Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Mě se O3 líbí moc, tedy z počátku jsem si nemohl zvyknout na ty šikmé lomy na prdeli. O2 FL je určitě hezčí jak před FL.

 

Kombi je u O3 jednoznačně nejhezčí, ale lift se mi líbí také. Nicméně pro mě je zbytečné dávat za myslivce 30 navíc, vystačím s liftem, kufr má dostatečnej.

 

U O2 a O2 FL se mi myslivec nelíbí.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u O3 se mě nelíbí schovanej vejfuk(kterej prostě za autem vydíš s nádrží) u RS ty náhražky vejfuku...  difuzor se jim povedl, i celkem ty led světla. ty prolisi u SPZ mají smysl. nelíbí se mě to useknutí u zadních dveří u liftu. vpředu se mě nelíbějí halogenovy světla, vypadá to příšerně. u xenu se mě nelíbí ten led pásek, každopádně se mě líbí xeny a ta verze s normální žárovkou na denní co je dostupná v cizině. interiéru to je dost podobný superbu, nic wow...

jinak o3 proč ne, ale radši bych šel do golfa nebo do seata...

 

 taky moc nejsem fanda kombíku, ale O2 u RS verze (která má vzadu rozšíření nárazník  a odrazky), tak to nevypadá špatně. to samý scout verze.

 

vždyt před fl má luxusně vyřešenou boční linii která protíná světlo, do předního nárazníku a tam ten výlis a zase to soucití s maskou, to fakt vymslel někdo geniální. u faceliftu to je už hnus a tolik se mě to nelíbí :( zase ty světla mají AFS, to je zase velký plus... zrcátka se u FL povedly to je pravda zase ;)

Octavia_Scout0U1.jpg

 

Skoda-Octavia_Scout_2010_1024x768_wallpa

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale u RS v benzínu to nejsou náhražky, to je jen u ropáka. Benzín má skutečně dvě funkční koncovky.

 

O halogenech ve předu bych vůbec neuvažoval, xeny jsou samozřejmostí. Pásky LED se mi líbí a svítí dostatečně podle mého názoru, když je vidím za mnou :)

 

Scouty se mi nikdy nelíbily, ty plasty jsou laciné a při menší kolizi bělají....Mám dojem, že i časem šisují na slunci, člověk to musí udržovat.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těma halogenama na O3, že vzali ty projektorové světla, to je trochu úlet  a zpátečnický krok. No ale zase je tam únavovej asistent a asistent držení jízdních pruhů, čili Hravcova nezbytnost k dobře fungujícímu autu ;)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím souhlasit s Koktou. OIII pěkná jen v combi, nejhezčí Octavie dle mého je OII před FL ve všech verzích (ne protože jí mám já, ale kvůli těm dotaženým detailům). LED pásek svítí dobře pokud nezačne svítit sluníčko a jen když do toho kouká člověk přímo (Clintův případ ve zpětném zrcátku), je to levné, jsou tam jen 2 LED z boků a nasvěcují světelný pruh, to ty 4 LED v OII FL RS jsou mnohem silnější a lepší, bylo to podle mě dělané narychlo...

Interiér je prostě trošku jiné VW, nechápu proč se toho chytli, chybí mi tam ta odkládací schránka na palubce, jinak introš ujde a líbí se mi.

Koncovky mi chybí taky, auto má mýt vidět koncovku (i obyčejnou) a ty RS jsou fakt strašný, sice u benzínu jsou oba výfuky aktivní, ale z koncovky kouká roura z výfuku, no prostě je to fakt odfláknuté a ať si Hravec a spol. myslí o Kabuňovi co chtějí a shlížejí k němu jako k modle, tak je to podle mě jenom namachrovanej pitomec překypující samochválou a sebevědomím... OIII je nedotažená ve spoustě věcí a měla ještě rok počkat a být dotažená alespoň po všech detailech co jsou vidět pouhým okem...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rychlokvazky ve vsech ohledech jak designu tak techniky. Zakaznik zadarmo otestuje. Rapid se dela 1,5 roku a je tam uz inovaci 3 prdele. Jinak souhlas kdyz O3 tak jedine myslivec, nemohu si pomoci lift se me libi mene a to nejsem uplny zastancem myslivosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vemte si příště do Krušovic pastelky a můžete tam tu Oktávku doladit k dokonalosti,jestli je to vůbec možné:-D

