Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kdyz to vezmu kolem a kolem, tak by pro zamestnance SA to bude vyhodnejsi radove o 1500,-... zas otazka jak to bude s vybavou, pro zamestnance je nekolik typu vybav a zamestnanec si voli pouze barvu

Vloženo (editace)

proč bych ho zajížděl? šmidlat 1000km a pak maximálku po německy dálnici, jako se služebákem :)

akorát v tom vidím problém, že to asi tak výhodné nebude jako to mají zaměstnanci :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Mno o tom prave mluvim, pro zamestnance je to zajimave, dokonce velmi... (v druhe casti rodiny nam takhle pekne jezdi Rapid a ted prijde Rapid Spaceback :-D) Ale kdyz to bude radove o litr a pul az dva drazsi, tak uz to tak krasny neni...

Vloženo (editace)

No mě by se to taky líbilo, klidně bych to měsíčně cvakal, prodal bych mojí krasavici a nemusel bych se starat o to, že to stárne a každej rok ztrácím padesát klackůůůů :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

ztrácet 100 ročně, tak bych po pěti letech mohl dát auto někomu zadara ty chytrolíne :D :D

 

(nebo myslíš u toho operáku?) Zase neplatíš servis a máš stále nové auto.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

a kolik stojí servis? za 15000km 1900kč(olej od prodejny), to je fakt vejvar, vím že lidi platěj klidně 3500kč, crazy.

 

myslím u toho operáku, že to tak krásně vycházet nebude. ale ovšem nějaké výhody to má, protože firma ví, že za 100 aut dají nějakou částku a nic jiného neřeší..

ale plno firem má furt svůj vozový park, protože se to prostě furt vyplatí více... uvidíme.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

jde o to jaký provize z toho budou chtít, ale věřím že když budeš mít oktavii RS za prodejní cenu 620 000kč, tak budeš platit nějakych cca 12-20 tisíc měsíčně a to moc výhodné není z mého pohledu..

ale kdo má nájezd a kupuje nový auta, tak se mu to asi vyplatí.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

poptám se ;) a zjistím přesně info od dělnase :) ale vím že tu 1.4 TSI AMB+ má na rok., ještě 1.2 tsi mu dovolili, ale 1.8 už nie :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

No ta cena operáku záleží na tom, o kolik to auto za rok ztratí cenu, aby to pak prodali. Také nečekám, že to bude nějakej zázrak. zaměstnanci to budou mít výhodnější, to je jasné. Je mi jasný, že Mavouš má taky danej rozpočet a musí se tam vejít.

Vloženo

Operativni leasing neni nikdy vyhodnejsi nez vlastni vuz, pokud si schopen auto odjezdit. Pocitali jsme to u nas a za 3 roky / 150 tkm se zaplati na operaku za octavku v eleganci 2.0 TDI cca 550-600 tisic. Coz kdsz vemes porizovacku na kterou se je firma schopna dostat tak ne nevyhodne, ale jsou s tim starosti proto to radeji velke firmy berou na lizacku, aby dali do nakladu sluzbu a hotovo.

U otce tam jedou ze maji sluzebni octu v top vybave elegance 2.0 TDI a maji ji na 5 let nebo 300 tkm a jako benefit ji pak nabidnou zamestnanci na odkup za treba 80tisic. Pri jejich odberu je cena dle ceniku cca -30% -DPH. Takze at mi nikdo nerika ze lizing je pak vyhodnejsi.

Jo a navic leasingovka plati jen bezne opravy, skody zpusobene najemcem si hradis sam - napriklad nehoda, nebo jine poskozeni. A jeste si limitovan jen origo servisama.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Ozi, mohl bys mi změřit, jak je velká středová mřížka předního nárazníku u tvojí RSky? Výšku a horní a spodní délku mřížky... Podle tvaru by mohla pasovat na předFL RS nárazník když se otočí, tak jestli to tak je, mohl bych jí napasovat do něj.

Vloženo

to co psal Clint je podle me drazsi protoze to bude mit asi nejak upravene pro handicapovane, ne?

 

Stringo, zmerim, bude ti to stacit nekdy o/po vikendu?

bude  :kol-47:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...