Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

nepustí tě to do červeného, když nezařadiíš na vyšší stupeň, tak přeřadí sám... chceš předjíždět, tak si pádlama podřadíš z 7 stupně třeba na třetí, to je tak vše....

Upraveno od kokta7

No to prave nevim jak je to u DSG. Ti co to vi, mlci asi zrovna koukaji na Ordinaci v ruzove zahrade.

Tak oprava Kokta se probudil. Diky za objasneni. Tak pak jsou ta padla k hovnu. Pac kdyz seslapnes plyn na podlahu kickdown tak by to melo udelat totez ne s tim podrazenim.

Upraveno od Petrrr

jak si psal tak na ferari/maserati ty pádla jsou uplně o něčem jiném...

 

tohle mě ukazoval známej v garáži, měl značky v depositu protože s tím v zimě nejezdí. neskutečnej randál při startu, každej se prej za tebou otáčí co to je :D

http://youtu.be/B60Q2P2JZG8?t=52s

Upraveno od kokta7

Boha, to je zvuk. To není ten umělej bazmek z nového RSa. :kol-46:

No, reklama v ordinaci asi nebude. Pádla v supu nemám. Ale, když dáš kickdown, tak by tam měl zařadit nejnižší možnou rychlost. Já jezdim klasicky na D, když čekám problém dám S. V zatáčkách s větší změnou rychlosti jdu na manuál. V supu s 1.8 jsem dával manuál skoro pořád. Na rovince to byli furt 6,7,6, 7

Proto Maserati miluji. Muj sen. Kdyz ho slysim hlavne na zivo vzdy mam husi kuzi. Maserati vzdy slysis driv nez ho vidis.

taky ta cenovka, karbonový zrcátka, kliky... je to krásná kára no. tuším že tohle jejich.. 

Aaa Motosman. ty si psal ze mas Maserati v praci skoro pod podlahou ne? No a co ty Motosmane, asi mas s tim DSG dost zkusenosti co si o tom myslis. Je to takovej werk nebo se to s nim jen musi umet.

Klucí už jsem to psal. Jestli máte zájem hodím vám na něj rezervačku. ;-)

Cena od 150.000, € :-)

No ideál DSG bude od Hondy. Kombinace klasiky s DSG. Kdybych si měl vybrat, tak klasiku a jinak DSG od Audi. Nevím proč, ale v S4 bylo DSG celkem bez problémů. Rozjezdy bez škubnutí atd.

  • Autor

DSG je pro ženské a lenochy, co mají auto jenom k přepravě prdele z bodu A do bodu B.

 

My, co si rádi užíváme svobodu a radost z jízdy asi jedině manuál. Já jsem jel delší trasu s Prassákem TDI 125KW a musel jsem tam mít jenom režim sport, protože se mu vůbec nechtělo předjíždět. Před zatáčkou tam byla šestka, já jel za autem, za zatáčkou ho chtěl hned předjet. S manuálem bych si tam včas podřadil, jenže tady jsem musel projet zatáčku, pak sem šlápnul na plyn a auto nevědělo chvíli, co od něj chci. Musel jsem kick down, podřadilo to o dva dolů a já mohl začít předjíždět.

To už si ani nechci představit to předjíždění, kdy ti v průběhu na režim D řadí při nízkých otáčkách další stupně nahoru....

Upraveno od Clint

tohle cos napsal je kravina :)

 

je vidět že s DSG ti nedošlo jak jezdit-... když chceš prostě předjíždět klidně i z režimu D, tak prostě stlačit na max a podřadí co si on myslí že jde a jede to... podřadit si můžeš taky dopředu, stačí pohnout pákou doprava nebo pádlama... 

clinte, DSG je o pohodli, kdyby si jezdil jako nekteri moji kolegove 100t km rocne, tak bys byl za DSG vdecny ;)

  • Autor

Kokto a co jsem napsal? že jsem na to musel šlápnout, aby to podřadilo o dva dolů a stejně to trvá. Na (D) se předjíždět svižně nedalo. Nevím, možná s Lambem jo, to máš asi zkušennosti ty, ale s Prassákem ne.

no a v čem je problém že si na to musel šlápnout? nedělej z toho, že to je totální krám... když chceš co nejrychleji předjed, tak taky podřadíš u manualu(to chvíli taky trvá) a ještě než uděláš předížděcí manévr tak můžeš ve svém pruhu auto trošku rozpohybovat a načasovat...

