XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 kdo rikal, ze bude nafta? 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 A RS předpokládám co XJOHNNX? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 greenline superb kombi 1.6 tdi si objednal v plny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 budu jak Ozi a udelam z toho velikansky tajemstvi 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 ted vlastne jen zbyva, aby to nekdo neprasknul Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Jojo, Hravec udělal agitaci svého super turbomotoru a všichni jeho příznivci teď musí prodat povinně velkolitráže. Budou soutěžit se psí smečkou Škodovka prej bude od roku 2015 dávat oktávkám k motorům do 1,6 TDI i manuální šlapací mechanismus ze svých biků, aby mohli jejich majitelé tvrdit, že jsou našlápnutý Místo volantu budou MF řídítka... Uplně vidim Hravce ve své elektronikou nabušené oktávce, jak se křečovitě drží řídítek a hamtá do kopce, aby vyhrál Editováno: 14. Duben 2014, autor: Clint 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 ja mam oboji naftu i benzim a kazde ma sve plus a minus.zalezi na to co chcete pouzivat:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Neberu-li v potaz spotřebu tak mě nafta pro svou hlučnost nezajímá - hlavně ve městě je to otřes .. To platí jak pro naftovou 1,6 tak i pro 2,0. Pokud se mi moje 1,8 TSI nevysype,tak příště beru zase benzin. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Také miluji, když ručičky letěj plynule z leva do prava podpořené lahodným zvukem motoru.:'> 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Marne premyslim, ktera skodovka mela naposled lahodny zvuk :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 VR6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 A ktera skodovka mela VR6? :-P Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Škoda Superb 3.6. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Pravda, tam vlastne je ta modifikovana... ja zas zil v dojmu, ze myslis puvodni 2.8 vr6,tak to pardon :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 2.8 VR6 byl u VW asi do roku 2000. Pak ho nahradil 2.8 V6. Mimo to je ještě VR6 3.2 a 3.6. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Jo to vim, jen jsem puvodne zil v tom, ze myslis klasickou 2,8 pac ta mela skutecne dobry sound ;-) 3,2 je na tom stale dobre, ale 3,6 uz malinko ztraci 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Jojo zlatej benzínek, my v práci rozlitou naftu necháváme posypat a uklidit na lopatu....a na to někdo že jezdí? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Taky radši benzíííín Naftu jsem zamlada používal na konzervování Jawky před zimou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 benzin je benzin,ale naftu mam na jezdeni kolem baraku a do prace a to najezdim i 60t rocne,a kdyz mne vychazi km na 1,50kc,tak na tohle radsi naftu,a kdyz se chci svezt a trochu to vychutnat tak jasne vede benzin:) 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 S tím souhlas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Tak ona nafta dava smysl i jinak. Sem tam jezdim Nissanem Frontierem a ten ma ctyrlitrovou V6 a popravde radsi bych v tom videl naftu. Ani ne tak kvuli spotrebe, ktera neni kdovijak nizka, ale spise kvuli tomu, ze precijen ma nafta lepe posazeny kroutak a kdyz chci, aby Frontier zdatne dupal, tak musi stale tocit 4tis a vys. Jenze jezdit v tomhle rytmu u terenaku neni zrovna ideal a hlavne to trva... Jinak samozrejme souhlas s Panchem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 však u 1.8 či 2.0 TSI musíš taky točit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Pleteš si výkon s krouťákem... U off roadu potřebuješ hlavně krouťák v nižších otáčkách a to benzínová atmosféra z principu moc neumí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 No třeba u Superba si tu 1,8 TSI moc představit nedokážu, tam asi fakt tu naftu, nebo 3,6 v benzínu, je to těžké auto. Ale u oktávky ta 1,8 jezdí fakt skvěle a neměnil bych. Samozřejmě, jakmile koupím funglovku trojku, bude minimálně s 1,8 TSI, ale zálusk mám na benzínové RS. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Myslím, že i u SII je 1.8 TSI dostačující motorizací. Nesmíš to brát jako nějaký závoďák.OII: zrychlení 0-100 km/h 7,9 s / max. rychlost 222 km/h / hmotnost 1365 kgSII: 8,7 / 218 / 1533 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky