou socialisté (či spíše neokomunisté) z Unie, a to je ještě horší verbež. Však můžeš dojet na mašině, případně i na kole, máš to přece skoro za rohem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky