Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clinte ze se ti fakt furt vyplati neco reklamovat...

Kamarad videl lakovani na F3 a hned rekl, ze to je klump a ze zrezne driv, nez odejde motor (pozn, byl tam TSI, takze max 5 let a 100tis km). A ze radsi zustane u sve F1 1.4 MPi. Porovnali jsme lakovani oproti jeho Fabce a rozdil je tam videt uz od pohledu. Fakt to jde silene do prdele a motorovy prostor je strikanej uz jen plnicem a mikronem laku, proto modra neni modra, ale azuritova. Naopak jeho zlata metaliza je uplne vsude, v kazdym koutku. Ostatne fotky jsem sem daval davno predtim, nez to videl on.

A proto rikam, nemam iluze, ze to jinde vypada lip, ale jinde mohu zaplatit min.

Sraz ok, mel bych dorazit.

A na operu Pawouka nema smysl reagovat, jak psal sam, je to napsane, kazdy si to muze přečíst - az se to radne zmoderuje do správně podoby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak byly drahy i jako novy, ale kdyz se podivas na ten osklivej interier, tak tam ani po 10ti letech nic nemlati a nevrze - parkrat me vezl kamarad, jednou sef (oba F1, letite kusy +-2005, kolem 100tis km, sef ma holotu, kamos eleganci). Na dnesni pomery je interier strohý, ale funkcni. Auto je prakticky a ma super vychytávky, jako napriklad panty kufru jsou schovane pod strechou, lak je uplne vsude - to asi bezneho frantu netrapi, ale kdo na auto kouka i trochu jinak, tak je nadsenej. Ani jednomu nic nerezne a to jedna jezdi hlavne streky a dalnici (HTP a je v cajku, jezdi i na lih, byla v cely evrope) a druha hlavne povoz do prace (1.4 MPi).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A na operu Pawouka nema smysl reagovat, jak psal sam, je to napsane, kazdy si to muze přečíst - az se to radne zmoderuje do správně podoby.

Už zase blábolíš z cesty...

 

Vsak byly drahy i jako novy, ale kdyz se podivas na ten osklivej interier, tak tam ani po 10ti letech nic nemlati a nevrze - parkrat me vezl kamarad, jednou sef (oba F1, letite kusy +-2005, kolem 100tis km, sef ma holotu, kamos eleganci). Na dnesni pomery je interier strohý, ale funkcni. Auto je prakticky a ma super vychytávky, jako napriklad panty kufru jsou schovane pod strechou, lak je uplne vsude - to asi bezneho frantu netrapi, ale kdo na auto kouka i trochu jinak, tak je nadsenej. Ani jednomu nic nerezne a to jedna jezdi hlavne streky a dalnici (HTP a je v cajku, jezdi i na lih, byla v cely evrope) a druha hlavne povoz do prace (1.4 MPi).

 

 Tak a teď ještě tu o Karkulce. Mně FI rezla a vrzala, takže rozdíl nikde nevidím. Jo, vlastně jeden vidím, FIII má bezproblémový elektrický posilovač řízení, zatímco u FI šunt, který se pořád sype. Za to panty kufru to je bomba, ty zajímají každého BFU, poněvadž je to zásadní část automobilu. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci mám 2 otázky.

1. Máte nějaké informace ohledně kvality motorů 1.2TSi ve Fabii III (66 / 81 kw)? Asi možná nejspíš Pawouk by mohl mít nějaké informace tady z fóra načtené...

2. Nemáte někdo známost u dealera Škoda, kde by mohli nabídnout nějakou Fabii z předváděčky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...