Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak ono je to slozity. Vyznam by tohle srovnani melo, kdyby srovnavana auta mela stejny motor i vybavu, ale rozdilne prevodovky. Srovnavat relativne placatej mercedes s lehce vyssim Ecoquem je nesmerodatny. Auto muze mit zcela jiny aerodynamicky odpor diky kteremu ma pak rozdilnou spotrebu. Za dalsi uz je lehce nesmyslne mit tolik prevodovych stupnu, protoze uz i rychle elektronice bude delat problem radit spravny stupen. Vyznam to ma jediny a to maximalni snizeni otacek pri dane rychlosti. Ve finale ani radsi nechci videt cenu repasu takove prevodovky...

Vloženo

Do auta jedine automat :)) jak jsem mel camaro 6,2 SS s manualni sportovni prevodovkou, tak pokud jsi dal plny knedlik na jednicku tak pri prerazeni na dvojku sis vzdy malem vycelil hlavu o palubovku. U tak silnych aut je to uz peklo. A pokud na to jdes jemne tak nestihas potom menit spojky jak je pekne palis :)

Vloženo

Jenže my porovnáváme oktávky ;) a dle mnoha testů nové O3 RS v benzínu všichni doporučovali rozhodně pouze manuál a já se nedivím....

Vloženo

Nerikam ze se to neda naucit, ale je to opruz. Na kazdodenni jezdeni me z toho jebalo. Jak pak clovek sedl so 1.6 v manualu tak mel vanoce :))

Jinak O3 RS manual jsem neridil tak nevim. Urcite na vyblbnuti lepsi, ale na to jsem uz moc starej :))

Vloženo

Clint - proto je tam moznost zneny rychlostnich stupnu, ktera ma byt co nejrychlejsi, kdyz dynamiku potrebujes. Ale kdyz jedes ustalenou rychlosti bez potreby zychlovani, tak cim nizsi otacky - tim nizsi spotreba (nehraje se moc na zivotnost motoru)

Vloženo (editace)

Jako do města DSG chápu, kdo denně popojíždí v kolonách, tak OK, DSG je jasná volba, to by se člověk ukvedlal, i mě to ve městě štve, když člověk popojíždí. Jenže do města člověk nepotřebuje RS-o. Takže proto je tu ta volba, kdo jezdí především cukatůru po městě, ten automat, my obyčejní, co nás ježdění ještě baví jednoznačně manuál ;)

 

DSG člověka si představuju jako životem utahaného jedince, co musí do toho auta jít, kterej má auto jen na to nutné dojíždění a ještě v dieslu....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

za mě manuál, i když je jasný, že je v případě dobře udělané aut.převodovce jízda bude příjemnější, ale já zatím rád kvaltuju, takže určitě u mě případně zase manuál.

Vloženo

Hele já jezdím 90 procent dálnice, takže tam fláknu šestku a na sjezdu ji vyndám :D A na okreskách mě to šaltování baví a ještě víc by mě bavilo s benzínovým RS-em, to už bych měl hubu dokořán :)

Vloženo

hmm, podle vaší specifikace mám to RS nahovno :-D Do práce to mam 13 km, a dost s tím jezdím po městě a mám to ještě v benzínu. Asi bych se toho měl zbavit a koupit si Citigo

  • Pozitivní 1
Vloženo

Já myslím, že bych trochu přidal, cením si ho jako člena klubu víc a taky bych mu dopřál CityGo v lepší výbavě, takže já bych dal dohromady 300 000kč tak kdybys chtěl, tak se ozvi a do měsíce bych to dal dohromady a můžeš vyjet do města v CityGo v Monte Carlo  :kol-47:

Vloženo

No ale nezapomeň, že už to má volítaný. A jestli tam žere, tak bude mít umaštěnej volant a sedačku od salámu a drobky na podlaze. A taky je to DSG, za to se tolik neplatí, to nikdo nechce ;)

Vloženo

Jinak Citigo Monte carlo stojí 366 000,- takže pod dtuhle cenu nejdu, samozřejmě chci zase automat, tak to něco stojí.

 

Jinak v tomhle ještě nežeru :-D A je pravda no, už je ojeté, ma nalitáné 310 km.

 

A vůbec je to DSG to vy nechcete a jelikož jsem kamarád, tak Vám neprodám něco co se Vám hnusí.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Vy všichni jezdíte tak dlouhy štreky, že musíte papat v autě? jak malý dětičky co to nevydrží do příjezdu  :kol-46:

Editováno: , autor: XJOHNNYX
  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...