Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

autorizák škodovky fakt nikdy nezklame :D jdu do jednoho v HK, že potřebuji vypiskovat Vinka od cebie, oni jestli je chci objednat, ne objednal sem si je sám. vůbec netušili, tak sem jim ukázal že sou na seznamu autorizovaných míst cebie, že mě to prej vyfakturují. já řikám že sem to už zaplatil cebii, že dostanou od nich poukaz, tak mě na to řekli at mě to udělají kde sem si to zaplatil :D :D  opravdu aby je člověk ještě učil, jak asi funguje cebie :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no už tam měli za plotem novou firmení O3 2.0 TDI haldex manual v kombajnu pro mě, tohle si vezme nějakej kolega, kterýho vůbec neznám, já sem barvoslepej, ale byla to podle mě černá. prej předávka nejdéle v pátek se značkama a pojištěním, tak uvidíme. doufám že se něco podělá :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele mě na tom polu prostě upadla taky a poctivě sem utáhnul matku a drželo to tam... ještě sem za to bral, najednou vypadla... u oktávek to tam zase rezne, tak že tu rez musíš omézt koštátkem a rychleji než za 15 minut sem to tam prostě nenarval, hlavně že mám tažný a nemám bufíka nebo střešní okno  :kol-32:  v životě ho zaměstnanec ša nevyndal, tak proč ho tam rval? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, však buď rád, že tam kouli máš, co sem ji nandal na auto, tak nemám odřený nárazník od jiných aut před supermarkety  :kol-47:

 

A k tomu upadnutí, ono jestli to někomu upadne podle mě není tím, že by to urezlo, ale že to někdo neumí si před jízdou zkontrolovat a případně utáhnout, viděl jsem už i kouli utaženou jenom jedním šroubem.....druhý už asi někde upadl... takže asi tak, nebo je ještě druhá věc, že lidi klidně jezdí s vozíkem, který má už vyběhaný ten domeček, co se nasazuje na kouli a potom to klidně může vyskočit, nevíc 70% lidí neumí na káru poskládat náklad a potom se to rve nahoru, místo toho, aby byla váha rozložená 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad vlek. Nemůže být vlek nezajištěn pojistnými lanky. Jestli někomu upadne koule, tak to je na kriminál. Dneska dávaj řidičák opravdu každému.

Kdepak - na novějších přívěsech už tyto lanka ani nejsou, totéž platí pro závěsy na autě - to lanko není za co zachytit (prostě tam chybí taková ta spirála, za kterou se to lanko zachytilo). Mám originální tažné zařízení na té Fabii z roku 2010 a nic takového tam není.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když neumíš využívat charakteristiky daného motoru a dále nerozumíš motorům a pojmům týkajících se jich, tak se k tomu laskavě nevyjadřuj a napřed si to řádně nastuduj. Pak se tady nemusíš ztrapňovat. A zrovna 1.4 TSI jede slušně od 1500 ot. Víc k tomu nemám co dodat.

 

hele sorry, ale asi charakteristiky neznas ty, kdyz tvrdis, ze O1 ma pod 1900 ot diru a za mne minimalne pod 1700ot 1.4 TSI proste netahne... jede, ale netahne a to je rozdil, to ze to pak ve 2tis zacne tahnout a vystreli to, to se nehadam ale do 1700 je to plichta a je to do dobry jen na plynulou jizdu na spotrebu - coz netvrdim ze je spatne, ja s tim motorem taky jezdim na 1550ot pohodicku po rovince, ale kdyz ted hned potrebuju vystrelit, musim tam vrazit 5tku, lepe 4ku, nic vic nic min nevtrdim. Jestli jako Kokta jezdis na 2tis permanentne, tak pak diru nepocitujes.

 

Dneska menim F2 1.6TDI 66KW za F2 1.2TSI 63KW (ano, ten znamy problem, benzin VS nafta a maji stejne KW... ktery motor je lepsi, je jasny; jen ti co nevi ze ma diesel obvykle KW min, si zase mysli, ze benzin je jednoznacne lepsi; to se pak srovnava 77KW a 90KW; btw diesel je tezsi a je to Elegance, benzin je lehci a jen ambiente, takze na vykon/vaha na tom diesel bude mozna i hur), tak pak muzu napsat zase cerstve srovnani, ale uz kdysi jsem psal, ze ta 1.2TSI uvada u 80km/h, u dieslu jsem uvadani do 120km/h (vice jsem nejel) nepostrehl. Krizovatky, prudky zrychlovani bez podrazovani, taky zadnej problem, je to parada, spotreba na Prahu slusna, zatim 5.2 asi po 350km... je to zase posledni tyden ucpany. Ale zivit bych to auto nechtel :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiusi - jenže tos o tom TDI psal ty, že to pod určité otáčky (1900) nejede ... Samo že nejede, nebo blbě, když se není energie, ktará by roztočila turbo. U 1.4 TSI je to posunuté víc dolu, protože průměr turbíny je menší, než u 1.9 TDI a tak nepotřebuje k roztočení tolik energie. Jinak je to stále to samé - je nutné naučit se využívat chrakteristiku daného motoru. :kol-47:

 

Máš pravdu. Nové nebržděné jsou bez lanka a bržděné jsou s pojistným lankem, které se dává na kouly. Já už se nedivím ničemu.

Jo, správně jsi to doplnil - celou dobu jsem měl na mysli nebržděný přívěs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem teď navečer trochu vyhnal pawouky z laufů :D  Na dálnici celkem klídek, tak sem nasadil cestovní 210 a frčel sem si to :D, ve fiánále průměr 9,2/100, to jde ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...