Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No, zní to rozumně, mám na to stejný názor jako Stringo.

 

Nicméně naše názory nijak nekolidují s tvrzením, že to Koktovi jede solidně a hamtá jako splašenej kůň :)  A rovněž to, co tvrdím já, že pokud to má člověk čipnuté a nebude zvýšený výkon často využívat, čili nechá si ho jen svátečně k předjetí, tak by nemuselo v podstatě auto nějak výrazně trpět. Což ovšem asi není Koktův styl .D

Vloženo (editace)

mějte si názor jaký chcete :)

 

ono to hamtalo cestou zpátky díky tvému zkoušení a auto je zvyklé jezdit v červeným, tak byl zmatenej maxidot :)  já výkon nepoužívám většinu času, není nutné při každé jízdě to cpát ovšem do červeného a dávat plnej plyn, na co...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Nepredpokladam ze dava Motorpower nejakou zaruku na cokoliv. Max. na software ktery ti tam nahraje. Kdyby byl sicher ze se nic neposere nejakou by dal. Ale priklanim se k ostatnim a navic si me urco nalomil a uz nemam k tomu takove odmitave stanovisko. Za rok mi konci zaruka. za dva uver. Tak kdyz se s motorem nebude nic dit tedy si ziska duveru tak uvidime. V mem pripade chip ze 77 na nejakych 95 kw neni tak dramaticky. S octou jsem mel ovsem po chipu problem s ukazatelem spotreby. Zacal ukazovat o 0.5 l mene a zhorsily se teply starty. coz mi bylo vysvetleno ze to nemuze byt chipem.

Vloženo

s tím ti neporadím, když se bojíš tak do toho nechod :)

kde ti to upravovali? plno upravcu ti naslibuje snížení spotřeby a sníži ti spotřebu na maxidotu :) přidá ti citlivost pedálu plynu a máš dojem že to jede více :D

Vloženo

No, na brzdu jsem si šlápnul ještě v garáži. :kol-28:  Jinak ne. Takto - DSG v mém voze ne, 1.2 TSI 77 kW v Yetim také ne (alespoň promě). A SUV jako takové, nic proti nemu, ale mě je k ničemu. 4x4 to stejně nemělo aby to dávalo alespoň nějaký smysl. Nějak pro něj u mě nevidím využití. Clekem malý kufr by mě i za současné situace nevadil, v Octě stejně většinou vozím vzduch. Ale mělo to několi much - nezhasíná se v něm vnitřní osvětlení po zavření dveří a nastartování, takže musí být vypnuto nastálo vypínačem, stále svítí osvětlení v kastlíku v palubní desce - asi nějakej šotek v elektrice. A zjistil jsem, že se zase ušetřilo, protože Yeti nemá kontrolku rozsvícených potkávacích světel. Dále mu docela proměřoval tachometr, proto mě včera brách nemohl dohnat i když jsem jel jen 130 km/h. V tom Yetim totiž při této tachometrové rychlosti ukazuje GPS jen 118-119 km/h. Jinak k řazení píšu něco v příslušném rozhádaném tématu.

Vloženo (editace)

neměli jste to přeplé na stálé osvětlení, jelikož to funguje stejně jako v O2 nebo byla vadná dveřní jednotka či špatně kodována, na yetině to určitě funguje!!! v OCT2 svítí i kastlík stále.

tak to je jedině nějaká nová verze budíku v yetině!!!

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Nene, přepnuto na zhasínání od dveří. Já se právě v garáži divil, proč to uvnitř nesvítí (bylo to vypnuté) a ejhle, už vím proč to bylo vypnuté. Kokto, OII svítí kastlík i když je zavřený?  To je nějaká divočina, a kdy tedy zhasne?

Vloženo

Tak to je narez. Kontrolku potkavacich svetel ma i Rapid. A interierova svetla vcetne kastliku zhasinaji ato jsem si zadni palubni svetlo zapojil na spinanej sam jinak by fungovalo jen jako ctecka. Jedine co tak palubni svetlo a svetla v kufru kdyz je nastartovano lehce mzhouraji protoze tam jsou ledky tak ze fungujou v podstate i jako pozicni. Hold ledkam staci jakekoliv male napeti co prosakne i kdyz je to vyple. Jinak co mam znameho co dela skladnika ve skode v autorized ser. rikal ze nejporuchovejsi je Yeti, ty se tam resi nejvice. Osobne ja bych ho nechtel. A davat do SUV 1,2 TSI navic s DSG mi prijde docela masakr.

Vloženo

Bez té kontrolky je to ošemetné - oni totiž ty budíky tam svítí stále po zapnutí zapalování a když je třeba snížená viditelnost (třeba mlhavo), tak tě nic neupozorní, že svítíš jen denním osvětlením. Což třeba u mé OII není - tam budíky bez zapnutí světel nesvítí.

Vloženo

ne v superbech to taky není... akorát nevím kde ji sehnat, v obéčkách ji nemají, tak zkusím objednat v cécéčkách. a číslo v etce najít, to bude hardcore.

Vloženo

Jasan az to bude mit 300 tis najeto a budes to prodavat. Stocis tachac das zpet puvodni radicku, Sport pedaly, Volant nechas obsit nove a O2 s oblibenymi 100 tis je na svete.

Vloženo

Kokto, kastlík zhasíná, má spínač když zacvakneš kastlík, jenom popelník svítí pořád, jakmile se rozsvítí palubní osvětlení.

 

Pawouku, to už bylo TSi i v před FL???

Vloženo

Kokto, kastlík zhasíná, má spínač když zacvakneš kastlík, jenom popelník svítí pořád, jakmile se rozsvítí palubní osvětlení.

 

Pawouku, to už bylo TSi i v před FL???

jj, 1.8 TSI v OII byla představena v Ženevě v březnu 2007. :kol-33:

Vloženo

Ten Yetík mě ještě překvapil ve dvou věcech, jedna napravila předchozí kiks, který se projevuje i u OII, a to je mlácení přezky bezpečnostního pásu spolujezdce o sloupek "B", kde to má Yeti vyřešené takto:

post-32075-0-75270300-1393706248_thumb.j

No a ta druhá je méně příznivá - plastové šílenství pokračuje od Rapida, přes OIII i do Yetiho - tapec dveří je bez jediného kousku čalounění, jen neměkčený plast sa v oblasti loketní opěrky jakási měkčí podložka (koženka, či co to je).

post-32075-0-33783000-1393706610_thumb.j

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...