Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak většina tvých vrstevníku strejdu Jíříčku traduje nahlas, jak se do SUV krásně nasedá, mě teda nahouby protože musím zvedat nohy akorát se neohejbáš... mno nevím proč by range, nebo tuareg nebyl na dálnice :)

 

ovšem máš pravdu, moc to nejede pokut to nemá 5.0 TDI či 4.2 TDI, či nějakou pořádnout atmošku nebo benzín. mám vyzkoušenyho tuarega 3.0 TDI, žere to nejede to. Když sem se na D11 dostal na 11 litrů při svižnější jízdě. pokud jezdíš jak důchodce, tak s tím jde jet za cca 8 litrů. a vzduchovje podvozek je geniální, ale trošku mimo náš svět.

 

a král SUV je range, o tom žádná ale trošku jiná cenovka :( to by bylo něco: Zážehový motor LR-V8 Supercharged 5,0 litru

Upraveno od kokta7

Clinte, chapu, ze to neoslovi kazdeho ;)

 

me v tomto oslovuje spis moznost kombinace vykonu, pohodli, prostupnosti terenem - proto bych ja treba bral silnou offroad verzi. a ze to neni na dalnici je blbost, na dalnici je vse co ma dobrej podvozek, kola a dost silnej motor... :)

Marku, co to bereš za drogy???! :D

 

Tuareg 3,0TDI jede a nežere. Cestování napříč Německem s plným kufrem a dálničním tempem 180 není problém jet do osmi litrů.

Upraveno od Honza9007

Jde o to co podle tebe jede a co podle me. Já od toho čekal více.
Nevím vyšla me takhle spotřeba s okreskami, dálnici Prahou.... Dlouhodobou ma přes 10 litru a jezdí normální tempo... alespoň TT za něco stojí, ale furt řadí jak to má asi milionovou stupňovou převodovku.

Upraveno od kokta7

Souhlas s Honzou co se spotreby tyce u 3,0. Jinak Touareg velky z venku, maly uvnitr. Stryc mel tu predchozi generaci 2,5 TDi 5ti valec o 200kg tezsi, pod 9 litru se nedostal, a vymena oleje? bratru 9 litrova napln poctiveho LL. Kufr ma vetsi i muj Rapid atd. Auto o nicem, pokud nekdo nepotrebuje jezdit do terenu na stavby apod. Jedina vyhoda na D1 v pravem pruhu si necejtil ze jedes na D1 v pravem pruhu. A libustka pro Honzu, DPF na nem odesel po 20tis. Akumulator po 15tis. Uz tenkrat asi zacala usporna reseni. :D

Upraveno od Petrrr

Tak oleje čím dál více ubývá, tuším že tenhle tuareg 3.0 TDI má cca 7,5 litru... dnes už je olej za přijatelný ceny ... na první cenu servisky při 34000km, sem se ještě neptal, zjistím.

tak auto má vzduch podvozek(musíš si ho připlatit ovšem nebo koupit vyšší výbavu), tak je určitě komfortní, takže k ničemu tak uplně není.

 

spíš mě u tuarega chybí absence benzínů, co byla dříve. 4.2 FSI, 3.6 FSI, 6.0 W12, 4.0 V6.. dnes tam máš jenon ten hybrid, asi to nikdo už nechce.

Upraveno od kokta7

Honzo, to vis, znas koktaka, porad to mel v cervenejch a pak to holt zere :kol-46:

Ukaž nám toho yetiho nééé? :-)) docela škoda že nedávají 6kvalt do 4x2, každého 4x4 nebere i když bych to taky někdy vyzkoušel! Na kolik se čipne ta 4x2(5kvalt)?

Co dávali do o2 fl 81kw,5 kvalt?

ano, přesně to je i v yetim 81kw 4x2 5kvalt..

Upraveno od Hurikan88

Tak oktavka Mela 6 stupňů.

Jinak to půjde asi cipnout podobne

Upraveno od kokta7

tak ona ta 4x4 ma jinou delku prevodu, takze ve finale je to podle me skoro jedno... :(

Ukaž nám toho yetiho nééé? :-)) docela škoda že nedávají 6kvalt do 4x2, každého 4x4 nebere i když bych to taky někdy vyzkoušel! Na kolik se čipne ta 4x2(5kvalt)?

Ještě to nemám nafocený, a i když Kokta tvrdí,že jde čipnout všechno (s tím souhlasím),tak u předokolky se to nedoporučuje (nevím teď jistě jestli kvůli spojce,nebo spíš kvůli převodvce).

ono chip jde, ale polde me to nebude dimenzovany na takovej narust, kdyby si to dal na tech 103 tak to podle me bude uplne klidek...

Nekde jsem cetl, ze kvuli prevodoce, ze je dimenzovana jen na urcity kroutak. Uz si nepamatuji kolik.

to je, ale i arlo má točák taky přešvihlej a to má čiply a převodovka mu drží 160 000km...

 

ozáku v pohodě těch 140kw, žádnej stres... 103kw verze 81kw verze se liší pouze nastavením ECU.

 

stanmare vše čipovat nejde...

Upraveno od kokta7

No nevím nevím z 81 kW udělat 140......  

  • Autor

Však jsem o tom psal, že je to nesmysl.

Ježíši viděli jste ty grafy? Nebo neumite cist

Četli jste si něco o motorech jakej je rozdíl mezi 81 103!

ZADNEJ JENOM UPRAVENY MAPY U 81KW

125 verze Ma akorát vetsiho sneka a malinko jiné vstriky, jak když mluvím do zdi

Upraveno od kokta7

Ja ti rozumim. Totez jako 1,2 TSI 63kw a 77kw pac je to stejne oboji jde cipnout na 90kw.

  • Autor

Jenže tady nejde zdaleka jen o motor...

 

Pawouku, ty máš přístup do Etky, nevěřím že za rozdíl pomalu 100tis Kč je jen v továrním nastavení motoru z 85KW na 103KW....

Upraveno od Clint

Tak si použij Google OMG. I Na fóru to tady je od úpravcu

66kw 77kw 1.6 je taky stejná,

Do etky ma přístup dnes kazdej

Aco jde? Převodvky držej 200kw i vice

Upraveno od kokta7

  • Autor

A jak to můžeš vědět?

Myslis převodovky? Si projed Mki Golfy fóra,

Arlak ma taky vice nm a drží, to samy kamarádovi s RS kde ma 200kw a namotano vic než ja

Upraveno od kokta7

81kw motor je identickej se 103kw a da se jit az na 180 koni, dle meho ale je lepsi mit rezervu a vykon 170 koni je naprosto dostacujici.

Zda to ma jinej vyfuk je potreba zkouknut ETKU. Ja si myslim, ze nema, proc by to delali, dalsi proces ve vyrobe, precijen je porad lepsi udelat HW a na konci linky auto naprogramovat na 81kw. Vymenou turba se da jit az na 200koni :-) vse delam s ohledem na dlouhodobe pouzivani tzn. tak aby to bylo co nejbezpecnejsi pro motor i kdyz sedi za volantem silenec co s tim porad zavodi. :-)

Upraveno od kokta7

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.