Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Já ti to řeknu takhle, měl jsem srovnatelného diesla a spotřebu jsem měl o 1,5 l nižší, což je paráda.

Asi si budu muset půjčit na ten víkend nějakou 1.8 TSi... už mě to sere, jak jsem závislej na Vaše dohadovací komentáře  :kol-98:

 

no dobře no, když už něco, tak ten nájezd můj roční je zralej na TDi, to by mě muselo TSi hodně překvapit spotřebou, schválně za kolik pojedu já  :kol-31:

No konečně rozumný přístup. To ti schvaluji, ale nezaručují, že ti musí TSI vyhovovat ve všech hlediscích. Je právě nutné si to projet a pak zvážit všechna pro a proti. :kol-47:

Tak teď nějak nechápu, pokud točím rotor otáčkama 2000-2500 a druhý motor 3000-4000, tak je snad logické, že ten s vyššíma otáčkama bude jednoznačně více opotřeben, na tom nic nezměníte kluci... (beru v potaz stejný počet najetých km)

  • Autor

Dneska ty motory neujezdíš. Pokud dostávají to co mají.

 

Pawouk: uvidíš, jak se sveze, zařve radostí a ropu vrhne ze skály v Šárce :)

Upraveno od Clint

Tak teď nějak nechápu, pokud točím rotor otáčkama 2000-2500 a druhý motor 3000-4000, tak je snad logické, že ten s vyššíma otáčkama bude jednoznačně více opotřeben, na tom nic nezměníte kluci... (beru v potaz stejný počet najetých km)

Já stále nechápu, proč bys měl stále motor u TSI točit mezi 3000 - 4000ot., kromě třeba předjíždění?

stringo opět ti říkám, pokud má motor olej tak ho prostě nepřetočíš maj gat... když jedu dálnici s dodávkou tak 5 kvalt a točím celou cestu taky červený otáčky, aby mě to prostě 140 jelo...

Upraveno od kokta7

No co to tak ctu, tak jsem zmatenej jako lesni vcela a obcas mi prijde jako bychom se bavili o uplne jinych motorech nebo dokonce autech. Byt stringem kdyz to tak tady ctu tak si nakonec poridim Š120 a necham si ji u Kokty nachipovat a jedu domu do Dobran, v podstate to ma Stringo kousek :D. Stringo proste zapomen na vsechny ty zvasty tady, i na ty moje a s cistou hlavou az to budes resit si ty auta na vikend pujc, ano drobne niance clovek rozezna opravdu az za delsi dobu ale pro zakladni poronani mezi sebou popr. mezi tvoji puvodni to urcite staci. Ja jsem proste s TSI nadmiru spokojen v Rapidu ( sve jiste hraje roli i zprevodovani atd. 6st. manual) Sametovej chod, ochota zatacet (diky lehkemu predku) Nevim jak Radius ale radim mene, neni to potreba pokud si nehraji na relye. Obecny charakter zakladni si myslim je u vsech TSI stejny, to mi potvrdi urcite i Clint, ktery se svezl ano, rozdil je ve vykonech jednotlivych motorizaci ale ta zakladni specifika vsech TSI je stejna. Vsak i ta 1,2 TSI vychazi z 1,4 TSI. A ja pokud diesla tak jedine 2,0 a treba do Supa uz je to dle meho vhodnejsi volba, obzvlaste jednalo by se o 4x4. 3,6 FSI je ovsem stale to nejlepsi

teď sem tam hodil udaj, 9,12 litru za poslední tankování hmmm...  ještě sem měl 70km dojezd.. takže i se zvýšenou spotřebou není problém naject 600km (jenom počty ovšem), když bude spotřeba 8 až 7 litru, tak to bude zase někde jinde...

http://www.spritmonitor.de/en/detail/626659.html

 

petře 3.6 má pitomé zpřevodování, nemůži si pomoci..

Upraveno od kokta7

Se divis, jezdis furt pilu a to je pak jasne. Ja jezdit s tvym tak budu jezdit za 6,5. Ja mam mir a slunce v dusi a to se projevi.

Jeste Stringo: Kdybys napsal na zacatku ze najedes 30 tis rocne, usetrilo by se tu Clintovi mnoho stran textu a rovnou bych ti tekl kup si diesla pokud hraje ekonomika provozu u tebe roli, coz jak pises hraje. 1,5 litru na 100 rozdil ve spotrebe uz bude u tebe znat.

