kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) nepustí tě to do červeného, když nezařadiíš na vyšší stupeň, tak přeřadí sám... chceš předjíždět, tak si pádlama podřadíš z 7 stupně třeba na třetí, to je tak vše.... Editováno: 25. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) No to prave nevim jak je to u DSG. Ti co to vi, mlci asi zrovna koukaji na Ordinaci v ruzove zahrade. Tak oprava Kokta se probudil. Diky za objasneni. Tak pak jsou ta padla k hovnu. Pac kdyz seslapnes plyn na podlahu kickdown tak by to melo udelat totez ne s tim podrazenim. Editováno: 25. Únor 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) jak si psal tak na ferari/maserati ty pádla jsou uplně o něčem jiném... tohle mě ukazoval známej v garáži, měl značky v depositu protože s tím v zimě nejezdí. neskutečnej randál při startu, každej se prej za tebou otáčí co to je http://youtu.be/B60Q2P2JZG8?t=52s Editováno: 25. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Boha, to je zvuk. To není ten umělej bazmek z nového RSa. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 No, reklama v ordinaci asi nebude. Pádla v supu nemám. Ale, když dáš kickdown, tak by tam měl zařadit nejnižší možnou rychlost. Já jezdim klasicky na D, když čekám problém dám S. V zatáčkách s větší změnou rychlosti jdu na manuál. V supu s 1.8 jsem dával manuál skoro pořád. Na rovince to byli furt 6,7,6, 7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Proto Maserati miluji. Muj sen. Kdyz ho slysim hlavne na zivo vzdy mam husi kuzi. Maserati vzdy slysis driv nez ho vidis. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 taky ta cenovka, karbonový zrcátka, kliky... je to krásná kára no. tuším že tohle jejich.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Aaa Motosman. ty si psal ze mas Maserati v praci skoro pod podlahou ne? No a co ty Motosmane, asi mas s tim DSG dost zkusenosti co si o tom myslis. Je to takovej werk nebo se to s nim jen musi umet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Klucí už jsem to psal. Jestli máte zájem hodím vám na něj rezervačku. ;-) Cena od 150.000, € :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 No ideál DSG bude od Hondy. Kombinace klasiky s DSG. Kdybych si měl vybrat, tak klasiku a jinak DSG od Audi. Nevím proč, ale v S4 bylo DSG celkem bez problémů. Rozjezdy bez škubnutí atd. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) DSG je pro ženské a lenochy, co mají auto jenom k přepravě prdele z bodu A do bodu B. My, co si rádi užíváme svobodu a radost z jízdy asi jedině manuál. Já jsem jel delší trasu s Prassákem TDI 125KW a musel jsem tam mít jenom režim sport, protože se mu vůbec nechtělo předjíždět. Před zatáčkou tam byla šestka, já jel za autem, za zatáčkou ho chtěl hned předjet. S manuálem bych si tam včas podřadil, jenže tady jsem musel projet zatáčku, pak sem šlápnul na plyn a auto nevědělo chvíli, co od něj chci. Musel jsem kick down, podřadilo to o dva dolů a já mohl začít předjíždět. To už si ani nechci představit to předjíždění, kdy ti v průběhu na režim D řadí při nízkých otáčkách další stupně nahoru.... Editováno: 25. Únor 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 tohle cos napsal je kravina je vidět že s DSG ti nedošlo jak jezdit-... když chceš prostě předjíždět klidně i z režimu D, tak prostě stlačit na max a podřadí co si on myslí že jde a jede to... podřadit si můžeš taky dopředu, stačí pohnout pákou doprava nebo pádlama... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 clinte, DSG je o pohodli, kdyby si jezdil jako nekteri moji kolegove 100t km rocne, tak bys byl za DSG vdecny 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Kokto a co jsem napsal? že jsem na to musel šlápnout, aby to podřadilo o dva dolů a stejně to trvá. Na (D) se předjíždět svižně nedalo. Nevím, možná s Lambem jo, to máš asi zkušennosti ty, ale s Prassákem ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 (editace) no a v čem je problém že si na to musel šlápnout? nedělej z toho, že to je totální krám... když chceš co nejrychleji předjed, tak taky podřadíš u manualu(to chvíli taky trvá) a ještě než uděláš předížděcí manévr tak můžeš ve svém pruhu auto trošku rozpohybovat a načasovat... ale dá se na D svižně předjíždět, tak hold si prostě ručně podřadíš, nebo na to šlápnu o sekundu dříve a žádný stres... s motosmanem jsme se právě i shodli, že u audi či tuarega to reaguje daleko lépe, nevím čím to je, nerozumím tomu do podrobna.... s lambem nemám, ale s R8 s 4.2 v manualu i s tím automatem... mě na tom ša dsg štve pouze to cukání při rozjezdu, parkování či brždění, v posledních vzpomínkách tohle prostě tuareg s TT nedělal v takové míře... Editováno: 26. