Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Voici je otazkou co tou nespolehlivosti myslis. Treba ja mel pred tim o1. A ano pokud tim myslis ze by me nekde treba nechala, tak nenechala. Je to taky o udrzbe, pravidelnem servisu atd. tedy nenechala, protoze jsem se zavadam snazil predchazet aby nenechala. Napr. Chladic zacal mokvat, tak jsem ho hned vymenil a necekal az rupne uplne. Je pak otazkou za jakou jeste cenu to auto chces mit spolehlive a cpat do nej prachy a nebo uz se vyplati koupit nove.
Naopak ja za nespolehlive povazuji auto, s kterym od novoty travis cas v servisech po zarukach, protoze tuhle se pare calouneni, tuhle se loupe radicka, klepe silentblok atd. Zaruku ja beru jako institut kdy v pripade nahodneho problemu, ktery nastane ve vyrobe a projevi se az v uzivani auta byla moznost tento kaz odstranit. Nepovazuji zaruku na to aby si vyrobce sve vyrobky na zakaznicich testoval a spolehal na to, ze se rada zakazniku neozve treba. Tedy kdyz si kupuji nove auto cekam od nej pouze bezny servis a udrzbu alespon prvni 4 roky a ne to, ze jsem s nim v servisu casteji nez se starym 12 tiletym suplikem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Clint napsal:

Soused je bejvalej Němec a taky tvrdí, že bydlení je tam neskutečně drahý. Že si to ani představit neumíme a že pak z toho platu toho taky moc nezbývá. Je to tak. Makat v Reichu a bydlet a žít tady. Ideál. Ale žebrat na nádraží, pomlouvat Škodovku a snít o Ramce se dá v pohodě i tam emoji23.png

 

Ono dost těch starých lidí, kteří jezdí v těch Mercedes, BMW nebo Audinách taky moc neuvidíš. A když jo, tak jsou to buď zámožní podnikatelé (stejně jako u nás) nebo prostě lidé, kteří si koupili auto z celoživotních úspor, které dostali z penzijního připojištění.

 

Známej bydlí v Ostravě, jednou za měsíc se sebere, jede na dva týdny na stavbu, montovat lešení a je výsmátej, jak moc má peněz... ovšem dělá v dešti, zimě, vedru... to už raději to nádraží. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To DSG je ale věc... bez toho bych se nejspíš obešel.

Mi to připadá že to uspokojivě řadí jen při klidné jízdě. Myslím tím situaci, že do řazení nijak nezasahuji - protože pak to podle mě ztrácí opodstatnění a stačil by manuál.

Máte s tím někdo delší zkušenost ?

By mě totiž zajímalo jestli jsem blbej já a nebo si ta bedna plná koleček ze mne dělá prcku......

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG umí řadit pěkně nahoru  a při plným plynu a to je tak vše. jinak to je docela tragikomedie a ještě ve spojení TDI 4 válec to je hrozny. a o trošku lépe funguje DSG u BITDI passata. ale zase ve 70km/H to tam rve 7 kvalt :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG umí řadit pěkně nahoru  a při plným plynu a to je tak vše. jinak to je docela tragikomedie a ještě ve spojení TDI 4 válec to je hrozny. a o trošku lépe funguje DSG u BITDI passata. ale zase ve 70km/H to tam rve 7 kvalt [emoji3]

To víš... Nějak to ty emise splňovat musí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jde jen o zvyk... třeba kdybych s tím jezdil dýl.

Ale připadá mi, že manuál je na nějaké ostřejší ježdění lepší - automat asi těžko pozná, na jakouže chceš před zatáčkou podřadit rychlost - a pokud si pomáhám pádlama (řadičkou) tak už nepotřebuju automatické řazení.

To navíc nemluvím o tom, že je v eReSu nafta - česká to specialita - třeba do Německa jdou hlavně benzíny.

Zato na nějaké dlouhé přesuny, či popojíždění je DSG jistě pohodlné.

To abych jej nehanil, když s tím mám najeto jen několik set km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl několikrát půjčený automat v obyčejné Octavii (2013, třetí generace, nafta) a nemohl jsem si zvyknout. Byla tam hrozná odezva v případě plného plynu. Dal jsem plný plyn a trvalo opravdovou dobu, než si auto vůbec rozmyslelo, co vlastně chci. Možná jsi jen namlsaný manuálem, u kterého víš, co čekat a kdy co můžeš čekat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

24 minutes ago, stanmar said:

No mě taky vadí to vytáčení do maximalních otáček - to zas tak moc často nepotřebuju. Myslím tím při plném plynu.

Ona ta nafta je pak docela hlučná.

a jak chceš jinak jezdit. prostě vytočím motor a jedu. pokud ho tak nechceš vytáčet tak si ručně přeřaď nebo uber plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...