Jao Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Petre, začni vo veľkom šetriť na kofoly. Služobná O2FL 1.6Tdi - 115000 km. Jediné, čo sa menilo, boli žiarovky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Jao, nečteš správně jako Clint, psal jsem o současné produkci. Můj všeobecný názor je totiž ten, že O2 byla ještě relativně kvalitní auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FannanekH Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 jenom ten rapid.. plačko mam takovej pocit že tobě ho vyrobily na zakázku z toho co zbylo po směně ve skladu.. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Kdepak, koupil auto ze začátku výroby. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 jj, mně a tisícům jiným. Se můžeš podívat do vlákna patřičného a všichni stejné problémy Zejména u MR13,14 i 15. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 To je právě zásadní chyba. A FL se také občas nepovede - viz naše firemní FII FL a Roomster z roku 2010, to je doslova šrot. O rok později už nejsou s FII FL prakticky žádné potíže. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FannanekH Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 a ty tisíce je kolik procent? to by teprva bylo zajímavé číslo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Prakticky to budou všichni - konstrukční přešlap (například voda ve dveřích) je totiž stejný pro všechny a to až do jeho odstranění. Někdo je na to víc citlivý, někdo některé věci vůbec nevnímá. Takových lidí je totiž většina. A ta menšina to tady pak rozvíří. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 JJ Petrrr vydá za několik stovek majitelů najednou.. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 před 1 hodinou, Petrrr napsal: Ale náš odboj ( Stan, Pawouk a když bude chtít i Kokta) je tvrdej, nas nedogonět. No, já bych si zas na Tvém místě tak nefandil - pokud to vyjde podle mých představ, bude příští rok výměna současného vozu za jiný (a světe div se, s největší pravděpodobností to bude opět Škoda).... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 (editace) před 10 minutami, stanmar napsal: JJ Petrrr vydá za několik stovek majitelů najednou.. nesouhlasím, spíš desetitisíce majitelů zastupuje Editováno: 13. Září 2017, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Vykašlete se na škodovku, toto aktuální sdělení je důležitější: "Evropa podle Junckera není a nebude pevností, nýbrž zůstane světadílem solidarity, kde mohou lidé v bezprostřední nouzi najít útočiště." To se máme na co těšit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 (editace) Děkuji pánové za kompliment. Těžko se to vysvětluje takovému Fannankovi, který neví a nemá tušení, že i jeho milovaná Škoda auto dělá přešlapy jako prase. Kdo nezažije nevěří. To tady už pár lidí taky poznalo, byli chytrý a jak jim pak sklaplo. Když ti něco Ťuká v B sloupku u pásu přímo u ucha den co den to tě chvalozpěvy přejdou ( pokud nejsi Clint). Pawouku: takové titulky mi sem nedávej, to mi vždy zvedá tlak a to víc než Škodovka Kripl vožraleckej. Pryč z EU. Nevím proč Ti čmoudi terorizují obyčejný lidi, ať jdou navštívit EU Parlament, ale hlavně radu s tímhle vožralou. To ne, to oni jsou za hradbou z bodyguardů a neprůstřelných aut, ale obyč lidem by zbraně na sebeobranu brali. Maďaři ti jsou, i teď po tom prohraném soudu o kvótách, řekl ten Orbán, že uprchlíky přesto přijímat nebudou a basta. To není připosranej Sobotka. Editováno: 13. Září 2017, autor: Petrrr 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Stana do své ligy Plačko nepočítej, půjde do Škody a možná do TDI [emoji23] Pawouk s Koktou už jsou nakaženi kindernákazou, Pawouk už je ve vyšším stádiu nemoci. 