O3 vystřelila Škodu úplně na jiný level(co se designu týká, kvalitu raději neřeším)

Máš pravdu v tom, že OIII je jiný level oproti OII, ale ruku na srdce...to auto má spoustu řekněmě "zvláštně" řešených detailů které vypadají, jakoby je někdo nedotáhl do konce, auto si hraje na jiný level, ale šetří se na všem a taky to tak vypadá, to bych raději měl OIII "méně vyspělou" ale precizně odladěnou a tu TOP techniku bych nacpal do Superba, kde už to je o jiných penězích... Co je mi to platné, když mám našlapanou OIII která parametry zasahuje do třídy papírově vyšší, když se mi nebude líbit, nebo mi nebude vyhovovat... Přece jen Octavie byla a měla zůstat v nižší střední třídě a bylo jí tam dobře, tohle hraní na něco co vlastně není je úplně k hovnu a degraduje to na úkor úspor celé auto.

 

Tím nechci říct, že by to bylo auto ošklivé, nebo špatné, jen konstatuji, že už se šetří opravdu hodně na oko - je to na autě samotném vidět a to už je dost špatné...

Raději bych měl opravdové koncovky výfuku, pěkná LEDsvětla, vyhřívaný volant a čelní sklo, u lifta pořádně dezignově dodělané linie oken na zadních bočních dveřích, zadní parkovací kameru ve znaku jako VW a MAXIDOT v základu namísto nějakých připitomělých asistentů apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte to samozřejmě chápeme, ale proč dělat něco "odfláknuté" jen aby to bylo levné, když to jde udělat všechno precizně a bez těch pitomostí okolo, které 80% lidí vůbec nevyužije a ani nechce využívat. Asistenty se dají dávat jako výbava volitelná, ale základ je základ a ten už je odfláknutej. Bavím se teď hlavně o vzhledu (o tom co je na první pohled vidět)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo:nemyslíš,že to co se tobě zdá,jako "nedodělané" může být třeba záměr? Ještě jsem nenašel úhel pohledu,ze kterého by se mi O3 nelíbila,ale tohle je subjektivní. Co se týká kvality a šetření-raději si zvykej;-)

A kup si Hnůjdaj, ten to má všechno už v základu:-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hyundai nevím, sice jsem v tom párkrát jel (i30 a IX35) jel jsem i v KIA Sportage a není to žádný zázrak, pohodlí a místo není na úrovni OII, ale zase ta cena a výbava je v cenových hladinách oproti OIII jinde. Mě ale nejde o výbavu, to už si každý může nakonfigurovat ale jde mi o ty "nedodělky" jak jsem psal. Koncovky výfuku nejsou (auto bez laufu není auto - nemusí být ani chromový), když už je RSo má, tak za ty prachy už mohly být opravdu udělané pořádně a ne nějaký úchylný rámečky v nárazníku (navíc u TDi je to úplně jen rámeček, ani do něj nevede výfuk), když za RSem člověk jede, tak vidí tu rourku do toho rámečku a je to k smíchu u takového auta. Dále se budu opakovat, ten úlet u zadních bočních dveří (jak se to může někomu líbit nechápu), já bych rozhodně volil okno zakončit bez toho nosu a dole rovnou ke hraně dveří, tohle je okopírované od Korejců, ty také zvedají lem okna na zadních bočních dveřích nahoru a nevidím v tom nic funkčního a nelíbí se mi to.

LED pásky svítí pěkně jen když se do nich člověk kouká přímo, jak je potkávám na dálnici, skoro to už v mírném úhlu nesvítí.