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 jinak zajímavý pohled na zadní nápravu, tohle tady napsat tak hravec řekne že čteš novináře a další majitelé jednoduchých náprav že je to kravina a že v čr sou krásné cesty všude! http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=17116&p=1449646 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 (editace) Tak to jsem nepozoroval cukání při rozjezdu, brždění nebo parkování žádné, ale moc dlouho jsem s tím nejel, takže všechno je možné. Tady ji taky moc nechválej: http://www.sauto.cz/auto-moto-clanky/skoda-octavia-combi-18-tsi-dsg-elegance/5533 Editováno: 26. Únor 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 clinte z toho proste plyne, nech si co mas a bud za to rad, aspon si budes uzivat poradne auto. pokud ti chybi vykon tak chip to vyresi 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 No copak letos to stejně řešit nemusim, ale příští rok na podzim budu muset A na výkon si člověk zvykne a chce víc a víc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 No nevím jestli ti to stojí za to, to se musíš rozhodnout sám, ale já na OIII měnit nebudu pokud me situace nedonuti... B-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Nojo, tak ty máš stíhačku, ale já, chudák, já se belhám někde vzadu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 to víš, myslivec to je teprve auto pro pořádný kluky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Takže Radiusi - pustil jsem si tu reportáž a jako obvykle plácáš ničím nepodložené nesmysly. Mluví se tam o povinnosti použití majáků při využití práva přednosti v jízdě, což měření rychlosti NENÍ! Maják se zapíná jen tehdy, pokud chtějí využívat práva přednosti v jízdě - což při měření není nutné. A to je sakra rozdíl! Navíc se tam prakticky řešilo jen jeho umístnění na střeše, což ty Passaty nemají, takže když si bude vynucovat právo přednosti v jízdě, je to na pováženou. Ale měřit v rychlostech nad 130 km/h mohou legálně bez majáků. Což už jsme tady s motosmanem podložili příslušnou legislativou. hele sorry Pawouku, ale reknu ti to taklhe. Pust si to znova a Rey Koranteng se tam jasne pta: "Ja se ale ptam na to, kdyz jedete za vozem rychleji nez povolenou rychlosti a merite ho". A zjisti si, co na to dopravni prezident odpovedel. Jasne rikam, ze mne nezajima, jestli ma auto ci nema majacky, kde je ma a nema, zda mne zastavuje ci nezastavuje, jestli meri nebo nemeri, jestli si vynucuje prednost nebo nevynucuje. Mne zajima pouze jedna vec, vuz jede rychleji, nez je maximalni povolena rychlost a je mi jedno jaky vuz (nesmi zadny, krom uvedeno ve vyhlasce - kde je ale ten seznam? To sem uz motosman nedal). A na toto mi napis odpoved z ust pana generalniho. Ja bych ti napsal co rekl na tuto konkretni otazku, ale zkus se podivat jeste jednou a fakt se na to zamer. PS: kdyz jdes k soudu na zaklade odposlechu a nebyl jsi o odposlouchavani informovan a nebylo to soudne narizene, tak proste dukaz jako by nebyl a muzes se tam priznat k 10ti vrazdam a popsat takove detaily, ktere zna opravdu jen vrah, stejny princip plati i zde... jakmile te meri a samy porusuji zakon, dukaz je neplatny... respektive na to poukazes a ruka ruku myje... v nejhorsim pripade dostanou pokutu vsichni a pak se to rozmaze v tv, ale vzhledem k tomu ze takovej pripad nenastal, tak se to proste zahodi, prave kvuli tomu, ale se to nerozmatlalo a pak by kazdej Jarda z horni dolni prestal platit. Na tomto principu vydelavaji dalsi firmy, kde se plati rocni poplatek a oni se v pripade problemu postaraji o tyto "vymluvy" a pripadne soudy... nebo maji agenty u policie, kteri za uplatu skartuji pokuty? Ted mne Pawouk nahlodal ze nevim kde je pravda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Ano. Ale oni mají opravdu vyjímku z rychlosti. Prostě ministr vnitra vydal vnitřní nařízení, kde jsou vypsány útvary kterých se to týká. V předchozí vyhlášce bylo, že max. povolená rychlost mimo obce neplatí pro ozbrojené složky, sbory PČR atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 tak zařidit aby tam dopsali i mojí spz ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky