Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Bydlím kousek od MB a ojeté auto přímo z MB je často sebevražda :-(. Kašlou na auta, protože je to pro ně chvilková věc a občas se na prodej dostanou auta, které bych nazval prototypy. Takže žádná výhra. Dva kolegové užívají auta na rok z MB,  potom si je odkoupí a nebo vyfasují jiné. Kdysi jsem pracoval v automobilce, tam se také nikdo s auty nepáral, velmi levně se koupilo, ojelo a šlo pryč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně chce kupovat něco běžné a ne jako jako já mám prototyp bez pokračování výroby. Kolega měl fabii a v ČR jich nejezdilo ani 10 kusů. Synové kupují v autosalonech Škody a občas se jim podařilo koupit pěkná ojetá auta s historií. Jednomu autosalon udělal generálku na motoru, protože mu dali záruku rok na motor. Lepší domluva než v autobazaru. Pokud záruku drží škodovka, tak to je výhoda. Jen si vzpomínám na Cartec MB....... velké nadšení nad cenami a potom strach s dobrým koncem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každé ojeté auto je risk. Ba někdy i nové. Nicméně,toto má alespoň prodlouženou tovární záruku a bylo za velmi slušnou cenu. Takže není co řešit. V mém případě vysypat 540t a 375t Kč je sakra rozdíl.

Předchozí auto jsem kupoval jako předváděčku s 10 t. km. Už bych to asi nikdy neudělal. Auto sice bylo v krásným stavu, ale motor prostě moc nejel. Byl jsem s tím na brzdě a skutečně to mělo asi o 10 koní méně. S ohledem na to, že u koncernu VW mají motory spíš větší výkon, než se udává, tak myslím, že se na tom podepsaly ty desítky lidí, co to trápily přede mnou. Takže podle mě je předváděčka možná horší, než normální ojetina.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověk nesmí ukázat nadšení z nového auta, musí si zjistit za kolik nakupují firmy atd. Ale bez známosti to jde těžko :-). Nebo začít s levnějším modelem a dostat se na vyšší s větší slevou, aby mně neprodali plynové auto, tak dělali krásné ceny jiných motorizací, Lidem z ulice se často dávají horší ceny než stálým zákazníkům

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak předváděčku bych si taky nevzal, to je daleko horší než zaměstnanecká lehká ojetina. 

prostě nový auta nemají smysl. koupíte tohle roční, po těch 3 rokách záruky ho vyhodíte a můžete jít pro jiný, pokud na to máte finance...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A taky možná někdy je lepší jít někam do menšího salonu na vesnici, kde jsou vděční za každého zákazníka než někam na Jarov do Prahy kde prodají x aut denně, kde když neprodaj Tobě, prodaj jinému. Já tedy zrovna kupoval na Jarově, ale spíš kvůli skladovce, kterou jsem měl vyhlédlou a zrovna ji sami od sebe zlevnili (éra prvopočátků s předraženými Rapidy) , pravda, že jsem ukecával horko těžko (ještě s autem na protiúčet, který jsem tam nakonec nenechal teda) a ač prachy jsem žádný neukecal, ukecal jsem doplňky v hodnotě 10tis, koberce zimní pneu na discích atd. Což taky člověk na ulici nenajde. Nakupoval jsem tam poprvé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě je úplně jedno, jestli je to předváděčka, nebo jestli je to roční vůz apod.vždy záleží jak se s tím jezdilo a to je právě ono, tahle auta dostávají zabrat, naopak prostě na to auto je záruka, což u hejdy strejdy nebude a stejně tak to může být zhuntované. Jinak slevu na "doplňcích" neberu jako slevu, protože disky, gumy, nosiče, koberečky a další věci mají standardně přiděleno z MB jako "dárky" tudíž jen záleží na tom, zda to k autu dají, nebo nedají, vlastní sleva to ale není...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předváděčky obecně nejsou dobrou koupí, pokud nestála na salónu. Každej to roštuje se studeným motorem, aby viděl jak to jede, auto jezdí primárně jen se studeným motorem krátké trasy s plným výkonem hned od začátku. O nějakém zajetí tu nemůže být ani řeč. To se samozřejmě projeví nejen na jízdních vlastnostech, ale i na spotřebě a životnosti motoru. Takže předváděčku ne, jak píše Kokotka, lépe ponějakém zaměstnanci, který s tím jezdí sám.

