Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jinak tedy nevím, ale MAX výkon a krouťák podle mě máte jen při nějakých otáčkách, není možné, aby motor (kromě elektromotoru) měl max výkon konstantně v širokém spektru otáček, to je prostě nemožné...

 

To, že pocitově auto táhne od 1600-5000 je pěkné a je to tak oproti dieselu, ale ten MAX máte jen někde a to právě určuje výrobce (nebo graf na brzdě). Já mám třeba tohle...

Výkon Octavia II po chipu.pdf

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo

Výkon ne, ale krouťák ano. Viz grafy na předchozí stránce, ony ty benzínové turbomotory se totiž chovají jinak, než diesely. Tvůj graf je typický pro diesel.

Vloženo

Stringo, samozrejme ze je tomu tak jak jsem popisoval. Jak pise Pawouk, udaje nejsou dle mych pocitu, ale prevzate od vyrobce. Grafy z brzdy pred chipem a po jsou take dukazem, co sem daval kokta. Doba pokrocila a zatim co jeste nedavno se investovalo ve vyvoji hlavne do dieslu a benziny byli opomijeny, dnes uz je tomu jinak a take proto se pomer prodeju pomalu meni benzin vs diesel ve prospech benzin. Napr. v mem pripade proc bych si kupoval disel do Rapida 1,6 tdi 77 kw kdyz stoji o 70 tis vice? pritom rozdil ve spotrebe je 1- 1,5 l/100. To bych musel nalitat rocne nevim kolik km aby to melo nejakou navratnost.

Vloženo

Stringo, my se ale nebavime o vykonu motoru, ten stoupa s rostoucimi otackami a v 5tis dosahne vrcholu a pak pada. Bavime se o krouticim momentu kde muj motor ma max 175 Nm a dosahne ho uz pri 1550 otackach a tento max. kroutici moment si drzi az do tech 4100 otacek a pak pada. Nevim co je na tom divne. Je to diky turbu atd.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...