Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Chlapi, já už tou chřipkou ani nemůžu mluvit, odešly hlasivky a tak jen šeptám :(

 

K těm Renaultům, kolega má nějakého 3-letého Scénika, taková krabice, bral ho nového a není měsíc, aby nebyl v servisu a nepřej si vědět, co po záruce do auta už nasypal. Je to o kusech, něco se povede a něco je srágora.

 

Jenže Renaulty reznou a ty, zatím co budeš jezdit stále v Rapidu, Renault bude sežranej. To samé ty Dacie, soused má dvě 5 let a už má vyrezlé lemy.

 

Toyoty jsou na tom trochu lépe, ale sype se nám v práci taky. (Landcruiser) Nejdříve vyhřejvání sedačky, pak klima a teď airbag odešel. Do toho mizerné plasty, které všude praskají a vržou a kůže na sedačceje už totálně pryč. Kůže n avolantu byla pryč po roce.

 

Já bych možná věřil BMW a Mercedesu.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda ze bez nemcu by tu skodovka uz nebyla, to se nehadam, ale bohuzel se do doby pred nemcema zase vracime, akorat ze ne jednoduchosti, ale spolehlivosti a to s tim rozdilem, ze u uvarenyho auta sis mohl chlazeni upravit doma pomoci pet lahve (tehda sklenene lahve od mlika) a nejakym stahovakem... dneska kdyz se ti neco vytento, tak muzes byt rad, ze nastartujes aspon. Treba takova vymena zarovky u rapida je fakt pohodička a z fleku ve 23h to das jak nic. A jeste na pockani pred panem policistou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, je rozdíl Dacie a Renault. Thálie má záruku na kastli 12 let. Dacie i dnes má jen 6. Auto které má jen 6 bych nikdy nekoupil. Broušeního a tmeleního a stříkáního (prahů, spodku atd.) jsem se v mládí užil dost. Jinak máš pravdu, že záleží kus od kusu a jestli den výroby nebyl zrovna pátek. BMW možná, mercedes ani náhodou. Mám známého v děčíně co dělá v servisu mercedesu. Přetechnizované a hlavně se furt sype elektronika a hodina servisu v medvědu 1000 kč. Jeden z GL kem a byl tam častěji než já na nákupech v Globusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jste si jisti, že za těch 12let Vám dá někdo záruku, pokud s autem nebudete jezdit do autorizáku? Resp. já mám OII starou 8 let a už taky začíná reznout (blatníky, zadní víko kufru a od gum na rámu místně začíná prosvítat lak), asi těžko s tím ale mohu zajet do autorizáku aby mi s tím něco udělali ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: Pokud máš prohlídky pravidelné v autorizáku, tak to tam klidně můžeš dát. Záruka na prorezivění myslím 10 let, pokud se ti objevuje rez a je zjevné, že je to zevnitř, to znamená, že to prorezlo. Já to řešil po pěti letech u Superba, prorezlo víko kufru u zadních lampiček nad SPZ, prohlédl technik, řekl mi, ž eje dobře, že jsem přijel v prvopočátku výskytu a vyměnili mi celé víko kufru + lak zadarmo, půjčili i grátis auto po celou dobu opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je ono, kdo dneska s autem starším 5-ti let jezdí do autorizáku. Já jezdím do servisu, kterej je smluvní pro Škodovku, ale autorizák to není, takže mám smůlu. I když na lak je to pěkná hajzlovina, protože když není evidentně lak poškozenej mechanicky, tak by to měli uznat i když jezdím na olej a opravy jinam... Ale je to tak no, jak člověk nejezdí do autorizáku je mu všechno to halo s garancema k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo, ale já už 4 roky jezdim do toho mého servisu, takže já jsem úplně out... Ale jen říkám, že je pěkné mít záruku 12 let, ale když člověk jezdí na garančky a po 4 letech už jezdí jen někam do svého servisu, tak je to konečná a může být garance 50 let a je to k ničemu.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt, tak to mají bohužel nastavené v MB. Člověk by musel stále jezdit do autorizáku, ale tak mě to nevadí osobně. Navíc je fakt, že víc jak 5 let se auto u mě nezdrží. Ale alespoň další majitel má pravidelné kontroly a nepadá mu záruka na kastli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u pola mě po cca 6 letech stáří, vyreklamovali celé dveře, do autorizáku se jezdilo jenom po dobu záruky, pěknej hlod tohle... jaký kontroly karoserie? jediné na co se můžou vymluvit, že si auto pravidelně nemyl a neochranoval voskem...

koukám že klinta mají pěkně zmasirovanýho, stejně ti kulanci na rozvody na motor nedají 100%, takže je to k hovnu a zbytečně vyhazuješ prachy za olej a za autorizák... nebo ti dají tak výhodnou kulanci, že si radši půjdeš koupit jiný auto...

 

když vozíš olej po dobu záruky(mám to povrzené z více servisů) tak se MB může vymlouvat na to, že to byl nekvalitní olej, takže tady nějaké riziko v době záruky je!

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se Clinta zastat, při servisní prohlídce se dělá i kontrola karoserie, kde v případě závady, škrábanec se ti udělá záznam a když to nedáš opravit a v tom místě ti to prorezne, máš smůlu. S tou zárukou na karoserii jsem to myslel tak, že když někdo nabízí 12 let, je to asi kvalitnější (pozing, ochrana karoserie) než když někdo nabízí 6 let. U mé předchozí O1 nikde ani ťupka a to parkovala venku a dnes má 12 let. Hold kvalitní péče. ´tupka od kamínku hned zaretušována retuž tužkou atd., alespoň 1x ročně vosk, když přilítně hovno ptačí hned utřít atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tam měl už z prodejny zásek na kapotě a na střeše a při servisní prohlídce mě napsali že nevyhovuje, takže sem to zapatlal tou tužkou, až pojedu na sedačky tak chci potvrdit papír, že je to opraveno....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se poptej cosbyho, jak mu dali "suprovou výhodnou" kulanci na haldex, rozvodovku, bylo to tak výhodné že si to radši nakoupil sám :D opět nepodložený vid...

 

jinak ovšem karoserii kontrolují... ani mě nezavolali jestli to mají opravit, jenom mě to sdělil at si s tím dělám co chcu....

IMG_20140306_102206.jpg

IMG_20140306_103645.jpg

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...