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FannanekH Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 ale jako bylo by naopak hezký, kdyby nám plačka řekl, jaký ty auta jsou tedy dobrý..protože to který jsou ty nejhoršína světě už od něj víme.. tak by mě zajímal ten etalon káry Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 před 3 minutami, Clint napsal: Stana do své ligy Plačko nepočítej, půjde do Škody a možná do TDI Pawouk s Koktou už jsou nakaženi kindernákazou, Pawouk už je ve vyšším stádiu nemoci. Jo, a na rozdíl od ostatních na to mám vystavenou neschopenku - dnes prodlouženou o další dva týdny. Takže je to úředně potvrzeno. Ba za to dostanu i nějaký ten mrzký peníz. Proto tady řádím od rána. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Joo, Pawouk je náš mrzáček, místo 8 nohou má teď jen 7. Zbytečné řešit Fanny, všichni ví jaká jsou nejspolehlivější auta na světě. Koncern to rozhodně není, zvlášť z posledních statistik spolehlivosti motorů vůbec. Navíc sem to sem už párkrát uváděl, to je to, co z tebe dělá toho, kdo ví a kdo má načteno a toho kdo neví a pak by měl šoupat nohama. A netvrdím nejhorší na světě, to jsem o Škodě nikdy neřekl, Škoda a VW nedělají zas až tak špatná auta, jen už to není takový ethalon spolehlivosti, jakým býval a z čeho do dnes žijí a řada lidí jim to do dnes žere. Stejně tak nejsem bláhový, abych si myslel, že jiný výrobce je super spolehlivý. Jen si prostě myslím, že jsou výrobci co dělají o něco spolehlivější auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavkaKorčagin Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 A to jsou, prosím, jaký? Chci si rozšířit obzory. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Třeba Lexus, Toyota atd. Ne nadarmo Toyota má nejprodávanější auto na světě ( Corrola), kdyby se to sralo jako TSI prodá leda hovno. Co mají čmoudi v Africe, Hillux, Landcruiser. Určitě tam nejezdí v Yeti, Scautu nebo Kardiaqu a ani nebudou, dokonce ani v Tuaregu, Amaroku apod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FannanekH Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 ale tady plácáš všechno dohromady..vem jako základ výpočtu Rapida, kterýho máš ty a z toho vycházej tak aby bylo auto zhruba stejně velký, drahý a vybavený a bylo tedy etalonem vuči tomu tvýmu Rapidu, tedy o pět délek lepší.. neporovnávej s Rapidem Hullux to je přeci holej nesmysl.. to už fakt wolfovatíš.. ten tam má taky jako etalon spolehlivosti svoje stoletý pajero a i kdyby se to rozpadalo za jízdy je to etalon spolehlivosti, a když ne tak si to vymyslí.. a k tomu co já mam načteno.. tak mam pročtený tohle forum v mě zajímavých modelech kompletně tedy Fabia I, Roomster, Fabia II, info k podobným modelům motorů (PD) a když už tak chceš srovnávat je potřeba pracovat v relativních hodnotách, tedy nejlépe v procentech odpovídající poměru výroby a ne v absolutních číslech.. ale myslim že na to jsi chytrej až dost.. Chápu že ten tvůj rapid bude nepovedenej, ale víc než to vidim, že jsi si k tomuhle autu vybudoval vnitřní odpor, a spíš než abys dokázal mluvit objektivně, máš tu svoje subjektivní názory. Strejc má rapida, nemá ho odnova ale koupil to jako předváděčku asi s 25tis, teď má najeto 80k a vyjma zasekávající se nějaký klapky na topení nebo servomotorku nebo čehožeto nic na tom autě neřešil dolejvá jenom benzín a vodu do ostřikovaču a mění žárovky.. ale to taky proto, že to auto bere jako stroj a má ho k použití, nikoli proto, abi si zvyšoval společenskou úroveň.. já s tim jel několikrát a nic zásadního jsem si nevšiml. Ano to že mi na tom autě lecos chybělo proti mojemu roomu je věci jiná a je to otázka výbavy, že 1,2tsi ta slabší verze ( nevim jestli 63 nebo 66w to má hledat to nechci) mi proti mojemu 1,9tdi PD netáhne je taky vlastnost motoru a já bych to nekoupil..ale nic z toho není vada, kuli který by si hledal provaz na oprátku.... