kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Vloženo 14. Duben 2014 greenline superb kombi 1.6 tdi si objednal v plny
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Vloženo 14. Duben 2014 budu jak Ozi a udelam z toho velikansky tajemstvi 1
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Vloženo 14. Duben 2014 ted vlastne jen zbyva, aby to nekdo neprasknul
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Jojo, Hravec udělal agitaci svého super turbomotoru a všichni jeho příznivci teď musí prodat povinně velkolitráže. Budou soutěžit se psí smečkou Škodovka prej bude od roku 2015 dávat oktávkám k motorům do 1,6 TDI i manuální šlapací mechanismus ze svých biků, aby mohli jejich majitelé tvrdit, že jsou našlápnutý Místo volantu budou MF řídítka... Uplně vidim Hravce ve své elektronikou nabušené oktávce, jak se křečovitě drží řídítek a hamtá do kopce, aby vyhrál Editováno: 14. Duben 2014, autor: Clint 4
PANCHO Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 ja mam oboji naftu i benzim a kazde ma sve plus a minus.zalezi na to co chcete pouzivat:)
stanmar Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Neberu-li v potaz spotřebu tak mě nafta pro svou hlučnost nezajímá - hlavně ve městě je to otřes .. To platí jak pro naftovou 1,6 tak i pro 2,0. Pokud se mi moje 1,8 TSI nevysype,tak příště beru zase benzin. 1
motosman Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Také miluji, když ručičky letěj plynule z leva do prava podpořené lahodným zvukem motoru.:'> 2
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Marne premyslim, ktera skodovka mela naposled lahodny zvuk :-D
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Pravda, tam vlastne je ta modifikovana... ja zas zil v dojmu, ze myslis puvodni 2.8 vr6,tak to pardon :-)
motosman Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 2.8 VR6 byl u VW asi do roku 2000. Pak ho nahradil 2.8 V6. Mimo to je ještě VR6 3.2 a 3.6.
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Jo to vim, jen jsem puvodne zil v tom, ze myslis klasickou 2,8 pac ta mela skutecne dobry sound ;-) 3,2 je na tom stale dobre, ale 3,6 uz malinko ztraci 1
Clint Vloženo 15. Duben 2014 Autor Vloženo 15. Duben 2014 Jojo zlatej benzínek, my v práci rozlitou naftu necháváme posypat a uklidit na lopatu....a na to někdo že jezdí?
Ondrero Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Taky radši benzíííín Naftu jsem zamlada používal na konzervování Jawky před zimou
PANCHO Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 benzin je benzin,ale naftu mam na jezdeni kolem baraku a do prace a to najezdim i 60t rocne,a kdyz mne vychazi km na 1,50kc,tak na tohle radsi naftu,a kdyz se chci svezt a trochu to vychutnat tak jasne vede benzin:) 2
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Tak ona nafta dava smysl i jinak. Sem tam jezdim Nissanem Frontierem a ten ma ctyrlitrovou V6 a popravde radsi bych v tom videl naftu. Ani ne tak kvuli spotrebe, ktera neni kdovijak nizka, ale spise kvuli tomu, ze precijen ma nafta lepe posazeny kroutak a kdyz chci, aby Frontier zdatne dupal, tak musi stale tocit 4tis a vys. Jenze jezdit v tomhle rytmu u terenaku neni zrovna ideal a hlavne to trva... Jinak samozrejme souhlas s Panchem
Pawouk Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Pleteš si výkon s krouťákem... U off roadu potřebuješ hlavně krouťák v nižších otáčkách a to benzínová atmosféra z principu moc neumí.
Clint Vloženo 15. Duben 2014 Autor Vloženo 15. Duben 2014 No třeba u Superba si tu 1,8 TSI moc představit nedokážu, tam asi fakt tu naftu, nebo 3,6 v benzínu, je to těžké auto. Ale u oktávky ta 1,8 jezdí fakt skvěle a neměnil bych. Samozřejmě, jakmile koupím funglovku trojku, bude minimálně s 1,8 TSI, ale zálusk mám na benzínové RS.
Pawouk Vloženo 15. Duben 2014 Vloženo 15. Duben 2014 Myslím, že i u SII je 1.8 TSI dostačující motorizací. Nesmíš to brát jako nějaký závoďák.OII: zrychlení 0-100 km/h 7,9 s / max. rychlost 222 km/h / hmotnost 1365 kgSII: 8,7 / 218 / 1533
Doporučené příspěvky