Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Chytráků podobného ražení, kteří mají jen podobné řeči a skutečné povědomí o dopravních předpisech už ovšem ne, potkávám denně na silnici spousty. Pokud tam mám přežít, musím mít nad nimi navrch, třeba znalostí alespoň základních předpisů. No jistě, jen v Praze projedou denně desítky tisíc, ba stovky tisíc aut nějakým zúžením pruhů, těch pár, co vezou nějaký kanystr, nebo co, je v tomto měřítku marginální problém. To ty ovšem nejsi schopen rozlišit.

Jo navrch, proto potrebujes to turbo! Tak ted je nam to vsem jasne.

Nicmene politika je to pravé, stale tu mluvis o vsem možném, abys zakryl zes to nevedel a utocis na vsechny okolo. Co neznas je marginalni problem, co neznaji ostatni je vlastne konec sveta.

A jak jsem psal, nema smysl to tu dale rozebirat, evidentne nikdo predpisy radne nezna - pac nikdo nepsal ze to vi. Kazdy zna ten svuj maly okruh predpisu a kdo je nezna, ma selsky rozum a ohleduplnost - alespon v mem pripade spravny a nepotrebuju ani predpisy a poucovani od cloveka, který si neprecetl ani manual od auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LucasCZE a mohl bys mi sehnat čísla těch těsnění? ...tuším že máš ETKU [emoji4]

BKD 103kw 2.0TDi

 

ETKU nemam, pouzivam nejakou online ETKU, taky bys to mohl zkusit.  :kol-138:

 

Co se tyce vedeni sani, tak tam jsou 2 o-krouzky. Cisla jsou N 90927302 a N 90978701. A vyfuk je pripojeny pres tesneni 069131547D, ale to uz neni gumove... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo navrch, proto potrebujes to turbo! Tak ted je nam to vsem jasne.

Nicmene politika je to pravé, stale tu mluvis o vsem možném, abys zakryl zes to nevedel a utocis na vsechny okolo. Co neznas je marginalni problem, co neznaji ostatni je vlastne konec sveta.

A jak jsem psal, nema smysl to tu dale rozebirat, evidentne nikdo predpisy radne nezna - pac nikdo nepsal ze to vi. Kazdy zna ten svuj maly okruh predpisu a kdo je nezna, ma selsky rozum a ohleduplnost - alespon v mem pripade spravny a nepotrebuju ani predpisy a poucovani od cloveka, který si neprecetl ani manual od auta.

Radiusi, když už tady vystupuješ jako okázalý demagog a technický ignorant v otázkách spalovacích motorů, tak alespoň v tomto nelži! Nikde jsem se ani slůvkem nezmínil, že nevím, nebo jsem v ten okamžik nevěděl, či případně nějak zakrýval nějakou neznalost předpisů o nebezpečných látkách v garážích či při jejich přepravě v autech (mimochodem mám i základní školení ADR...). To je čistě tvoje fabulace. Ostatně si to tady každý mohl a může přečíst. Já to moc dobře vím, mám garáž ve společném objektu a tento problém se tam řeší prakticky každý rok na schůzích SVJ. Tož tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na fabii po napíchnoutí chyba škrtící klapka a snímač tlaku sání.

takže jsem vyčistil klapku dal 3 víčka zázračného vifu doplnil nádrž 100octanem a 60km výlet. vypadá to že bude zase na rok klid a paní se bude snažit vifovat.

Pavouku Pepík mi doporučil nedělat základní nastavení té škrtící klapky prej to pak rádo odchází.

Na chrochtě nové okno to původní prej už taky nebylo originální ;-)

Petře nestraš s emisemi když o tom víš hovno z Varů, kamarád dneska prošel s 1.9 TDI a zaslepený egr ventil a Pepík potvrdil že se v podstatě nic nezměnilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem přijel ze servisu, závada těsnění dveří se neprojevila, závada pazvuku z pravé strany od kastlíku se neprojevila, únik chladící kapaliny se neprokázal, ošoupaná hlavice objednána. Sakra to mě vytočili, já tam jel třikrát, aby mi řekli, že tu hlavici objednali, to se mi snad zdá, to nemohli objednat, když jsme tam byl poprvé??? To jsem zase pro změnu jel do jiného autorizáku, než jezdím obvykle, moje chyba.

