Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Něco jsem o tom četl, že je potřeba měnit šestihran olejové pumpy. Copak o to, ale jde mi spíš o ten fakt, že je to pětileté auto a já musím stále myslet co dál. Navíc příští rok bude novej model a tohle bude starej škopek :) Budu jezdit tři roky ve starym modelu a pak za něj dostanu 150 a budu happy. (po pravdě v O3 se mi sedí lépe, netlačí mě ta prokletá středová konzola)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ty jo, taky bych chtěl mít problémy jako ty Clinte  :kol-31:... prej, musím myslet na to, co si za 4 roky zase koupím...

 

Ale že se ztratilo letadlo plné cestujících, to tě ani nehne co  :kol-98:

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

Nejhorší je, že se nevyhnu kupování nové sady letních pneumatik kurva, to se mi snad ještě nestalo, abych na své auto kupoval letní gumy :D Ty staré samozřejmě pěkně odriftuju, než půjdou pryč :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

A jakpak se chovají za mokra?  A tím myslím skutečnost, ne údaje z toho štíku, které si každý výrobce "vyrobí" sám.Tyhle eco pneu nic moc nebývají.

Vloženo

sou na scoutu a žádnej problém, kamarád je má na O1 a je taky spokojený... respektive neviděl sem v nich žádný velký rozdíl, co sem měl já z vyroby COnti Sport 2.

Vloženo

Clinte, ze se tak vracim k tomu porizeni SUPa, a neni tam ale za 3 roky mensi rozdil v porizovaci cene a prodejni cene? Pocital si tak nejak i s timhle ohledeme? Nemluve o dolozenych km, kdy ten naftak bude temer v nejlepsich letech, ale u benzinu si kazdej rekne vylitanej?

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

clint nechce přiznat, kdyby měl teď OCT2 s 2.0 TDI a prodával to za rok s 120 000km fakturami z autorizáku, tak by za to dostal dost, ale 1.8 chce opravdu minimum lidí i  minimum bazarníku, takže jak říkáš, cena bude níže... otázka co jeho známej chce za toho SUPA...

až klint bude chtít prodat svoji oktu tak dostane 200-230 tisíc...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Zatím ti garantuju, že bych 300 za oktu, pokud ji prodám já, dostal (na Tipcarsu jsou i hodně nad 300). Je tříletá a pořizovačka byla 550tis. Za Supa pětiletého chce 360tis, takže to je otázka a dlouhé počítání....

 

Ještě jsem definitivně nic nerozhodl, v sobotu ho půjdu projet a uvidíme co dál...

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

no AAA prodává tvoje auto za 320 000kč, ale nakoupí ho za 270 000kč.... otázka kdo ti dá 300 000kč za 1.8 TSI, špatně prodejné oproti 2.0 TDI to ti řekne každej člověk na planetě...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Nejak me 02 FL omrzela, tak take pokoukavam po novem aute. Pruser je, ze tyto auta ztraci cca 50 az 70.000,- rocne... Budto musim prodat ted (vyhnout se odpovednosti za skryte vady), nebo s ni jeste dva roky dojezdit...

Editováno: , autor: skodaforum20
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

A co Vás kluci na těch autech tak rychle omrzí? Že jsou okoukaná, jezdí jich moc, nebo nevyhovuje interiér? Já osobně mám auto hlavně na ježdění a pokud funguje jak má a mám v autě vše co potřebuju, tak mě netlačí nic k tomu, abych 3-4 roční auto prodával. Že by se mi nelíbilo, to bych si ho ani nekoupil a když náhodou přijde totálka, nebo mi ho někdo ukradne, alespoň to tolik nebolí.

 

Rozuměl bych tomu, kdybyste si koupili Octavii a zjistili, že je to auto, které Vám nevyhovuje, tak koupit po 4 letech třeba Golfa, nebo úplně něco jiného, ale kupovat po 4 letech třeba čtvrtou Octavii, jen protože je novější, to mi přijde jako naprostá blbost, to chápu u podnikatelů, kteří mají auta kvůli prezentaci, ale u normálního člověka nechápu, já budu auto řešit až tohle bude dosluhovat a dle mého s mou OII ještě dalších min. 5 let budu v klídku moct jezdit aniž bych musel něco závažného řešit...

 

Tím ale nechci říct, že děláte něco špatně, jen to prostě trochu nechápu, máte krásná auta, relativně nová s nízkým nájezdem km a řešíte co si koupit nového, jsou to vyhozené peníze oknem. Nebo mi to tak jen přijde, protože peníze na takovéhle obnovování vozového parku nemám, možná bych měl jiný názor, kdyby na to peníze byly... Ale stejně si nejsem jist, jestli bych je neutratil radši za nějakou užitečnější věc...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

stringo já musím s tebou souhlasit, taky jsem kritizoval zakoupené ojeté auto, protože tam ty závady prostě byly, snad tenhle týden mě odstraní problém s potahy předních sedaček a bude to snad na delší dobu OK.
Jinak sem s autem spokojený v rámci možností(jsou ty okty prostě předražený a kvalita tomu neodpovídá), hold mouchy má každej....

 

No nevím co ta O3 nabízí(snad vlečnou nápravu u nejpoužívanější motorizace 2.0 TDI či 1.6 tdi), možná větší šetření na všem, vítězoslavně progpagovali jak shodili hmotnost, ani se nedivím když už olejová vana je plastová u této platformy, super ne? a nějaký line asisty a tyhle kraviny mě moc neoslní, adaptivní tempomat s FA který funguje do 160km/h, o ničem....

 

Hold stringo každý má jiné priority a tak to je :)

 

P.S: moje auto už sem mohl 2x vrátit....a

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

 

adaptivní tempomat s FA který funguje do 160km/h, o ničem....

V celé Evropě (kromě některých úseků dálnic v Německu) stejně nesmíš jet rychleji než 130 km/h (a někde ani to ne)... Tak celkem není důvod kritizovat zrovna toto omezení.

Vloženo

kritizuji to tak, že na starších autech bez toho front asisstu to fungovalo i bez toho, ovšem máš pravdu že v česku je pár kilometrů dálnic, o tom žádná :)

Vloženo

No, urcite vim, za nove auto uz nebude od Skodovky. O3 se libi pouze z "venku", vnitrni provedeni je krok zpatky. U S2 FL mi zase chybi technika, kterou SA dala do O3. Vzhledem k temto trendum, ktere SA zavadi se obavam, ze se ekonomicke uspory objevi i v planovanem S3.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...