Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jojo, Hravec udělal agitaci svého super turbomotoru a všichni jeho příznivci teď musí prodat povinně velkolitráže. Budou soutěžit se psí smečkou :D

 

Škodovka prej bude od roku 2015 dávat oktávkám k motorům do 1,6 TDI i manuální šlapací mechanismus ze svých biků, aby mohli jejich majitelé tvrdit, že jsou našlápnutý ;) Místo volantu budou MF řídítka...

 

Uplně vidim Hravce ve své elektronikou nabušené oktávce, jak se křečovitě drží řídítek a hamtá do kopce, aby vyhrál :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 4
Vloženo

Neberu-li v potaz spotřebu tak mě nafta pro svou hlučnost nezajímá - hlavně ve městě je to otřes .. To platí jak pro naftovou 1,6  tak i pro 2,0.

Pokud se mi moje 1,8 TSI nevysype,tak příště beru zase benzin.

  • Pozitivní 1
Vloženo

benzin je benzin,ale naftu mam na jezdeni kolem baraku a do prace a to najezdim i 60t rocne,a kdyz mne vychazi km na 1,50kc,tak na tohle radsi naftu,a kdyz se chci svezt a trochu to vychutnat tak jasne vede benzin:)

  • Pozitivní 2
Vloženo

Tak ona nafta dava smysl i jinak. Sem tam jezdim Nissanem Frontierem a ten ma ctyrlitrovou V6 a popravde radsi bych v tom videl naftu. Ani ne tak kvuli spotrebe, ktera neni kdovijak nizka, ale spise kvuli tomu, ze precijen ma nafta lepe posazeny kroutak a kdyz chci, aby Frontier zdatne dupal, tak musi stale tocit 4tis a vys. Jenze jezdit v tomhle rytmu u terenaku neni zrovna ideal a hlavne to trva... 

 

Jinak samozrejme souhlas s Panchem  :kol-47:

Vloženo

Pleteš si výkon s krouťákem... U off roadu potřebuješ hlavně krouťák v nižších otáčkách a to benzínová atmosféra z principu moc neumí.

Vloženo

No třeba u Superba si tu 1,8 TSI moc představit nedokážu, tam asi fakt tu naftu, nebo 3,6 v benzínu, je to těžké auto. Ale u oktávky ta 1,8 jezdí fakt skvěle a neměnil bych. Samozřejmě, jakmile koupím funglovku trojku, bude minimálně s 1,8 TSI, ale zálusk mám na benzínové RS.

Vloženo

Myslím, že i u SII je 1.8 TSI dostačující motorizací. Nesmíš to brát jako nějaký závoďák.
OII: zrychlení 0-100 km/h 7,9 s / max. rychlost 222 km/h / hmotnost 1365 kg
SII: 8,7 / 218 / 1533
 

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...