 

Jsou to sice píčoviny, ale právě tyhle detaily dělají auta a krásná auta a OIII ačkoli je to moderní vyspělé auto na tomhle opravdu měla stavět... Že se šetří na materiálech jsem si už zvykl, dělají to všechny automobilky, ale základ je to co je vidět a co je pod kapotou (ty asistenty pro všechno ať si strčí někam to je už jenom pro ty co chtějí ukázat že na to mají)

 

Jo Seat v designu natřel OIII prdel na plné čáře a ve verzi FR je to naprosto super auto krátká i dlouhá varianta naprosto dokonalá a přitom stačí jen málo... dotáhnout v klidu všechno až do konce a nespěchat kvůli Kabuňovi aby se mohl na veletrhu napařovat jako páv...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: však ty Hravcovské asistenty jsou za příplatek, zkus si koupit tu holotu a najdeš tam maximálně ABS :) (většina z nich není ani součástí elegance)

 

Mě se ty rámečky na RS třeba líbí. Chromové koncovky jsou třeba na mém benzínu akorát ke zlosti a už bych je nechtěl. Zadní boční okno u lifta mi také nevadí. Kdybych to tu nečetl, asi bych si toho vůbec nevšiml. Třeba Seat se mi tolik jako O3 už nelíbí, předek není žádnej zázrak, tam jsou pěkná jen ty světla LED, ale samosebou za příplatek, jinak halogeny.

 

O korejcích bych se raději nebavil, zejména co se týče kvality a poruchovosti. (ceny také žádná hitparáda, když chceš motor a výbavu)

 

Třeba zde:

 

http://www.autadoterenu.cz/recenze/kia-sportage-2-0-959/

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte rámečky jsou OK, mají hezký tvar, lícují to je všechno OK.... ale sedni si do podřepu a koukni se do nich... jel jsem za tím RSem na dálnici a koukal na to a je to humus, čumí tam roura z výfuku a je to kurevsky vidět, kdyby to bylo nějak dodělané, že by to nebylo tolik vidět. Přesně tohle měla Audi RS6, měla obrovské koncovky, všechno super, dokud jsem za ní nejel v autě a viděl jak v tom obrovském "fýfuku" čumí malá trubka z výfuku opravdového.....prostě hnus, má to být udělané pořádně... ještě že to neudělali jako někteří tuzeři že si koupí koncovku šroubovací a rovnou ji nasadí na origo výfuk, ani ho nezaříznou, pak tam čumí zároveň koncovka i výfuk a obojí je vidět i když jde člověk kolem auta...

 

To zadní okno je věc každého vkusu, mě se to prostě nelíbí, někomu líbí... No a ten LED pásek je fraška, jen aby se vlk nažral a koza zůstala celá mi to přijde...

 

 

Korejci jsem psal výše, že se nedají srovnávat, jediné v čem jsou lepší, jsou výbavy (ceny oproti koncernu)...jinak Korejce asi opravdu jako jediné auto nebrat...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...a Francouze :D   I když třeba Peugeot s Citroušem se poslední dobou polepšili. Nicméně Renault je bídnej dál....

 

Jo ty trubky vyřešit lépe mohli, to souhlasím.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Korejci nejsou marný, bez problémů fungují reklamace

Jenom nemají motory jako francouzi zatim

Mam taky sroubovanou koncovku na vejfuku bez řezání a není to vidět chlapy potvrdej..

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomeň Kokto, že fungují relamace. Tchýně má Kiu, odřeli jí obyčejnou červenou barvu na zrcátku a na dveřích a na auto čekala dva měsíce. prej, že je to speciál barva, pak se vymlouvali, že nemají ředidlo, po třech urgencích jí to vrátili hotové a vůbec netrefili odstín. A to to měla v autorizáku KIA.

 

Problémy jsou s dílama, čekačky a strašně drahé. problém je i s opravama, často se musí rozkuchat spousta dílů, aby se dalo dostat k tomu potřebnému...

 

Dovedeš si představit bejt dva měsíce bez svého auta kvůli odřenému laku????

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo,těch pár vteřin koukat na ty koncovky RS snad vydržíš,než to té tvojí plečce ujede:-)Jak to tak čtu,tak budeš tuším za chvíli brázdit nějaké jiné forum.

Clint:souhlas,další a další asistenti jsou k hovnu-tak asi tempomatem to u mně osobně končí:-)Elegance co se výbavy týká je taky docela bída, ale když to tak ve Škodovce cítí-já mám E+ a celkové mi to stačí, ale, že to nemá ani samozatmívací zpětné zrcátko mi přijde jako ostuda.

Korejce bych neodsuzoval-tady ty nové generace teprve ukáží co vydrží.To je spíš o předsudcích.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...