  • Autor

Jojo, on Supák je těžké auto a tam už nemá kromě té 3,6 V6 benzín nějak smysl. Tam je lepší vzít tu 125KW naftu.

 

K tomu přetočení, čeče mám už indicie a vím o případu, kdy dotyčný přetočil 1,8 TSI u supa. Rval to co to dá, přeskočil řetěz....Škodovka mu nic nedala, řekli Good bye Adams a šel. Sám mi to známej povidal, že to přehnal.

trošku svižněji no, tady je vidět že s naftákem nemůžeš mít takový rozdíly.. minulý testovací tankování za 200km 7,12 litru, ted 9 litru... 

 

klinte sup s haldexem s 18" koly drží pěkně, ale to zpřevodování a chování DSG mě fakt štve, kurna chci si to pořádně vytočit a poslechnout atmošku, dsg mě tam kopne jinej kvalt :(

Jeste posledni doplnujici info pro stringa. Rozdil v hmotnosti 1,4 TSI a 2,0 TDI je 75 kg. Rozdil v hmotnosti 1,8 TSI a 2,0 TDI je asi 5 kg. Plati pro O3.

  • Autor

Nejhorší je, že ten rozdíl jde na přední nápravu, která samosebou víc trpí, jak je zatěžována (silentbloky, čepy atd)

  • Autor

V sobotu jdu projet trocho toho supáka s tím 125KW TDI. Tak pak dám reference, ale asi toho moc nepoznám, pač se mnou tam bude sedět majitel :) Vezmu to na okresky, chci vyzkoušet, jak se mu chce do zatáček ;)

 

Kokto: DSG  :kol-129:     Proto já bych musel mít RS jenom v manuálu

Upraveno od Clint

Kokto. Nemam zkusenost jako ty resp. nemam zadnou, ale jen kvuli tomu motoru a haldexu bych to DSG dokazal strpet. Porad To ma zrychleni 6,6 poctiva atmoska a sestivalec co nema takove vykyvy spotreby na svuj vykon jako vsechny novodoby foukatka. Vsak Motosman rikal ze nevi cim to je ( vsichni vime jak jezdi) ale ze jezdi lehce pres 10. Kdyby bylo, zatim neni vykonove srovnatelne TSI s haldexem s DSG a to bys asi jezdil za jinou palbu.

Clinte jasne poradne mu ho protahni at vidi jak se taky jezdi a ne jen z garaze, umejt od prachu a zase do garaze. Ani bych se nedivil kdyby ten motor mel zlenivelej. Tak at jen saze litaji DPF at je do ruda rozpalenej a pavouci co tam vsude ma at se tresou. Jinak vezmi sebou Kinedril kdyby se mu udelalo spatne resp. mu ho dej uz pred jizdou nejlepe s necim na spani, pac prekrocis 2 tis otacek a uz bude blbe koukat. :D

  • Autor

Minule sem mu protáhnul jedničkového po dálnici a už se třásl, že bude platit pokuty :D

Kokto k tomu pretoceni, mas pravdu ze ty motory maji ochranu omezovac proti pretoceni. Je ovsem jeden zpusob jak ho i pres to pretocis a to kdybys tam treba ve 150 flakl dvojku, proti tomuto motor nelze chranit.

  • Autor

Na ČT2 běží výroba Bentley :D  naprostej luxus

Petrrrre asi máš pravdu, je lepší so to opravdu půjčit a povozit. Jinak já rozhodně buď 2.0 TDi nebo 1.8 TSi, takže hmotnost motorů zanedbatelná... 

 

No ale zase takhle předběhneme nějaký ten klub   :kol-28:

petře mě by se to líbilo s haldexem ale v manualu, otec nutně potřebuje automat jinak by nemohl ani řídit, takže jemu to vyhovuje a chválí si jak je to tiché oproti PD a při předjíždění to slušně zrychluje. on běžně jezdí do 10 litru, se zimáka 9,5 litru.

 

jinak se prý dá koupit zkrácené řazení, to by se mě líbilo.

Co to byt zkracene? Jako u DSG?

Tak za 58561km průměr 10,86. Je v tom Praha a dálnice. Žádné flákání a jízda na úsporu.

Na ČT2 běží výroba Bentley :D naprostej luxus

To je prd oproti dokumentu od National Geographic. Mrkni na nej, na youtube bude.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.