 

Takže tam auto stálo celej den, aby mi vyměnili pylovej filtr a vyčistili klimu :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ukazovali mi, jak ze dveří vychrstne voda na videu, po jejich otevření a ptali se mě, jestli to mám taky tak. Povidám, že ne, že otevřu a vychrstnutí se nekoná, jen ze dveří začne pomalu téct voda a oni že je to OK, že průser byl v Rapidech....Ale že mi to můžou nějak proříznout či co.

 

Tak alespoň tu hlavici řadičky že vyměněj.....Tohle mě překvapilo, pač na páce ruku nenechávám a prstýnky buzerantský nenosím. Leze z toho barva, ta kůže je prostě blbě nabarvená, jinak kůže jako materiál OK.

 

Volant je stále 100%, žádné ani minimální opotřebení, tady je to všechno v pořádku.

 

 

Je mi jasné, že Petrrr si nad mým příspěvkem, týkající se autorizáku honí teď s nadšením lofase :kol-48:

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Rapida voda ve dverich po otevreni neodtekala i kdyz si je otevrel a presto v tech dverich bylo 5 litru vody. Musel si odchlipnout to tesneni u vytokoveho otvoru aby ta voda co splouchala ve dverich odtekla. Jinak ma samozrejme odtekat i pri zavrenych dverich. U me je to poznat pac jsou spinavy prahy v mistech kanalku ve dverich.

Jinak radicku si uhadal dobre, to se mne nepovedlo. Jeste ze ses se mnou hadal s Honzou + cislo s recma o agresivnim potu. Mne je u prdele ceho je ten stav radicky pricinou, kuzi barvou nebo nevim cim, proste je po par tisicich hnusna a tim to hasne.

Jinak ano delas mi s AS jen samou radost. Hned mam lepsi naladu. [emoji1]

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Rapida voda ve dverich po otevreni neodtekala i kdyz si je otevrel a presto v tech dverich bylo 5 litru vody. Musel si odchlipnout to tesneni u vytokoveho otvoru aby ta voda co splouchala ve dverich odtekla. Jinak ma samozrejme odtekat i pri zavrenych dverich. U me je to poznat pac jsou spinavy prahy v mistech kanalku ve dverich.

Jinak radicku si uhadal dobre, to se mne nepovedlo. Jeste ze ses se mnou hadal s Honzou + cislo s recma o agresivnim potu. Mne je u prdele ceho je ten stav radicky pricinou, kuzi barvou nebo nevim cim, proste je po par tisicich hnusna a tim to hasne.

Jinak ano delas mi s AS jen samou radost. Hned mam lepsi naladu. [emoji1]

Asi je vyjde levněji vyměnit sem tam někomu celou hlavici, než mít dodavatele, který je dražší, ale udělá to pořádně. Je to šlendrián.

U dvojky s řadící pákou problém nebyl, proto mě překvapilo, že se nedrzeli osvědčeného dodavatele, ale vzali nějakého lacinějšího troubu, který tu kůži barvil vodovkama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme, protoze vymeni 10% hlavic a zbytek svedou na agresivni pot. Dnesni politika a pak mi tady bude Honza + cislo co by agitator SA neco povidat. Skoda ze uz sem nechodi by me zajimalo co by na to rekl. Hold uz chodi jen na stranky kde se vsichni placaji po zadech a povidaji si jak je koncern nejlepsi bez sebemensi chybicky a on jim ukaze jak se s TDI da jezdit za 2 litry na 100 a kesene od rakouskeho zastoupeni SA jsou doma.

Je tu jeden kluk ( nebudu jmenovat) sam dela v MB ve svarovne a ne uplne delnasa u pasu a ma nazor stejny jako ja ze Sade jde z kvalitou do prdele a budoucnost on sam vidi v operativnich leasingach. Sam ma co rok nove auto jako zamestnanec a do osobniho vlastnictvi by si novou Skodu nekoupil. Coz o necem vypovida.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už jsme ale řešili tisíckrát. Že není co koupit, všechno stejná kvalita, všude se musí šetřit.

To jenom ten starej fousatej pán s kinder kárkou si myslí, že Škoda je nejhorší auto a všechno ostatní je zaručeně kvalitní.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...