 

V současné době si lze objednat a nakonfigurovat vozidlo, se kterým bude po jeho dodání jezdit zaměstnanec autosalonu po dobu 6-ti měsíců a poté vám ho prodají se slevou 15% jako předváděcí (nebude používáno zvědavými rádoby kupujícími, ale jen tím dotyčným zaměstnancem).

 

Otázka je, jestli se to vyplatí. Mě by to vadilo, že mi s novým autem jezdí někdo jiný.

 

Druhá možnost je využít slevy max. 7% na běžném autosalonu pro fyzickou osobu, při známosti vám dají max 9%.

 

Třetí možnost v současné době je koupit auto na IČO, dají vám slevu 12%.

 

Tak to je tak vše ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, dárky sice možná ano, ale dárek je od slova darovat a že by mi chtěli darovat něco sami od sebe se říct nedá, i o tyhle věci jsem musel smlouvat a že by byl ochotný se říct nedá, nakonec mi to dal pod podmínkou, že to papírově dáme do toho úvěru (i když s uvedenou směšnou cenou) s tím že by to musel obhajovat u šéfů, zatím co když je to v úvěru tak se o to nikdo nezajímá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě to, že oni potřebují prodat co nejdráž a bez těhle věcí, ale ke každému autu mají tyhle věci promárně PRÁVĚ NA TYHLE DOBRODARY, aby lidi řekli, je tohle jsem dostal v ceně 30000,- a všichni si z toho sednou na zadek. Chápu že to lidi berou jako slevu nebo dar, ale tak to ve skutečnosti pro prodejce není. Pro mě je sleva např. 100000kč z ceny auta v hodnotě 600000kč, to už je sleva a dá se to tak brát, ale aby mi někdo řekl, že jsem dostal slevu v hodnotě 20000kč za gumy na plecháčích k autu za půl mega, tak to je fakt směšné, nehledě na to, že jiné automobilky dají k autu za základní cenu mnohdy bohatější výbavu, ale to už je zase něco jiného. Asi je ale rozumné místo předváděčky vzít ten roční vůz, pořádně ho projet a doufat že nic závažného na tom nebude, ale ložiska bych neviděl jako nějaký velký problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemůžu souhlasit. Jestli dostaneš k autu navíc něco podstatnýho, jako je např. sada zimních kol, pořád je to pro tebe finanční úspora, protože bys je tak jako tak musel koupit. Takže je jedno, jak tomu budeš říkat, ale svým způsobem to forma slevy je.  A už vůbec ti může být jedno a dokonce tě nemá co zajímat, jak k těm kolům prodejce přišel. To je úplná demagogie tvrdit, že je dostali zadarmo a tudíž to není pro mne sleva. Co to je za pitomost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

clintprovokater: to jsou každého priority, já bych si taky za tyhle peníze koupil nějakou ambientku oct 3 ale proč bych to dělal když mám v plné výbavě akorát starší model octavie ještě s lepším motorem... když stím ten člověk jezdil od prosince do června 21000km, tak to je dost km a musel ten motor byt v provozní teplotě atd, na tom není co moc kurwit, pokud nejezdí přes spojku, negumuje apod... 

 

tak sem si tam hodil z původní 15" zimáky v litákách, opět to dělá bordel a ještě větší při rychlosti 60km/h, tak můžu reklamovat :(

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marku, zpravidla v MB najedou na dálnici a hned tomu naloží a míří všemi možnými i nemožnými směry po R10. Takže zas taková výhra to není. Ale koupě jakéhokoliv ojetého vozu je vždy jistým rizikem ;)

 

A k těm slevám: raději se nebudu vyjadřovat. Dnešní společnost je totálně degradovaná a namísto pozdravu se rovnou ptají "Jakou slevu??!?"... to je přece něco špatně. Vstřícným jednáním se dá i s prodejci domluvit na určitých bonusech, ať už se jedná o jisté snížení ceny, či právě doplňky a příslušenství v určité hodnotě k vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...