XJOHNNYX Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Tak ono je to slozity. Vyznam by tohle srovnani melo, kdyby srovnavana auta mela stejny motor i vybavu, ale rozdilne prevodovky. Srovnavat relativne placatej mercedes s lehce vyssim Ecoquem je nesmerodatny. Auto muze mit zcela jiny aerodynamicky odpor diky kteremu ma pak rozdilnou spotrebu. Za dalsi uz je lehce nesmyslne mit tolik prevodovych stupnu, protoze uz i rychle elektronice bude delat problem radit spravny stupen. Vyznam to ma jediny a to maximalni snizeni otacek pri dane rychlosti. Ve finale ani radsi nechci videt cenu repasu takove prevodovky...
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 Snížení otáček a tím spořeby, ale dle mého názoru se to zase negativně podepíše na dynamice....
Weithfisto Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Do auta jedine automat ) jak jsem mel camaro 6,2 SS s manualni sportovni prevodovkou, tak pokud jsi dal plny knedlik na jednicku tak pri prerazeni na dvojku sis vzdy malem vycelil hlavu o palubovku. U tak silnych aut je to uz peklo. A pokud na to jdes jemne tak nestihas potom menit spojky jak je pekne palis
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 Jenže my porovnáváme oktávky a dle mnoha testů nové O3 RS v benzínu všichni doporučovali rozhodně pouze manuál a já se nedivím....
XJOHNNYX Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Weithfisto - Tvuj problem netkvi v manualni prevodovce, ale clen mezi sedackou a volantem ;-) 3
Weithfisto Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Nerikam ze se to neda naucit, ale je to opruz. Na kazdodenni jezdeni me z toho jebalo. Jak pak clovek sedl so 1.6 v manualu tak mel vanoce ) Jinak O3 RS manual jsem neridil tak nevim. Urcite na vyblbnuti lepsi, ale na to jsem uz moc starej )
XJOHNNYX Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Clint - proto je tam moznost zneny rychlostnich stupnu, ktera ma byt co nejrychlejsi, kdyz dynamiku potrebujes. Ale kdyz jedes ustalenou rychlosti bez potreby zychlovani, tak cim nizsi otacky - tim nizsi spotreba (nehraje se moc na zivotnost motoru)
XJOHNNYX Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Weithfisto - Tak kdyz pak clovek zlenivy, tak je automat jasna volba ;-)
Weithfisto Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Hlavní výhodu vidím v tom, že mám jednu ruku volnou, na jídlo, pití :-D
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 (editace) Jako do města DSG chápu, kdo denně popojíždí v kolonách, tak OK, DSG je jasná volba, to by se člověk ukvedlal, i mě to ve městě štve, když člověk popojíždí. Jenže do města člověk nepotřebuje RS-o. Takže proto je tu ta volba, kdo jezdí především cukatůru po městě, ten automat, my obyčejní, co nás ježdění ještě baví jednoznačně manuál DSG člověka si představuju jako životem utahaného jedince, co musí do toho auta jít, kterej má auto jen na to nutné dojíždění a ještě v dieslu.... Editováno: 12. Květen 2014, autor: Clint
Stringo Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 za mě manuál, i když je jasný, že je v případě dobře udělané aut.převodovce jízda bude příjemnější, ale já zatím rád kvaltuju, takže určitě u mě případně zase manuál.
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 Hele já jezdím 90 procent dálnice, takže tam fláknu šestku a na sjezdu ji vyndám A na okreskách mě to šaltování baví a ještě víc by mě bavilo s benzínovým RS-em, to už bych měl hubu dokořán
kokta7 Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Jako fakt s automatem se krásné pije a zere s tím souhlas
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 Mě se krásně žere i s manuálem V jedné ruce flašku, v druhé bagetu a řídím nohama
Weithfisto Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 hmm, podle vaší specifikace mám to RS nahovno :-D Do práce to mam 13 km, a dost s tím jezdím po městě a mám to ještě v benzínu. Asi bych se toho měl zbavit a koupit si Citigo 1
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 Já bych od tebe ten křáp možná za 200 koupil, ale jen kvůli tobě samozřejmě. Můžeš si z fleku běžet pro Citigo
Stringo Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Já myslím, že bych trochu přidal, cením si ho jako člena klubu víc a taky bych mu dopřál CityGo v lepší výbavě, takže já bych dal dohromady 300 000kč tak kdybys chtěl, tak se ozvi a do měsíce bych to dal dohromady a můžeš vyjet do města v CityGo v Monte Carlo
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Autor Vloženo 12. Květen 2014 No ale nezapomeň, že už to má volítaný. A jestli tam žere, tak bude mít umaštěnej volant a sedačku od salámu a drobky na podlaze. A taky je to DSG, za to se tolik neplatí, to nikdo nechce
Pawouk Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Jo, a nechce přijet na Vysočinu. Má u nás vroubek. Potřeboval by to vyměnit za Citigo. Anebo rikša by mu možná stačila.
Weithfisto Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Jinak Citigo Monte carlo stojí 366 000,- takže pod dtuhle cenu nejdu, samozřejmě chci zase automat, tak to něco stojí. Jinak v tomhle ještě nežeru :-D A je pravda no, už je ojeté, ma nalitáné 310 km. A vůbec je to DSG to vy nechcete a jelikož jsem kamarád, tak Vám neprodám něco co se Vám hnusí. 1
Weithfisto Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Do Hradce přijet žádná vysočina pitoma jj Hradec nad Moravicí. Ideální místo na sraz
XJOHNNYX Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 (editace) Vy všichni jezdíte tak dlouhy štreky, že musíte papat v autě? jak malý dětičky co to nevydrží do příjezdu Editováno: 12. Květen 2014, autor: XJOHNNYX 1
Doporučené příspěvky