Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

nepustí tě to do červeného, když nezařadiíš na vyšší stupeň, tak přeřadí sám... chceš předjíždět, tak si pádlama podřadíš z 7 stupně třeba na třetí, to je tak vše....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to prave nevim jak je to u DSG. Ti co to vi, mlci asi zrovna koukaji na Ordinaci v ruzove zahrade.

Tak oprava Kokta se probudil. Diky za objasneni. Tak pak jsou ta padla k hovnu. Pac kdyz seslapnes plyn na podlahu kickdown tak by to melo udelat totez ne s tim podrazenim.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak si psal tak na ferari/maserati ty pádla jsou uplně o něčem jiném...

 

tohle mě ukazoval známej v garáži, měl značky v depositu protože s tím v zimě nejezdí. neskutečnej randál při startu, každej se prej za tebou otáčí co to je :D

http://youtu.be/B60Q2P2JZG8?t=52s

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, reklama v ordinaci asi nebude. Pádla v supu nemám. Ale, když dáš kickdown, tak by tam měl zařadit nejnižší možnou rychlost. Já jezdim klasicky na D, když čekám problém dám S. V zatáčkách s větší změnou rychlosti jdu na manuál. V supu s 1.8 jsem dával manuál skoro pořád. Na rovince to byli furt 6,7,6, 7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG je pro ženské a lenochy, co mají auto jenom k přepravě prdele z bodu A do bodu B.

 

My, co si rádi užíváme svobodu a radost z jízdy asi jedině manuál. Já jsem jel delší trasu s Prassákem TDI 125KW a musel jsem tam mít jenom režim sport, protože se mu vůbec nechtělo předjíždět. Před zatáčkou tam byla šestka, já jel za autem, za zatáčkou ho chtěl hned předjet. S manuálem bych si tam včas podřadil, jenže tady jsem musel projet zatáčku, pak sem šlápnul na plyn a auto nevědělo chvíli, co od něj chci. Musel jsem kick down, podřadilo to o dva dolů a já mohl začít předjíždět.

To už si ani nechci představit to předjíždění, kdy ti v průběhu na režim D řadí při nízkých otáčkách další stupně nahoru....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle cos napsal je kravina :)

 

je vidět že s DSG ti nedošlo jak jezdit-... když chceš prostě předjíždět klidně i z režimu D, tak prostě stlačit na max a podřadí co si on myslí že jde a jede to... podřadit si můžeš taky dopředu, stačí pohnout pákou doprava nebo pádlama... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto a co jsem napsal? že jsem na to musel šlápnout, aby to podřadilo o dva dolů a stejně to trvá. Na (D) se předjíždět svižně nedalo. Nevím, možná s Lambem jo, to máš asi zkušennosti ty, ale s Prassákem ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a v čem je problém že si na to musel šlápnout? nedělej z toho, že to je totální krám... když chceš co nejrychleji předjed, tak taky podřadíš u manualu(to chvíli taky trvá) a ještě než uděláš předížděcí manévr tak můžeš ve svém pruhu auto trošku rozpohybovat a načasovat...

 

ale dá se na D svižně předjíždět, tak hold si prostě ručně podřadíš, nebo na to šlápnu o sekundu dříve a žádný stres... s motosmanem jsme se právě i shodli, že u audi či tuarega to reaguje daleko lépe, nevím čím to je, nerozumím tomu do podrobna.... s lambem nemám, ale s R8 s 4.2 v manualu i s tím automatem...

 

mě na tom ša dsg štve pouze to cukání při rozjezdu, parkování či brždění, v posledních vzpomínkách tohle prostě tuareg s TT nedělal v takové míře...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže Radiusi - pustil jsem si tu reportáž a jako obvykle plácáš ničím nepodložené nesmysly. Mluví se tam o povinnosti použití majáků při využití práva přednosti v jízdě, což měření rychlosti NENÍ! Maják se zapíná jen tehdy, pokud chtějí využívat práva přednosti v jízdě - což při měření není nutné. A to je sakra rozdíl! Navíc se tam prakticky řešilo jen jeho umístnění na střeše, což ty Passaty nemají, takže když si bude vynucovat právo přednosti v jízdě, je to na pováženou. Ale měřit v rychlostech nad 130 km/h mohou legálně bez majáků. Což už jsme tady s motosmanem podložili příslušnou legislativou.

 

hele sorry Pawouku, ale reknu ti to taklhe. Pust si to znova a Rey Koranteng se tam jasne pta: "Ja se ale ptam na to, kdyz jedete za vozem rychleji nez povolenou rychlosti a merite ho". A zjisti si, co na to dopravni prezident odpovedel.

 

Jasne rikam, ze mne nezajima, jestli ma auto ci nema majacky, kde je ma a nema, zda mne zastavuje ci nezastavuje, jestli meri nebo nemeri, jestli si vynucuje prednost nebo nevynucuje. Mne zajima pouze jedna vec, vuz jede rychleji, nez je maximalni povolena rychlost a je mi jedno jaky vuz (nesmi zadny, krom uvedeno ve vyhlasce - kde je ale ten seznam? To sem uz motosman nedal). A na toto mi napis odpoved z ust pana generalniho. Ja bych ti napsal co rekl na tuto konkretni otazku, ale zkus se podivat jeste jednou a fakt se na to zamer.

 

PS:

kdyz jdes k soudu na zaklade odposlechu a nebyl jsi o odposlouchavani informovan a nebylo to soudne narizene, tak proste dukaz jako by nebyl a muzes se tam priznat k 10ti vrazdam a popsat takove detaily, ktere zna opravdu jen vrah, stejny princip plati i zde... jakmile te meri a samy porusuji zakon, dukaz je neplatny... respektive na to poukazes a ruka ruku myje... v nejhorsim pripade dostanou pokutu vsichni a pak se to rozmaze v tv, ale vzhledem k tomu ze takovej pripad nenastal, tak se to proste zahodi, prave kvuli tomu, ale se to nerozmatlalo a pak by kazdej Jarda z horni dolni prestal platit.

Na tomto principu vydelavaji dalsi firmy, kde se plati rocni poplatek a oni se v pripade problemu postaraji o tyto "vymluvy" a pripadne soudy... nebo maji agenty u policie, kteri za uplatu skartuji pokuty? Ted mne Pawouk nahlodal ze nevim kde je pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano. Ale oni mají opravdu vyjímku z rychlosti. Prostě ministr vnitra vydal vnitřní nařízení, kde jsou vypsány útvary kterých se to týká. V předchozí vyhlášce bylo, že max. povolená rychlost mimo obce neplatí pro ozbrojené složky, sbory PČR atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...