kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 já mám nějakej čip? to řekl kdo? to už tam bylo z vyroby.
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 a co ten dejchánek někde? ale ideálně pondělí - čtvrtek...
Clint Vloženo 18. Březen 2014 Autor Vloženo 18. Březen 2014 No já bych byl pro, dejchánek už dloho nebyl
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 no je to 3 tydny ne? :D tak ten tyden 31-4.4 ?
Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 No když u mě je pondělí až středa skoro neřešitelný problém až do konce června.
Clint Vloženo 18. Březen 2014 Autor Vloženo 18. Březen 2014 (editace) Jo chlapi, pomalu jít chrápat ne? Zejtra ráno jdu z práce, tak abych nezaspal Editováno: 18. Březen 2014, autor: Clint
Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 Ale já ne, navíc odpoledne škola. Čtvrtek bych jinak bral.
Clint Vloženo 19. Březen 2014 Autor Vloženo 19. Březen 2014 Dobré ráno Vietname! Tak pomalu se rozkoukám a půjdu z práce....
Stringo Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Už jste našli to ztracené letadlo Clinte??? Jinak RS jasná volba, k tobě půjde úplně parádně, viděl bych to na bílou, nebo červenou
Stringo Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 (editace) Jinak tedy nevím, ale MAX výkon a krouťák podle mě máte jen při nějakých otáčkách, není možné, aby motor (kromě elektromotoru) měl max výkon konstantně v širokém spektru otáček, to je prostě nemožné... To, že pocitově auto táhne od 1600-5000 je pěkné a je to tak oproti dieselu, ale ten MAX máte jen někde a to právě určuje výrobce (nebo graf na brzdě). Já mám třeba tohle... Výkon Octavia II po chipu.pdf Editováno: 19. Březen 2014, autor: Stringo
Pawouk Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Výkon ne, ale krouťák ano. Viz grafy na předchozí stránce, ony ty benzínové turbomotory se totiž chovají jinak, než diesely. Tvůj graf je typický pro diesel.
Petrrr Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Stringo, samozrejme ze je tomu tak jak jsem popisoval. Jak pise Pawouk, udaje nejsou dle mych pocitu, ale prevzate od vyrobce. Grafy z brzdy pred chipem a po jsou take dukazem, co sem daval kokta. Doba pokrocila a zatim co jeste nedavno se investovalo ve vyvoji hlavne do dieslu a benziny byli opomijeny, dnes uz je tomu jinak a take proto se pomer prodeju pomalu meni benzin vs diesel ve prospech benzin. Napr. v mem pripade proc bych si kupoval disel do Rapida 1,6 tdi 77 kw kdyz stoji o 70 tis vice? pritom rozdil ve spotrebe je 1- 1,5 l/100. To bych musel nalitat rocne nevim kolik km aby to melo nejakou navratnost.
Stringo Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Nějak nechápu, jak tam může být lineární výkon motoru (vykonaná práce) a konstantní síla, vždycky jsem byl na tom, že to běží spolu...
motosman Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 http://www.autorevue.cz/chevrolet-camaro-z28-brzdi-tak-dobre-az-se-gumy-protaci-na-rafcich_1 to říkám furt. Nebrzdit.
Petrrr Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Stringo, my se ale nebavime o vykonu motoru, ten stoupa s rostoucimi otackami a v 5tis dosahne vrcholu a pak pada. Bavime se o krouticim momentu kde muj motor ma max 175 Nm a dosahne ho uz pri 1550 otackach a tento max. kroutici moment si drzi az do tech 4100 otacek a pak pada. Nevim co je na tom divne. Je to diky turbu atd.
Petrrr Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 motosmane spravne a jak by rekl Ozi kdo brzdi prohrava. By me zajimalo co vyjdou ty hovadsky gumy na to camaro. 1
Doporučené příspěvky