 

ale dá se na D svižně předjíždět, tak hold si prostě ručně podřadíš, nebo na to šlápnu o sekundu dříve a žádný stres... s motosmanem jsme se právě i shodli, že u audi či tuarega to reaguje daleko lépe, nevím čím to je, nerozumím tomu do podrobna.... s lambem nemám, ale s R8 s 4.2 v manualu i s tím automatem...

 

mě na tom ša dsg štve pouze to cukání při rozjezdu, parkování či brždění, v posledních vzpomínkách tohle prostě tuareg s TT nedělal v takové míře...

Upraveno od kokta7

clinte z toho proste plyne, nech si co mas a bud za to rad, aspon si budes uzivat poradne auto. pokud ti chybi vykon tak chip to vyresi ;)

  • Autor

No copak letos to stejně řešit nemusim, ale příští rok na podzim budu muset ;)  A na výkon si člověk zvykne a chce víc a víc :) 

No nevím jestli ti to stojí za to, to se musíš rozhodnout sám, ale já na OIII měnit nebudu pokud me situace nedonuti... B-)

  • Autor

Nojo, tak ty máš stíhačku, ale já, chudák, já se belhám někde vzadu :)

to víš, myslivec to je teprve auto pro pořádný kluky :)

Takže Radiusi - pustil jsem si tu reportáž a jako obvykle plácáš ničím nepodložené nesmysly. Mluví se tam o povinnosti použití majáků při využití práva přednosti v jízdě, což měření rychlosti NENÍ! Maják se zapíná jen tehdy, pokud chtějí využívat práva přednosti v jízdě - což při měření není nutné. A to je sakra rozdíl! Navíc se tam prakticky řešilo jen jeho umístnění na střeše, což ty Passaty nemají, takže když si bude vynucovat právo přednosti v jízdě, je to na pováženou. Ale měřit v rychlostech nad 130 km/h mohou legálně bez majáků. Což už jsme tady s motosmanem podložili příslušnou legislativou.

 

hele sorry Pawouku, ale reknu ti to taklhe. Pust si to znova a Rey Koranteng se tam jasne pta: "Ja se ale ptam na to, kdyz jedete za vozem rychleji nez povolenou rychlosti a merite ho". A zjisti si, co na to dopravni prezident odpovedel.

 

Jasne rikam, ze mne nezajima, jestli ma auto ci nema majacky, kde je ma a nema, zda mne zastavuje ci nezastavuje, jestli meri nebo nemeri, jestli si vynucuje prednost nebo nevynucuje. Mne zajima pouze jedna vec, vuz jede rychleji, nez je maximalni povolena rychlost a je mi jedno jaky vuz (nesmi zadny, krom uvedeno ve vyhlasce - kde je ale ten seznam? To sem uz motosman nedal). A na toto mi napis odpoved z ust pana generalniho. Ja bych ti napsal co rekl na tuto konkretni otazku, ale zkus se podivat jeste jednou a fakt se na to zamer.

 

PS:

kdyz jdes k soudu na zaklade odposlechu a nebyl jsi o odposlouchavani informovan a nebylo to soudne narizene, tak proste dukaz jako by nebyl a muzes se tam priznat k 10ti vrazdam a popsat takove detaily, ktere zna opravdu jen vrah, stejny princip plati i zde... jakmile te meri a samy porusuji zakon, dukaz je neplatny... respektive na to poukazes a ruka ruku myje... v nejhorsim pripade dostanou pokutu vsichni a pak se to rozmaze v tv, ale vzhledem k tomu ze takovej pripad nenastal, tak se to proste zahodi, prave kvuli tomu, ale se to nerozmatlalo a pak by kazdej Jarda z horni dolni prestal platit.

Na tomto principu vydelavaji dalsi firmy, kde se plati rocni poplatek a oni se v pripade problemu postaraji o tyto "vymluvy" a pripadne soudy... nebo maji agenty u policie, kteri za uplatu skartuji pokuty? Ted mne Pawouk nahlodal ze nevim kde je pravda.

Ano. Ale oni mají opravdu vyjímku z rychlosti. Prostě ministr vnitra vydal vnitřní nařízení, kde jsou vypsány útvary kterých se to týká. V předchozí vyhlášce bylo, že max. povolená rychlost mimo obce neplatí pro ozbrojené složky, sbory PČR atd.

tak zařidit aby tam dopsali i mojí spz ne ? :)

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.