Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouk:

Hele ridil jsi nekdy O1 TDI? Z toho co pises tak ne, tak nerozdavej rozumy. Pokud rikas ze ot pod 1950 je dira, tak prosim, ja tomu rikam spektrum nepouzitelnych otacek. Na tyhle otacky se jet neda, motor duni a chcipa. V tom pripade je ale nutne rici, ze 1.4 TSI ma diru taky min do 1700ot, zde se deje to same jako u dieslu... vrceni a nic z toho. Bezne taky jezdis na 1000tis otacek? At mame stejne prirovnani?

U o O2 , se da bezne jet na 1550ot, cim to nevim, ale pod tim je taky "dira", duneni a chcipani motoru. Pak to jen tahne do 3tis.

Kokta:

Hele a co te vede tocit diesel do cerveneho? Kdyz budes kopat do mrtveho a chtit po nem heslo k sekove knizce, tak budes asi uspesnejsi. Diesel a 4tis ot, to je maximum. Cervene pole se tam dava snad jen kvuli emisim, abys mel i vizualni kontrolu :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čERVENÁ u otáčkoměru funguje na Koktu jako červený hadr na býka. Jakmile vidí červenou nezná bratra,  je jedno jestli 2válec, tříválec, čtyř, šesti nebo třeba deseti. Jestli se jedná o motor auta, lodi, letadla či benzínové sekačky. Koktovo motto zní: "Motor je od toho aby se točil" . Tuhle Kokta říkal, že by si nejraději na otáčkoměru liháčem obtáhl na červeno všechna čísla včetně stupnice aby byl spokojený, ale že to prý neumí rozebrat. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk:

Hele ridil jsi nekdy O1 TDI? Z toho co pises tak ne, tak nerozdavej rozumy. Pokud rikas ze ot pod 1950 je dira, tak prosim, ja tomu rikam spektrum nepouzitelnych otacek. Na tyhle otacky se jet neda, motor duni a chcipa. V tom pripade je ale nutne rici, ze 1.4 TSI ma diru taky min do 1700ot, zde se deje to same jako u dieslu... vrceni a nic z toho. Bezne taky jezdis na 1000tis otacek? At mame stejne prirovnani?

U o O2 , se da bezne jet na 1550ot, cim to nevim, ale pod tim je taky "dira", duneni a chcipani motoru. Pak to jen tahne do 3tis.

Kokta:

Hele a co te vede tocit diesel do cerveneho? Kdyz budes kopat do mrtveho a chtit po nem heslo k sekove knizce, tak budes asi uspesnejsi. Diesel a 4tis ot, to je maximum. Cervene pole se tam dava snad jen kvuli emisim, abys mel i vizualni kontrolu :D

Když neumíš využívat charakteristiky daného motoru a dále nerozumíš motorům a pojmům týkajících se jich, tak se k tomu laskavě nevyjadřuj a napřed si to řádně nastuduj. Pak se tady nemusíš ztrapňovat. A zrovna 1.4 TSI jede slušně od 1500 ot. Víc k tomu nemám co dodat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám otázku na Koktu, teď se může projevit. Mám tu jeden IT zapeklitý problémek.

 

Mám doma SoundBar a chtěl jsem ho spárovat přes BT s notebookem. Naivně jsem si říkal, když to funguje s mobilem úplně normálně, že to půjde i s notebookem, ale ono nic. Přidam zařízení, ono mi ho to najde, nainstaluje ale zvuk do toho soundbaru nedostanu. V zařízení se mi ukázalo periferní bluetooth zařízení a jsou tam všude vykřičníky, což je asi ten zásadní problém, že tam nejsou v pohodě ovladače, ale já nevim co s tím, aktualizovat přes správce zařízení to nejde... Nějaká rada?

 

post-48545-0-18973000-1396034833_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jsou to 2.1 repráky: Samsung HW-F450

 

jinak mám notebook DELL Latitude E5420 (WIN 7 / 64bit).

 

Vím, že to je ovladačema, ale nevím kde je stáhnout, když dám automatickou aktualizaci, tak to nic nenajde. Na stránkách Samsungu k reprákům žádné ovladače nejsou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, tak to i já ne-IT vím... Ale už jsem psal, že se mi soundbar našel, a když se nainstaloval, tak mám v zařízení vykřičníky a nevím co s tím má dělat... Já ho normálně vidím, ale když na to v tiskárnách a zařízeních kliknu, ukáží se mi vlastnosti a ovladače a když dám aktualizovat napíše že je aktuální ale prostě to nejde. Když se páruju k TV, tak mi to normálně nabídne "připojit k TV a normálně se připojím, k tomu soundbaru to nenabídne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Tím prvním budou elektrická turbodmychadla, která odstraní problémy s přeplňováním v nízkých otáčkách, daných malou rychlostí výfukových plynů u klasických turbodmychadel a užitečná budou zejména u downsizovaných dvou- a tříválcových motorů." 

Takže to vidím takto: Octavia páté generace bude mít jako základ dvouválcový motor 0.9 l 88 kW, přeplňovaný elektrickým turbem. :kol-138:  Mimcohodem, s elektrickým turbem experimentuje i BMW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

notebook: DELL Latitude E5420 (WIN 7 / 64bit)

soundbar: Samsung HW-F450

 

na booku jsem přihlášenej pod Adminem a můžu normálně instalovat všechno...

 

Ale jak říkám, když instaluju nový HW tak se ukáže okno s instalací a zeleně se vše odfajfkne a funguje, tady mi naskákaly křížky a konečná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stačí googlit, updatni si firmware na těch reprákách, pak psal ty pek že neměl problém na windowsech... pokud to nezvládneš, reklamuj to at ti to zaktualizují, že ti to neběží na notebooku

http://www.avsforum.com/t/1485775/samsung-hw-f450-or-hw-f550-firmware-info

http://www.samsung.com/us/support/owners/product/HW-F450/ZA

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosmane: akorad by me zajimalo jak pak z toho auta ten ridic vyleze, pokud to nema nejakej naviak a neparkuje to samo.

Kokto jo zajimavej, jsem cetl uz vcera. Jinak vcera nejakej frajer mi chtel ujed s Hjundaj nejake kupee, dva vyfuky vzadu rev mu to delalo jako blazen a presto mi srac neujel, navic mel asi automata pac mu to radilo nejak divne. Pravda na predjeti jeho jsem nemel ale zase mi nedokazal ujed resp. s Rapidem a sepotem kvetin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...