Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jojo, Hravec udělal agitaci svého super turbomotoru a všichni jeho příznivci teď musí prodat povinně velkolitráže. Budou soutěžit se psí smečkou :D

 

Škodovka prej bude od roku 2015 dávat oktávkám k motorům do 1,6 TDI i manuální šlapací mechanismus ze svých biků, aby mohli jejich majitelé tvrdit, že jsou našlápnutý ;) Místo volantu budou MF řídítka...

 

Uplně vidim Hravce ve své elektronikou nabušené oktávce, jak se křečovitě drží řídítek a hamtá do kopce, aby vyhrál :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ona nafta dava smysl i jinak. Sem tam jezdim Nissanem Frontierem a ten ma ctyrlitrovou V6 a popravde radsi bych v tom videl naftu. Ani ne tak kvuli spotrebe, ktera neni kdovijak nizka, ale spise kvuli tomu, ze precijen ma nafta lepe posazeny kroutak a kdyz chci, aby Frontier zdatne dupal, tak musi stale tocit 4tis a vys. Jenze jezdit v tomhle rytmu u terenaku neni zrovna ideal a hlavne to trva... 

 

Jinak samozrejme souhlas s Panchem  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No třeba u Superba si tu 1,8 TSI moc představit nedokážu, tam asi fakt tu naftu, nebo 3,6 v benzínu, je to těžké auto. Ale u oktávky ta 1,8 jezdí fakt skvěle a neměnil bych. Samozřejmě, jakmile koupím funglovku trojku, bude minimálně s 1,8 TSI, ale zálusk mám na benzínové RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...