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 To je zase diskuze. Kucí, nenechte se strhnout! Já jsem se jeden čas taky nechal unést, ale teď už se jen bavím. A @Pawouk bude muset za chvíli změnit přezdívku, protože jestli bude mít elektrokáru, tak by to měl bejt spíš (bzučící) Sršeň . 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 A hlavně Pawouk bude mít zase škodovku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Pawouk, škodovku mít nebude, to se zase vsadím já. Fanny, já ale neporovnával Rapida jako model, ale automobilku jako celek. Psal jsem o výrobci, ne o modelu. To jsme se špatně pochopili. S Rapidem jsem náhodou spokojený i já, co se užitné hodnoty vs. ceny ( tehdejší) týče. Dokonce jsem i spokojený s motorem, jeho projevem, výkonem 77kw atd. Krom xenonů a nezávislého topení, tam mám vše co běžný člověk potřebuje. Ano dojezdy oken byl taky přešlap Škody, ale s tím nic neudělám. Co mi na tom autě vadí a ne jen na něm, ale na většiny současných škodovek, protože na Rapidu se kupodivu už dlouho nic nového neobjevilo, je kvalita všeobecně. Aby mi po koupi auta v zimě klepal silentblok převodovky ( taková základní věc na autě co se vyrábí od nepaměti) nebo aby u strýcovo Kardiaqa za 1,2mil vrzalo madlo dveří jak u nějaké Dacie je pro mě prostě nepřípustné. Jinak pokud chceš porovnatelné auto s Rapidem, je to zrovna třeba ta Corrola. Jinak aby řeč nestála, ty klapky Climatroniku jsou všeobecně taky voser, u Rapida je tam už několik lidí a Clint by Ti mohl taky vyprávět. Nic levného. Dále u Rapida všeobecně se líhne další problémek zadírajících se a pískajících kompresoru Denso ( polské výroby), to už se týká ale ve většině případů aut po záruce, stojí to jen 20tis se vším všudy. Pokud by toto lidi museli řešit v 8 letech stáří, neřeknu ani popel, je to stroj jak píšeš, vše se opotřebovává stárne. U Škody ale nejde vesměs o pouhé stárnutí, ale konstrukční problémy, které majitel řeší už v záruce a nebo o to hůře krátce po ní. Ano, měl jsem auto z počátku výroby, které mělo abnormálně závad, ale koho sere. Když si koupíš TV, taky nečekáš, že ti půjde jen napůl. Navíc i když si koupíš auto později, nemáš záruku, že koupíš spolehlivější. Nastoupí ještě tvrdší úspory a máš smolíka. Ani u Rapida se vše nevyřešilo ani v prvním, ale ani v druhém roce prodejů. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 https://www.novinky.cz/auto/449107-skoda-skonci-s-diesely-v-malych-autech.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FannanekH Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 Tohle beru jako konstruktivní příspěvek..konečně..zas musíš uznat že Rapid je dneska za roční průměrnej příjem.. což si řekněme zpátky osm devět let za tuhle cenu byla leda tak ta dacie... Já když jsem koukal na ceníkovku Rooma ve výbavě, co mam já tak to bylo 600k+- ..tohle prostě někde být vidět může. Bohužel dnešním trendem je obrat a růsty..To že si většina top manažerů nedokáže připustit stagnaci nebo lehký propad (což by ekonomicky bylo i správně), padá právě na vinu nižšký kvality všech výrobků..vidím to sám, protože 13 let dělam v oboru prodeje elektra.. když jsem začínal tak cena neznačkové pračky byla 10-12tis u značkové 15-25 tis i víc.. u televizí ani mluvit nebudu.. když dneska příde zákazník tak by nejradši vše za polovic a navíc ještě s 50% slevou ...ten tlak tam je a ušili si ho výrobci na sebe sami. Zákazník ale zapomíná na to že to prostě někde muselo jít dolů...chtě nechtě... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky